احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

تا یادم بماند...

جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۹، ۰۹:۴۴ ق.ظ

اسفند 98 نوشتم « و پیشنهاد می‌کنم توی این روزایی که مصیبت داره از سرمون می‌باره یه بهونه برای زندگی پیدا کنید و بهش بچسبید. یه کار تازه بکنید و ازش لذت ببرید. حتا یه کار خیلی ساده. تلاش کنید روزای خودتونو بسازید. منتظر نباشید سالِ خوب بیاد ؛ سال خوبی بسازید. مصمم باشید. مثل ۹۸ که داره کروناش رو به سال نو می‌کشونه! کوتاه نیاید! وا ندید! سال نو رو بترکونید! »

نمی‌خوام تلخ باشم اما خوب که فکر می‌کنم هنوز همونه و 99 هم همون شکلی تموم شد که 98. سال بد. و امیدوارم 400 این شکلی نباشه. برای هیچ. و رفتنی‌ها برن... کرونا و دیگر چیزهایی که نباید باشن ولی به اشتباه هستن و باعث شدن هر سال بگیم دریغ از پارسال! (و یه سیستم نو هم برای ما بیارن که نخوام برای نوشتن چار تا خط و اتچ یه عکس یه ساعت گیر باشم!!)

 

+یادم باشه که : دوستان خوبی دارم. و بهترین خانواده‌ای که میشد داشته باشم. و شکرگزار باشم. دوستانی که حداقل دو سه نفرشون رو وبلاگ به من هدیه داده. از جمله نسرین عزیز که درخواست پست شاد داشتن!! ببخشید پستم شاد نشد! هر کی ناراحت شده از خوندنش یه  شب‌پره پلی کنه و یه قر ریز بده که غماش برای لحظاتی بپره.

شما دوست دارید چی یادتون باشه از 99 ؟ برام بنویسید :)

 

001

ُنوروزتون شاد باشه . :)

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۲۹
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۳)

از ۹۹ نمیشه گفت ناراضی بودم چون حرکتای زیادی زدم ! یک سری کتابهارو خوندم !

کرونا با تمام بدیهاش ولی منو کتابخون تر کرد ...

فقط دلم میخواد این روزا تموم بشه میدونم گرو عمر خودمه ولی اشکالی نداره!

پاسخ:
خوبه که یه نتیجه‌ی مثبت داشته کرونا! امیدوارم بدون کرونا هم کتابخون بمونید :))
انشالا به خوبی تموم بشه و سال بهتری در پیش داشته باشید :)

روزای خوبی که با دوستام گذشت ....

پاسخ:
تا باد چنین بادا!

سال نوت هم مبارک (((:

+ ایشالا هرچی درسته واسمون اتفاق بیفته (;

پاسخ:
مرســــــــی. انشالا :)

سال نو مبارک! 

ولی هنوز معتقدم ۹۸ سال خیلی بدتری بود! ایشالا که روزهای بهتری بیان.

پاسخ:
ممنونم. سال نو شما هم مبارک.
ایشالا سال‌هایی بیاد که سر خوب بودنشون دعوا باشه و نگیم دریغ از پارسال

من از ۹۹ این یادم می‌مونه که بالاخره دو تا موضوعی که دوست نداشتم رو تموم کردم. و با اینکه کرونا بود و خود به خود همه چیز یه رخوت و سکونی با خودش داشت، یه موضوعی رو به تعویق ننداختم و شروعش کردم.

نوروز شما هم مبارک :)

 

پاسخ:
پس در کل سال خوبی بوده. خوشحالم.

مرسی. نوروز شما هم به شادی و شادکامی دوست :)

هوراااا... پس صبح که باهم حرف می زدیم داشتی اینو می نوشتی! سپاس نازنین 

تقصیری نداری هانی جانم، غممون برای همه چیایی که داره اتفاق می افته و انگار تمومی ندارن پر رنگ تر از اونیه که شادی هامون پایدار و موندگار باشن. بعضیا باور نمی کنن ولی منهم اینور دنیا برای مردم ایران ناراحتم. 

منتها بقول تو باید دنیای شاد دیگه ای برای خودمون بسازیم.

چون بنده خیلی پیر شدم و الزایمر داره از راه میرسه همین پیشنهاد تو رو بیادم می سپارم و یه چیز دیگه: پسری دارم به نام هانی که خیلی دوستش دارم و خیلی براش احترام قایلم. 

تو یکی از بهترین هدیه های بلاگفا به من هستی عزیزم. نوروز که از راه رسید عیدتو بهت تبریک میگم چون میدونی از هر پیشاپیشی خوشم نمیاد. 

عکس آریان آریا چه انتخاب قشنگی بود. 

پاسخ:
نسرین عزیز. ممنونم از پیام پر از محبت‌تون :) همیشه شاد و برقرار و پر از خاطره‌های زیبا باشید. آلزایمر هم غلط کِرده دور و بر شما بپلکه!

سال 99 برای من سال خوبی بود یاد گرفتم به عدد سالها و شرایط بیرون وابسته نباشم هرچند با ترس و نگرانی برای عزیزانم بازهم سالی پر ازفرصت های جدید بود برای من .. سنتور رو شروع کردم کلی تجربیات جدید بهم اضافه شد زبانم رو بدون توقف در فضای آیلاند ادامه دادم 😊خونه جدید گرفتیم کارمند نمونه شدم😍 و الان هم کلی برنامه دارم برای ورود به سال جدید .. هر روز رو همون روز زندگی می کنم این تجربه به دنیا اومدن در دوران بحران و جنگ و مشکلاته که از ما نسل انعطاف پذیری ساخته!!!

برای شما برای سال 1400 سالی پر از موفقیت و سلامتی و سعادت کنار عزیزانتون آرزومندم 🌺😊

پاسخ:
به‌به! چه سال پرباری بوده پس. خوشحالم و امیدوارم سال نو هم براتون کلی روزای خوب و هیجان انگیز داشته باشه :)

هر لحظه دلم را غمِ یک حادثه لرزاند/  سال "نود و درد" عجب سال بدی بود... :(

پاسخ:
امیدوارم سال نو سال بهتری باشه :)

هر سالی بالاخره ترکیبی از شیرینی و تلخیه اما خب این چند سال اخیر واقعاً تلخی از سر و ریخت زندگیامون چیکه کرد اما خب هم‌چنان می‌شه بابت اتفاقات خوبش، سپاسگزار و شکرگوی خدا باشیم :)

پاسخ:
آره درسته. امیدوارم بهانه‌های بیشتری برای خوشحالی و شکرگزاری نصیب همه بشه.

عزیزم فکر می کردم میشه کامنتمو ویرایش کنم. اولی رو پاک کن مسخرم نکننند بگن پیرزن برو فکر اون دنیات باش خخخ

پاسخ:
پیرزن کیه!؟ کی به ننه‌ی من گفته پیرزن!؟

چه تصویر چشم‌نوازی.

من دوست دارم از ۹۹ همراهی دوتا از دوست‌هام و پیاده‌روی‌های بسیارمون و اهمیت‌مون به همدیگه یادم بمونه، آخرین تصاویرم از بابابزرگم و خونه‌شون رو یادم بمونه که دیگه ندارم‌شون، خوشحالی‌هایی که بعد از مدت‌ها به‌خاطرِ هم‌نشینی با چندی از بچه‌های فامیل تجربه‌شون کردم یادم بمونه، عشق و حالِ خوب یکی از دوستانم رو یادم بمونه، و بالاخره یادم بمونه که چقدر قبلا از این می‌ترسیدم که با زیاد شدن فاصلۀ فیزیکی، از دوستان دوران دانشجویی‌م فاصله بگیرم ولی توی این یک سال هنوز به هم نزدیک و مرهم بودیم.

+ سال جدیدتون سرسار از سلامتی، آرامش و شادی. :)

پاسخ:
خوشحالم که تصویرهایی زیبایی از 99 توی خاطرتونه و توی خاطر این وبلاگ هم ثبت‌شون کردین :)
سال نوتون به خرمی و نیکبختی .

هانی جان سلام

پستمو از رمزدار در آوردم. چه تابو شکنیه اگر رمزدار باشه. عیب نداره کامنتتو تایید کردم؟

پاسخ:
سلام نسرین بانو
نه چه اشکالی :)

از 99 دوست دارم فقط اینکه قرارداد کتابم رو امضا کردم یادم بمونه

پاسخ:
به‌به! مبارکه! نمی‌دونستم 

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">