احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

چند خطی شبیه سلام!

شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۳۹ ق.ظ

سال دوم دانشجویی بود. توی سالن اینترنت خوابگاه بودم که الف - یکی از بچه هایی که توی انجمن شعر باهاش آشنا شده بودم- گفت چرا یه وبلاگ نمی سازی برای شعرهات؟ اونوقت فکر می کردیم شعر میگیم. من هیچ وقت خودم رو شاعر نمی دونستم. همیشه میگفتم "شاید شعر". خب زمان ما که اینهمه همه چیز همه گیر نبود و هیچ سررشته‌ای از وبلاگ‌داری نداشتم. به الف گفتم فعلن تمایلی به وبلاگ داری ندارم. و یکی از دلایلش همین بود که نوشتنی هام رو در حد و اندازه ای نمی دونستم که جایی منتشرش کنم. اما آذر 88 بود که تسلیم شدم و نخستین وبلاگم رو ساختم! اون روزها بلاگفا خیلی شلوغ و پر و رفت و آمد بود. توی اون وبلاگ فقط "شاید شعر"ها رو می نوشتم. و بعد هم بساط کامنت به روز رسانی و دعوت ها به نقد و شعر خوندن ها و نظر دادن ها و ... . روزهای پر اشتیاقی بود...

 بعدتر دومین وبلاگم رو ساختمنشسته بودم تو خط واحد و داشتم از نمایشگاه کتاب برمیگشتم خابگاه. سه چار تا کتابم خریده بودم و داشتم ورقشون میزدم که به سرم زد یه وبلاگ بسازم برای نوشتن از همه چیز."یادداشت های شاید روزانه" برای تموم روزمرگی ها بود و نه فقط شعر. باز هم توی بلاگفا. تا 94 اونجا نوشتم. گاهگاه. تا اینکه بلاگفا رُمبید و همه چیز رو با خودش برد. مدتی ننوشتم تا اینکه به پرشین بلاگ کوچ کردم. انسان همیشه در کوچ! انگار این مهاجرت چیزی نیست که از رگ و پی و استخون ما بره بیرون! ما بلاگرها هم آرشیو به دوش باید از این سرویس بریم به یه سرویس دیگه! و البته بعضی وقتا آرشیوی هم باقی نمی‌مونه که همچون بنفشه ها با خود ببریم هر کجا که دلمان خواست! توی پرشین بلاگ روزانه می نوشتم. و خب مشکلاتی بود که باعث شد در یکسالگی حضورم توی پرشین به یه سرویس دیگه فکر کنم. و این شد که به بیان اومدم.

+یکی از چیزایی که توی بیان آدم رو می ترسونه شعارشه ؛ "رسانه ی متخصصان و اهل قلم" و من نه بلاگر حرفه ای هستم، نه متخصص و نه اهل قلم! اعتراف می کنم یکی از دلایلی که اومدنم به بیان رو به تاخیر انداخت همین شعار بود!

+اگه "مهاجر" همکاری کنه آوار وبلاگ‌های قبلم رو به اینجا میارم.

+ لینک کوتاه شده ی وبلاگ، شاید یک روز به یک دردی خورد http://goo.gl/yhqVFL

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۳
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۹)

منزل نومبارک ...

پاسخ:
ممنونم
وبلاگ جدید مبارک
کوچ کردین بلاخره :)
پاسخ:
ممنون بریدا
آره بالاخره!
تبریک میگم وبلاگ جدید رو. امیدوارم که تجربه های خوبی اینجا داشته باشی. اما هانی عزیز، مهاجر، تمام آرشیو رو کامل منتقل نمی کنه. از ده تا پست نه تاش رو میاره و یه خط در میون جا میندازه! من دو بار امتحانش کردم و آخرش بخاطر همین مسئله و دیگه اینکه کار کردن با بیان به سادگی بلاگفا نیست، بی خیال مهاجرت شدم...
بماند که اون زمان هایی که بلاگفا به قول شما رمبید، من به همین بیان مشکوک بودم چون تبلیغات خیلی وسیعی داشت و خلاصه هنوزم نتونستم بهش اعتماد کنم. امضاء: یک بلاگفایی متعصب و مشکوک! :))
پاسخ:
مرسی مرجان
ظاهرن بیان و بلاگفا خیلی با هم مشکل دارن و خیلیا از بلاگفا اومدن بیان. البته تبلیغ چیز عجیبی نیست. دقیقن روزهایی که باطری نوت 7 سامسونگ ترکید هاوایی توی تبلیغاش میگفت «قدرتمند ولی امن»!! و هر شرکتی از فرصت ها استفاده میکنه. 
به به... خونه ی نو مبارک هانی جان
پسر شاعر و نویسنده ی خوبم
خوب کاری کردی اگه اونجا راحت نبودی. 

هانی جان رفتم به این آدرسی که داده بودی ولی باز نفهمیدم چطور می تونم ضبط کنم . منظورم وسیله شه که ندارم. 
 http://hanihastam.blog.ir/

چه جالبه نمی خواد فونت رو از فارسی به انگلیسی تبدیل کنی واسه وارد کردن مسخره ی کد. فارسیه ولی شوخیش گرفته و انگلیسی واردش میکنه! 
اااا... آیکون هم نداره (آیکون خنده) ترک عادت موجب مرضه و من نمی خوام مرض بگیرم (خنده)
پاسخ:
ممنونم نسرین بانو
خوشحالم که اینجا می‌بینمتون.
اگه از طریق موبایل نمی‌تونید ضبط کنید می‌تونید از یک دستگاه وویس ریکوردر هم میشه استفاده کرد.
خیلی نامردیه که انقدر زود شروع کردین
پاسخ:
:))
منتظر شما هستیم دیگه!
؛))))
دست دوست تون درد نکنه که باعث شد پاتون کم کم به این اطراف باز بشه
پاسخ:
خواهش می‌کنم :دی
۰۳ مهر ۹۵ ، ۱۷:۰۱ جلبک خاتون
به به مبارک باشه.....
ایشالا به خوشی و سلامتی....

چه دیوارای قشنگی....وسایل زیبایی !


پاسخ:
مرسی تینا
به پای اقیانوس شما که نمی‌رسه!!

ممنون از حضورت :)
مبارک باشه خونه جدید

+ اول : دیدی اشتباه کردی :D :P
پاسخ:
مرسی طـ ـودی از حضورت :)

+ :دی
شعر بنویس زوووود
پاسخ:
:|
۰۴ مهر ۹۵ ، ۰۷:۱۳ جوجه تیغی
خوش اومدید!
امیدوارم خونه جدید پر از خاطره های خوب برای شما باشه:) 
یادمه آقای هولدن کالفیلد هم با مهاجر از پرشین بلاگ به اینجا کوچ کردن فقط نظرات رو نتونستن انتقال بدن...
در مورد شعار بیان هم همینقدر کافیه بگم شمایید که با حضورتون ارزش اینجا رو بالا میبرید.
پاسخ:
مرسی
ایشالا :)

شما لطف دارید
۰۴ مهر ۹۵ ، ۰۸:۲۵ پریسآتیس (:
پس باید تبریڪ گفت (:

خوش اومدین
پاسخ:
مرسی :)

سپاس از حضورتون
خونه نو مبارک
مهاجرت حس خوبیه برای من اینطور بود چه جالب منم یکسالگی تارای سفید منفجرش کردم :)) هر چند خوش خنده شاکیه وادرس جدیدمو نگرفت به نشانه اعتراض اما من همه سه وبلاگ قبلیمو یک سالگی منفجر کردم
پاسخ:
ممنونم :)
آره منم گفتم بذارم یک سالش بشه بعد کوچ کنم!
۰۴ مهر ۹۵ ، ۱۳:۰۲ هولدن کالفیلد
یه چیزی نوشته بیان در حد شعار، ول کن بابا :))
اگر کارت با مهاجر راه نیفتاد، زنگ بزن بیان، من زنگ زدم یقه شون رو گرفتم :دی
پاسخ:
فردا نیان بگن چرا مغشوش کردی اعتبار ما رو با وبت :دی

باشه! مرسی که گفتی :)
":|"
آقای علوم تغذیه استریت فیس شد! خب شعر ننویس
پاسخ:
:)))
ایشالا سر فرصت :)
امیدوارم اینجا منزل امنی بشه.
موفق باشید
پاسخ:
ممنونم :)
آشیانه ادبی نو مبارک رفیق قدیمی....
خلوتگاه خوبیه برای نوشتن و شاید یاد گرفتن....موفق باشی
پاسخ:
ممنونم دوست گرامی
همچنین شما
عه سلام مجدد آقا هانی
بیان از خیلی جهات واقعا پر امکانات تر از همه جاس
اما خب رفتند اون روزهای خوب و پر رفت آمد سابق بلاگفا. اینجا همه همدیگه رو میشناسن :)

خلاصه خیلی چاکریم
(علی گوهری بودم اگه خاطرت باشه :) )
پاسخ:
به‌به! علی آقای گوهری. دوست قدیمی
ارادتناکیم

نمی‌دونم بگم که همه همدیگر رو می‌شناسن یا نه. ایشالا که خوبه!
خوشحالم باز می‌بینم شما رو :)
۱۹ آذر ۹۵ ، ۱۱:۲۹ استامینوفن :)
دقیقا منم به خاطر شعار بیان با اینکه حدود یه سال ونیم پیش یه اینجا ثبت کردم اما همچنان تو بلاگ اسکای مینوشتم...
به هر حال خونه ی  مجازی نو مبارک(هر چند دیر شده)
پاسخ:
آره والا! می‌ترسونه آدمو!

ممنونم :)

چه اشخاصی اینحا کامنت گذاشتن :) حتی یکی شونم نمیشناسم

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">