احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

 

قاب دلخواه من

دلبر می‌گفت عاشق ماه کامله. می‌گفت تصویر ماه که نور پاشیده توی آب دریا می‌تونه دیوونه‌ش کنه. منم دست کمی ازش ندارم! می‌تونم ساعت‌ها بشینم خیره بشم به ماه که سلانه سلانه داره کشیده میشه وسط آسمون و نور می‌پاشه به نیمی از زمین. به پنجره‌ی میلیون‌ها خونه و آسمونِ چشم هزار تا عاشق رو با مهتاب خوش‌رنگ پر می‌کنه. وقتی ماه بالا میاد می‌شینیم پشت این پنجره و بهش خیره می‌شیم. البته من بیشتر به ذوق دلبر خیره میشم! اون ماه می‌بینه و ماهان! و همین این قاب رو برام عزیز کرده. در رقابتی تنگاتنگ با کتابخونه‌م و گلدونا!

یه دلیل دیگه هم داره این قاب که شده قاب مورد علاقه‌م و اون گنجشکا هستن! میان پشت پنجره و شروع می‌کنن به خوندن نغمه‌هایی که فقط خودشون سر در میارن! با اینکه چیزی ازشون نمی‌فهمیم اما قطعن از دلشون برمیاد که انقد به دل می‌شینه. 

و درخت‌ها... از پشت این پنجره می‌تونم به درخت‌ها خیره بشم و بادی که پریشون‌شون می‌کنه. به بارون و قطره‌های قشنگش.

و مهم‌تر از همه وقتی دلبر تو قاب این پنجره می‌شینه این قاب میشه زیباترین قاب هستی برای من. و می‌تونم هزاران ساعت بی وقفه بهش زل بزنم. 

 

+این پست لبیکی بود به چالش «قاب دلخواه من»ِ بلاگردون و محبت بانوچه و حورا به من. هر کی این خط رو می‌خونه سه نفر رو به این چالش دعوت کنه و مستنداتش رو برای من بفرسته و گرنه تا شب خبر بدی میشنوه.

+امروز توی دنیای منحوس مجازی یه سایت جالب معرفی کرده بودن که دوست دارم شما هم باهاش آشنا بشید. یه سایت هست که ملت از پنجره‌ی خونه‌شون ویدیو به اشتراک می‌ذارن. ویو پنجره‌شون رو. و فکر کنم لایو هم بود. با اطمینان نمی‌گم چون مرورگرم پشتیبانی نکرد و نتونستم بازش کنم. می‌تونید بشینید توی میلیون‌ها خونه و از پنجره‌شون به دریا ، خیابون ، پیاده‌رو و ... زل بزنید. سایت مورد نظر

موافقین ۱۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۳۱
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۲۲)

چه قاب زیبایی.

پاسخ:
مرسی :)
۳۱ مرداد ۹۹ ، ۱۲:۱۹ مترسک ‌‌‌‌‌

چنین ویوی دلبری فقط یه دلبری که بشینی کنارش و به هم‌دیگه دل بدید و دل بگیرید رو کم داره... به به ^_^

سایته چه خوبه، دوسش دارم :)

پاسخ:

:)
با چی باز کردی سایته رو؟

قاب زندگی :)

سایت برای من باز نمیشه.

پاسخ:
برای منم سیاهه. اگه با گوشی هستی گوشیت رو بچرخون شاید درست بشه. اگه سیستمه فکر کنم به خاطر نبود افزونه‌ای چیزیه.

آقا عوض من 5 دیقه بیشتر رو اون کاناپه بخواب :))

پاسخ:
نایب‌الزیاره‌ام‌ قربان :))

اشک آدم رو‌ در میاری که:)))

پاسخ:
:)) 

همیشه شب و مهتابش رو بیشتر از روز دوست داشتم

چه قاب زیبایی:)

پاسخ:
مرسی :)


به تاریکی شب

خو گرفته ام

و روز برایم زیاد

روشن

و زیاد شلوغ

است

بیژن‌جلالی

۳۱ مرداد ۹۹ ، ۱۹:۱۸ مترسک ‌‌‌‌‌

کروم و قدری فیلترشکن!

پاسخ:
خییییلی ممنون!

آخ گلبمممم! بگو که عکسه اینترنتیه((((:

 

+سایت رو مرورگر من هم باز نکرد

پاسخ:
اینجا هم اینترنت حساب میشه. نفس عمیق بکش :))

فکر کنم ف.یلترشکنی چیزی میخواد
۳۱ مرداد ۹۹ ، ۲۳:۳۹ خورشید جاودان

من ساعتها میتونم به کاغذ دیواری کرم رنگ دیوار اتاقم زل بزنم و لذت ببرم 

احتمالا یه جای کارمشکل داره چون غیر از این از هیچی خوشم نمیاد 😂

دونه دونه گلهاش رو هم میشمارم 

فکر کنم ۱۰۰ تاش رو تا الان شمردم 

پاسخ:
اونم یه جورشه
۰۱ شهریور ۹۹ ، ۱۳:۰۰ محسن رحمانی

چقدر عکس خوشگلی شده.

پاسخ:
مرسی خوشگل می‌بینی :)

همیشه اینقدر خوشحال باشین در کنار هم

پاسخ:
مرسیی :)

وای خدا دلم 😆 تا امشب خبر بدی میشنوهِ ! 😂

بعدتر توی نظرات نائب الزیاره اید😆

خدا تمام روزهای خوش و خوشتر رو به شما و دلبرتون ببخشه🌸🍃

ی اعترافی من فک میکردم این عکس از همین عکسای اینترنتی هست 👀!

پاسخ:
مرسی از آرزوی قشنگت برای من و دلبر

هر وقت کلمه "دلبر" میبینم یاد حبیب و جمشید رادیو چهرازی میافتم ...نمیدونم چرا:)

ماه زندگیتون بدرخشه مدام براتون...

عشقتون پایدارو سبز به سرسبزی گلدونا...

قاب زندگیتون پر نور و رنگی بسان ریسه های قشنگ پنجره اتاق...

دلتون آروم شبیه آرامش کاناپه نشسته در این قاب...

چشم بد از جفتتون دور...

 

*سایت مورد نظر هم باز نشد...:(

 

پاسخ:
دلبر؟ همان که جان فرسود از او؟
همه آرزوهای قشنگ‌تون رو برای شما هم آرزومندم :)

سایت مورد نظر خر است اصلن!
۰۲ شهریور ۹۹ ، ۱۲:۲۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

خیلی خیلی قشنگه:-) شب، این نور، این رنگ، ترکیب قشنگیه.

پاسخ:
مرسی قشنگ می‌بینی :)

بله همینه..دلبر که جان فرسود از او میاد تو ذهنم :)

 

سایت با کروم و فیل تر باز نشد ...

احتمالا همون اصلا خر است که شما گفتید درسته!!:))

چقدر سحرانگیز و زیباست این قاب... 

منم دیوونه ی ماهم، قشنگگ مجنونم میکنه زل بهش😊😊

 

پاسخ:
مرسییی

ماه عالیه 

راستی کاربرد اون ریسه ها توی خونه چیه؟

پاسخ:
محض تنوع ، زیبایی یا هر چیز دیگری

یه سدی کنار شهرمون بود که وقتی ماه کامل میشد میرفتم زل میزدم بهش. یه تصویرش. 

ما تو زبونمون یه اسمی داریم "آی سودا" معنیش میشه ماه در آب

شاید تو یه دنیای دیگه اسمم هست آی سودا :)

پاسخ:
چه تصویر ناب و چه اسم قشنگییییی [چشمش قلبی می‌شود]
۱۱ شهریور ۹۹ ، ۱۱:۵۵ عکاسِ فرفری!

چه تصویری.. واقعااااا جذابه💫

پاسخ:
مرسیییی لطف داری:)

وقتی دلبر تو الهه ی زیبایی و هستی خانه ی "تو" باشد، هر پنجره اش به همین زیباییست.

چه خونه ی باسلیقه و قشنگی درست کردین کبوترای عشق. بسیار زیباست

مدتیه دیگه سراغ وبلاگ هیچکس حتی خودم نیومده بودم. خوشحالم بهت سر زدم عزیزم

پاسخ:
مرسییی از لطف‌تون به خونه‌ی کوچیک ما
و مرسی که سر زدین

سایت برام راحت باز شد البته دلیلشو می دونی. 

عکسا و فیلمای قشنگی توش بود که یکیشو برات با واتساپ فرستادم. 

و چون قبلا عکس زیاد برات فرستادم منو از خبر بد معاف کن خخخخ

پاسخ:
مرسی واسه عکس و فیلما
+بالکن شما خیلی خوبه! جاش خالی بود!

وایییییییی چرا انقدر خوشگله *-*

پاسخ:
خوشگل می‌بینی :)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">