احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

وطن!

چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۳۹ ب.ظ

تو را زیر بالشم پنهان می‌کنم

شبیه کتابى ممنوعه

چراغ‌ها خاموش می‌شوند

و صداها می‌خوابند

سپس تو را بیرون می‌آورم

و حریصانه می‌بلعم


پیش از این عاشقانه‌های نابی از «مرام‌المصری» خونده بودم تا اینکه چشمم به «آزادی عریان می‌آید» خورد. «چون گناهی آویخته در تو» پیشتر با برگردان سید محمد مرکبیان چاپ شده بود.

«آزادی عریان می‌آید» برگردانی از شعرهای «مرام‌المصری»ه که اگه به من بود اسمشو می‌ذاشتم «مرثیه‌ای برای سوریه». انقدر توی این مجموعه شعر و تک تک‌ جملات و کلماتش درد این روزهای سوریه خوب پرداخت شده که هر شعر‌ یک داستان و یک غمنامه است که میشه پا به پاش اشک بریزی ، آزادی رو ستایش کنی ، درد بکشی و ... باهاش همذات پنداری کنی! 

و من که با «ای در رگانم خون وطن! ای پرچمت ما را کفن! دور از تو بادا اهرمن ، ایران من ایران من ایران من!»ِ همایون شجریان پهنای صورتم اشک میشه... 

و من که توی خواب‌هام خونه‌م سبزتر و خونم ارزشمندتره... و من که وقتی پا توی تخت جمشید می‌ذارم‌ تمام تن و دلم می‌لرزه و بغض می‌کنم... و من که ... تهش با کابوس بیدار میشم از خواب و غرور ملیم شوخی‌ای بیش نیست!

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۹
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۷)

مرسی از معرفیش. من تا حالا اسمش رو هم نشنیده بودم. 
پاسخ:
خواهش میکنم :) 
دل قوی دار، تمام کابوس ها، بیداری و یک نقطه ی پایان به همراه دارند.
"هیمه های سوخته" را بخاطرت میذارم توی ترمه
پاسخ:
ای کاش آخر این سوز ، بهاری باشد...

مرسییی
اگه وطنی هم مونده باشه:(

سرود مجلس جمشید گفته اند این بود/که جام باده بیاور که جم نخواهد ماند...

۱۹ شهریور ۹۸ ، ۱۸:۵۴ فاطمه حسینی

بیش از حد خوبه

سلام

اشک تو چشمام جمع شد با خوندن این پست...

پاسخ:
:(

غیبتت داره کبری میشه هموطن (آیکون اون آقا با عینک یه چشمی که یکی از ابروهاش بالاست)

پاسخ:
من هستم!! فقط کمرنگم! :دی

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">