احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

خواندمان!

يكشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۷، ۰۳:۵۹ ب.ظ

اگه این پست رو خونده باشید با خواندمان هم آشنایی کامل دارید!

توی این پست لینک دوستانی که لطف می‌کنن و به این دعوت پاسخ می‌دن رو می‌ذارم که شما هم بتونید همه رو یک جا داشته باشید. و توی همین پست هم می‌تونید همراهی‌تون رو بهم خبر بدین تا پست به روزرسانی بشه :)


اسپریچو


بلاگر

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۹
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۵)

به به ما که استفاده کردیم (:
پاسخ:
:)
۲۴ اسفند ۹۷ ، ۱۸:۱۲ خورشید جاودان
من که نفهمیدم چی شد فقط میدونم تانگوی چند نفره خودش یه هایکو یعنی از نظر من اینه  
این آدرس یه وبلاگ خوب و سنگینه که خیلی در مورد فیلم و کتاب می نویسه. شاید خوشت بیاد چون می دونم خیلی به کتاب علاقه داری:

http://kamsin.blog.ir/

من خواننده ی همیشگی شم هرچند در این حد فیلم دوست نیستم و مدتیه کتاب خون آنچنانی هم نیستم... گویا دارم به زوال میرم هانی جانم.

با خوندن پست ثابت می تونی به رمز نوشته ها پی ببری وگرنه تو همون پست ثابت برای نویسنده ی گل اونجا کامنت بذار تا بهت رمز نوشته ها رو بده.
پاسخ:
مرسییی
پیشنهاد شما حتمن عالیه

و البته دور از جون شما زوال! تازه وقت ثمر دادنه :)
پیشنهاد می کنم این فیلم را ببینی: 

Seam maker
Sea

Seaفیلم خو ب و جذاب "خیاط" را دیشب برای دومین بار دیدم. 

هنرپیشه ها و بازی های خوب، کارگردانی خوب و یک داستان شنیدنی، فیلم بسیار دیدنی را برایم رقم زد...

"خیاط" نشانگر قدرت اعتماد بنفس زن قوی هست که یک اتفاق زمان بچگی را تا آخرین نقطه دنبال می کند تا بداند چرا همه دست به دست هم دادند تا در زمان کودکی، او را از خانواده و بخصوص مادرش جدا کنند و به دیاری دیگر بفرستند.  واکنشی که با پیدا کردن جواب سوالش پیدا می کند، بسیار جالب و دیدنی است. آنچنان انتقام سنگینش به دل می نشیند که بیننده به تمام کارها و واکنش منفی اش، آفرین می گوید و لذت می برد. 

صحنه های جارو کردن خانه و زندگی خراب مادرش، برایم یکی از دلنشین ترین صحنه های فیلم بود. بخصوص وقتی از فندکش برای به آتش کشیدن استفاده می کند و زشتی ها را خاکستر می کند! فقط یک فشار کوتاه کافیست... بعد از آن آتش است و پاکی!

 همیشه از دیدن خرابه ای آباد کردن لذت برده ام و می برم. شاید بخاطر همین بیصبرانه و از ته دل آرزو می کنم که زنده باشم و آباد شدن شهرهای  ایران را ببینم.

پاسخ:
مرســــــــــــــــــــی از پیشنهادتون! میره توی لیستم!

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">