احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

یک پیشنهاد بی شرمانه یا خواندمان!

پنجشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۷، ۰۴:۵۴ ب.ظ

یک) سنت پسندیده‌ای که قدیم‌ترها بود این بود که توی یک وبلاگ ، لینک کلی وبلاگ دیگه رو پیدا می‌کردی و اگه خوشت میومد باهاشون دوست می‌شدی. چیزی که این روزها کمتر دیده میشه و در نتیجه دایره‌ی دوستان وبلاگی‌مون محدودتر شده. این به خودی خود چیز بدی نیست و من کلن چه توی دنیای واقعیم و چه مجازی به محدودیت دایره‌ی دوستان باورمندم ولی بدی‌ای که داره اینه که کسانی هستن که ارزش خوندن دارن ولی دیده نمیشن. سیستم وبلاگ‌های برتر بیان هم احتمالن یک عده‌ی محدودی رو معرفی می‌کنه یا دست کم من این‌طور می‌بینم.

سرتونو درد نیارم ؛ اگه کسی رو می‌شناسید که ارزش خوندن داره و دوست دارید من و دیگران هم بخونیمش ، اینجا توی کامنت معرفی‌شون کنید و اگه دوست داشتید توی وبلاگ خودتون هم یه پست برای این کار بذارید. اصلن می‌تونید یه بازی وبلاگی حسابش کنید که اگه خوب اجرا بشه می‌تونه یه جون تازه به بیان و وب فارسی بده. و خب از اونجایی که من خواننده‌ی زیادی ندارم همت شما رو می‌طلبه که چقدر همراه باشید. اسمشم مثلن می‌ذاریم خواندمان!! همیطوری الکی!

دو ) احتمالن بیشتر شما با هایکو کتاب آشنا باشید. { کوتاه شده‌ش میشه اینکه شما با عنوان سه تا کتاب -چون هایکو سه بخشیه- یه هایکوی معنادار می‌سازید. اگه توی وب جستجو کنید نمونه‌هاشو می‌بینید} به عنوان بخش جانبی این خواندمان(!) من پیشنهاد می‌کنم "هایکوبلاگ" بسازید. یعنی با عنوان وبلاگ‌‌هایی که می‌خواید معرفی کنید هایکو بسازید و پستاتون رو جذاب‌تر و ادبی‌تر کنید!! البته مسلمه نباید معرفی وبلاگِ خوب فدای هایکو ساختن بشه و خوب بودن وبلاگ اولویت داره! اگه اسپاسنر می‌شناسید بگید سرمایه‌گذاری کنه به هایکوبلاگ برتر جایزه‌ هم بدیم اصلن! شایدم خودم سر ماه وضعم خوب بود به سه نفر برتر کتاب هدیه دادم!

دو و نیم) لازم نیست وبلاگ‌ها حتمن از بیان باشن.

سه ) اگه به این دعوت لبیک گفتید یه ندا بدین من هم اینجا لینکتون کنم و به دوستان خودم هم خبر بدم با دوستاتون آشنا بشن! اصلن برگردیم به ارزش‌های دبستانمون که دوست من دوست داره با دوست تو دوست بشه!

چار)اگه فکر می‌کنید دوستاتون حسودی‌شون میشه دوستاشونو معرفی کنن و دوستاشونو فقط واسه خودشون می‌خوان دعوتشون کنید تا مجبور بشن ثابت کنن حسود پلاستیکی نیستن!!

پنج ) بسم‌الله!

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۶
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۶)

۱۶ اسفند ۹۷ ، ۱۷:۱۳ لوستر ال ای دی ارزان
وبلاگ خوبی دارید
پاسخ:
مرسی. شمام لوسترای خوبی دارید :دی
۱۶ اسفند ۹۷ ، ۱۸:۰۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
یه چالشی راه افتاده با عنوان وبلاگ‌های موثر، برای پیدا کردن دوست‌های جدید بهش مراجعه کنید:-)
این هایکو بلاگ هم جالبه. خودتون شروع کنید و تبدیل به چالش کنید
پاسخ:
عهه؟؟ من بی خبر بودم از وجود چنین حرکتی!
کجاس؟



بفرمایید! من شروع کردم! 
اتفاقن اومدم همین چالش رو بگم این آدرسشه ببینین با سلیقه تون چیزی پیدا میکننین ...چون میدونم سخت پسندید
http://noon1001ghalam.blog.ir/1397/12/01/اهداف-و-قواعد-پویش-موثرترین-وبلاگها


پاسخ:
مرســـــــــی اینجا رو هم می‌بینم ولی زیرش در نرید :)))
چون حس می‌کنم این دو حرکت تفاوت دارن با هم.
اینم میخونم احساس میکنم خوشتون بیاد 

http://arnor.blog.ir/post/گریزی-به-سبزینگی
پاسخ:
مرسی از معرفی‌تون :)
۱۷ اسفند ۹۷ ، ۱۱:۴۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
http://noon1001ghalam.blog.ir/1397/11/30/پویش-موثرترین-وبلاگها

اینجا.

دستتون درد نکنه:-)
پاسخ:
خواهش می‌کنم
دست شما درد نکنه!
راستش اومدم هایکو بسازم دیدم اصلا نمیشه!
تا اینجاشو در ساختم بقیه ش دیگه ذهن یاری نمیکنه؛
پری دریایی نازک نارنگی(نارنجی)
 هاتف چند وجهی
ته دیگ سیب زمینی.
اگر یه وبلاگ بود به اسم "بلعیدن" یا "خوردن" بود عالی میشدD:
پاسخ:
زیاد درگیر اون بخش هایکو ساختن نشید!
مرسی :)
تو این‌جور چالش‌ها دو تا بحث مطرحه:
یک. وبلاگ‌هایی که من می‌خونم
دو. وبلاگ‌هایی که پیشنهاد میدم شما هم بخونید

من خیلی ساله که پیوندهای وبلاگمو از ستون سمت چپ وبلاگم برداشتم. تو پیوندا وبلاگ‌هایی بودن که من دوستشون داشتم و می‌خوندمشون. البته همهٔ وبلاگ‌هایی که می‌خوندم هم نبود. چون برخی رو خاموش و بی‌سروصدا می‌خوندم آدرسش اونجا نبود. بعضیا هم بودن که نمی‌خواستم بقیه بدونن من اونا رو می‌خونم. بعضیا هم وبلاگ دوستان حقیقیم بودن و نمی‌خواستم پای دوستان مجازیم به اون وبلاگ‌ها باز بشه. یه لیست سانسور شده بود در واقع. دیدم با این شرایط اون لیست به درد نمی‌خوره و مدام باید سبک سنگین کنم که کی تو پیوندام باشه یا نباشه، برش داشتم.
پاسخ:
می‌تونید پیشنهادی‌ها رو بنویسید که خصوصی هم نیستن :)
ندااااا :دی
پاسخ:
:)))
مرسیییی
سلام 
تا چه زمانی وقت هست ؟
تاریخ مشخصی داره ؟
ممنونم 

پاسخ:
سلام
من تاریخ خاصی مورد نظرم نیست
در واقع تا ابد میشه برای این پست کامنت گذاشت!
اما اگه زمان‌مند بودن باعث نظمش میشه می‌تونید یک ماه زمان براش در نظر بگیرید :)
http://hanging-on.blog.ir
من یه قسمت دارم تو وبلاگم به قلم بلاگر ها 
ولی به خاطر گل روی شما اینم تقدیم با عشق (:
وبلاگیه معرکه اصلا
پاسخ:
ممنونم
از اون بخش وبلاگت هم حتمن استفاده خواهم کرد
:)
راستش دیگه حوصله ی وبلاگ نویسی و وبلاگ خونی ندارم پسرم. واقعآ دارم پیر میشم. اینه که منو معاف کن فدات شم
پاسخ:
اگه به این دلیل باید معاف‌تون کنم شرمنده!
نزنید از این حرفا آدم دلش می‌گیره :(((
۲۴ اسفند ۹۷ ، ۱۸:۱۶ خورشید جاودان
اقا دوستای من همه رفتن تو غار نمی نویسن شرمنده نمیتونم معرفیشون کنم چون اخرین نوشته هاشون شبیه نقاشی های انسان های اولیه تو غارها به اثار باستانی تبدیل شدن ولی اگه دلتون خواست به لینکهای وبلاگم سر بزنید و نوشته های قدیمیشون رو بخونید تعدادشون کمه ولی برای من با ارزش هستن
پاسخ:
مرسی خورشید :)
یه وبلاگی این پویش و قبل از شما راه انداخته بود...
اکترا اونجا شرکت کردن
پاسخ:
:)
۲۶ اسفند ۹۷ ، ۱۸:۵۷ ایرونی سنتر
وب سایت عطر خدا http://atrekhoda.com/ خیلی وبسایت خوبیه از نظر من. حتما بهش سر بزنید.
پاسخ:
مرسی :)
http://www.fala.blogsky.com/
از نظر من فلسفه های لاجوردی با مدیریت جناب بابایی وبسایت خیلی خوبیه.
http://hanihastam.blog.ir/
 صد البته وبسایت احتمال اینکه خودم باشم،با مدیریت آقای هانی وبسایتِ خیلی خوبیه.
امیدوارم از هر دو وبسایت خوش تون بیاد:)
پاسخ:
ممنونم از معرفی وبلاگ لاجوردی
+ الان وبلاگ خودمو به خودم معرفی کردی یا چی؟! :))
 
سلام 
من تا فردا شب ایشالا اسامی رو تحویل میدم.

پاسخ:
منتظرم :)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">