احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

نوبرانه

سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۰۱ ب.ظ
تو یادت نمیاد که از سفرت "به" آورده بودی و پیش از اونکه به دست من برسه دخلشو آورده بودن. منم یادم نبود، امروز که به خریدم یادم اومد.
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۴
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۸)

۰۴ آبان ۹۵ ، ۲۲:۰۷ گمـــــــشده :)
سلام
خواستم اعلام کنم به دوست ندارم
:دی
پاسخ:
سلام 
منم همچنین!!
با تشکر
۰۴ آبان ۹۵ ، ۲۲:۲۰ عارفه هستم
به مثل میوه می خورن؟ من فقط دیدم خورشت درست می کنن یعنی می خواهی خودت خورشت درست کنی؟
پاسخ:
اصلن میخام مرباش کنم حالا که اینطوره :دی
سوپرمامانم همین الان داره مربای به میریزه.زودتر میگفتین یه بار ناکام موندین تا براتون نگه داریم:)
پاسخ:
نوش جان! مرباشو نگه دارین همه راضیم!! 
دیر شد هانی جان
من اون به رو خوردم
به هم بوش خوبه هم همه جور خوردنش
نوش جان
پاسخ:
مرسی :)
۰۵ آبان ۹۵ ، ۰۱:۳۹ عارفه هستم
او مای گاد پسر تو خیلی خوبی:)))))
جدی بلدی از این کارا چرا پس پسرای اطراف من منظورم فامیله این قدرررر بی عرضه ان
حالا اگه خواستی مربا درست کنی فوت کوزه گریشم می دونی که باید تو قابلمه مسی مربا به درست کرد؟وگرنه رنگش قرمز خوشگل نمی شود قوام بهتری هم پیدا می کنه
پاسخ:
شوخی کردم بابا :| من اوج هنرم کوکو سیب زمینیه!!
۰۵ آبان ۹۵ ، ۰۱:۴۸ هولدن کالفیلد
اتفاقا من به دوست دارم! :دی
پاسخ:
نوش جان!! 
آبان و خرمالو ...انار... به ...کدوحلوایی...!!به به !!
این اتفاقهادر خوابگاه به وفور دیده میشد ...یادش بخیر

 
پاسخ:
یادش بخیر خوابگاه.... 
۰۶ آبان ۹۵ ، ۱۶:۰۸ علی امین زاده
ده بار بگویید:

به به به.
پاسخ:
به، یا به به؟!

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">