احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

باختن بی مسابقه، بی هیچ!

جمعه, ۱۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۳ ب.ظ

وقتی هر شب واقعیت میتازه به جونت و صبح با یه آلزایمر خودخواسته بیدار میشی...

موافقین ۸ مخالفین ۱ ۹۵/۰۹/۱۲
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۹)

...
یه روز خودخواسته صبح پا میشی میبینی همه چی برعکسه و رفتی تو آینه
بشین از اونور هی خودتو نگا کن
هی خودتو نگاه کن
هی خودتو نگاه کن
پاسخ:
و هی بخند به بدبختی آدمی که درون اتاق راه میره... فکر میکنه... راه میره....فکر میکنه....
(-: شبی با واقعیت
پاسخ:
و صبح....
:'(
:(
پاسخ:
:(

حرف

حرف ِ او بود

چون دوستش داشتم

آخرین بار گفت :

از این به بعد

قرار، بی قرار!

حرف

حرف ِ او بود

از آن به بعد

من

بیقرار

بیقرار

بیقرار...

پاسخ:
حرف،حرف او بود...
آلزایمر خودخواسته !!
پاسخ:
یک چنین چیزی... 
به هم برمیخوریم هر شب عجب دنیای کوچیکی
چه زود گم میکنیم اما عجب بن بست تاریکی ...

امان از این تنفر بلاگفا از بیان که اجازه لینک هم نمیده بشه آپدیت خوند!
پاسخ:
امان....امان....
ممنونم از حضورتون با این همه دردسر :)
:/
بگم آلزایمر بد یا خوب؟؟
پاسخ:
نمی دونم هنوز... 

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">