احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

حواس‌پرتی

يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۵:۲۲ ب.ظ

اینجوریه که میرم سمت کمد تا چسب زخم بردارم. بعد یادم میاد که کیفم تو کشوئه و با عصبانیتِ ناشی از اینکه چرا یادم نبود کیف تو کشوئه_چون یه کم قبلش هم برای برداشتن شارژر سراغ کمد رفتم بودم و بعدش یادم اومده کیفم تو کشوئه_ در رو محکم به هم می‌کوبم و برمی‌گردم و وسط راه تازه یادم میاد چسب زخم توی کمده و من برای برداشتن اون رفته بودم و هیچ ربطی به کیفم نداره!!

و برمی‌گردم چسب زخم رو برمی‌دارم!

 

هر بهار
بذر کاشتم
از اشک‌های سیاهم
از پس شب اما
صبح بر نخاست
تنها ستارگان ترسیدند و گریختند

و آسمان گنگ، نگاه کرد.

ریتو لووکانن / برگردان کیامرث باغبانی

موافقین ۱۹ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۰۵
هانی هستم

ریتو لووکان

شعر

یادداشت‌های شما (۲۲)

مثل امروزِ من که داشتم «کوه» گوگوش رو می‌نواختم وسطش یهو رفتم سر وقتٍ وسط به آخرِ «غریب آشنا» و وقتی می‌خواستم «گل گلدون» رو اجرا کنم یه آهنگ جدیدی از خودم یهو ساختم و نواختم :|

امروز رو باید روز ملی حواس‌پرتی اسم‌گذاری کنیم ظاهراً :))

پاسخ:
حواس پرتی مردم کجا چه با کلاس و آهنگینه :))

من پسورد مودم رو که و یه تیکه کاغذ نوشتم رو گم کرده بودم، کل زار و زندگیم رو گشتم و دیوانه شده بودم از خنگی‌ام، تهش رفتم تو پذیرایی دیدم تو جا مدادی‌ام گذاشتمش:)

پاسخ:
آخ آخ این فراموش کردن جای چیزها بد چیزیه‌ها!
خانم همسر زنگ زده بود سراغ یه چیزی رو ازم می‌گرفت که اصلن یادم نبود! هیچی دیگه قرار شد من دیگه دست به کمد نزنم :))

چقدر شعر آخر پست قشنگ بود

پاسخ:
آره خیلی.

اگه ریا نمیشه اگه با کلاسی به نظر نمیاد منم نت های این آهنگ رو می برم تو اون آهنگ مال یکی دیگه رو میزنم آخر اون یکی دیگه .. خلاصه بعد از یه عمر که تیز و بُز و باهوش به نظر می اومدم گویا دارم می افتم تو سراشیبی پیری موارد شبیه شما هم زیاد دارم ولی مال من بیشتر در لوکیشن یخچال اتفاق می افته نه کشو و کمد 😊😊

پاسخ:
یخچال حواس‌پرتیش خوبه :))
+هر چی با کلاسه جمع شده تو وبلاگ من! به‌به! 

ایول XDDD

چه کامنتای باکلاسی!‌‌ 😂😅 

پاسخ:
آره. می‌بینی چه دوستان با کلاسی دارم؟ :)))

شعر آخر رو خیلی دوست داشتم.

امیدوارم از این به بعد توی حواس پرتی، اتفاقات خوبی براتون بیفته

پاسخ:
مرسی :)

اگه مجرد بودی میگفتم عاشقی :))

زوده برا حواس پرتی:)

پاسخ:
متاهل‌ها هم عاشقن :)

چیزیو لازم دارم و باید برم برش دارم. بر خلاف تو میدونم هم جاش کجاست. از رو مبل بلند میشم، یادم میره می خواستم چه غلطی بکنم. چرا اصلاً بلند شدم؟! (خنده) 

البته حواس پرتی من بالا رفتن سن بالای شصته مال تو از استرس محل کارت. 

خدا ذلیل کنه باعث و بانی اونایی که باعث اینهمه استرس میشن... 

میگما... یادم رفت چی می خواستم بنویسم! 

باور کن.

 

پاسخ:
آره استرس خیلی فرساینده است.

یادم افتاد که می خواستم بنویسم شعر واقعاً زیبا بود. 

من یا نباید به سن شصت و پنج برسم یا یه معجزه اتفاق بیافته. میگن مویز برای تقویت حافظه خوبه. اینبار سر راهت برام بخر و بیار.

پاسخ:
۶۵ سالگی قشنگی رو آرزو می‌کنم براتون! با حافظه‌ی مثل ساعت!
مویز میگن عرقشم‌ خوبه!! البته اون برای فراموشیه فکر کنم :))

آره شعر قشنگی بود.

پس قربون دستت عرقشو برام بخر. فراموشی خیلی وقتا بهتر از یاده. 

پاسخ:
اگر کردی روزی مرا فراموش
سرم را می‌کنم در دیگ آبگوشت :دی

البته نوشته بود 《سرت》 را . دیگه من مودبانه‌ش کردم :))

همینقدر حواس پرت :)))

پاسخ:
:))

مگه میشه انسان به این خوبی و پاکی و عزیزی را فراموش کنم. هرگز.

در ضمن مو آبگوشت دوس نداروم ننه جان میدونی که گیاهخوارم. 

بهرحال منکه توبه کردم. البته:

"بجز امشب و فردا شب و شبهای دگر" 

پاسخ:
خوبی از خووتونه نسرین بانو. قلب برای شما 

کنار کرونا پاندمی ح.اس پرتی هم داریم بخداااا

پاسخ:
زندگی نمونده برامون!!

ببین... الآن اومدی اینجا چون می خواستی پست جدید بنویسی که یادت رفت.

خوب یادت آوردم؟ (خنده)

پاسخ:
آره عالی بود!!
اتفاقن چند روز پیش صفحه رو باز کردم که بنویسم که همون موقع کار پیش اومد و یادم رفت چی می‌خواستم بنویسم

بیا با هم جدول حل کنیم شاید فرجی بشه

پاسخ:
شاید!

تمام وقتایی که وسایلم توی دستمه ولی دنبالش جای دیگه ای میگردم شاکی ام ...

پاسخ:
کالم داون! پیش میاد!

وقتی جای کمدا رو عوض میکنن هم اینجوری میشه:)) 

پاسخ:
آره‌ آدم طبق عادت رفتار میکنه
۱۶ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۸:۲۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

من اخیرا کلمه ها رو یادم میره:) موقع حرف زدن و چت کردن یه کلمه ساده رو گم میکنم:)

پاسخ:
اگه زیاد تکرار میشه شاید لازم باشه جدی بگیریش. 

هانی جان فکر کنم اصلا دیگه یادت رفته وبلاگ داری !

مرگ بر کرونا 

پاسخ:
نه نه حواسم هست :))
لعنتتت

زیر نوشتهء این پستت نوشته بیست. نمره از کی گرفتی؟ اینو تایید نکن بیست بمونی خخخخ

پاسخ:
بیست خداییه :)) 

هااااانییییی

کجاییییی؟

هر روز سر میزنم و با دماغ می خورم تو دیوار 

پاسخ:
سلاااامممم
همین جام 
فقط سرم خیلییییی شلوغه :(

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">