احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

صبح هجده دیماه

پنجشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۹، ۰۹:۰۳ ق.ظ

صبح غم‌انگیزی است

قدر این غم را

بدانم

بیژن جلالی

موافقین ۱۸ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۱۸
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۵)

۱۸ دی ۹۹ ، ۰۹:۱۸ هیـ ‌‌‌ـچ

هعی هعی هعی... :(

پاسخ:

سینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت

آتشی بود در این خانه که کاشانه بسوخت

حافظ

خیلی خیلی خیلی روزهای عجیبی بود، از آبان تا دی ۹۸، خیلی...

پاسخ:
که روزهامان سراسر غم است...

وقتی می شنوم غم باشکوهه، تعجب می کنم. هنوز نمیدونم چرا باشکوهه

۱۸ دی ۹۹ ، ۱۷:۳۷ ** سیلاک **

چون سبک شعرش با مرگ و غم و تنهایی عجین بود من دوست ندارم من از هر سه تاشون می ترسم ..

 

دنیاتون سرشار از نور و لبخند و شادی :)

پاسخ:
چه سعادتی است
وقتی که برف می‌بارد
دانستن اینکه
تن پرنده‌ها گرم است
بیژن جلالی 


ممنونم :)
۲۴ دی ۹۹ ، ۱۶:۳۲ فاطمه حسینی

خوب میشه این درد میگذره این غم...

پاسخ:
سر میاد این شب سیاه

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">