احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

غرنامه در مدح دولت الکترونیک!

شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۴ ق.ظ

این سایت رو باز کنید!

کد ملی و گذرواژه‌تون رو وارد کنید!

تبریک میگم! شما تونستید سابقه بیمه خودتون رو مشاهده کنید!

در کمتر از 5 دقیقه این‌کار انجام میشه!

ولی اگه مثل من برید سازمان!! تامین اجتماعی و کاری داشته باشید میگن یه فرم جمع‌آوری سابقه بیمه پر کنید. نخست باید برید از میز خدمت(هههه!!! خدمتتتتتت!!!) فرم مورد نظر رو بگیرید ، سپس پر کنید ، بدید رییس یا معاونش که معمولن در جلسه هستن تایید کنن ، بیارید تحویل کارمند بدین و اون کارمند بهتون بگه سه چار هفته دیگه تماس بگیرید ببینید آماده شده یا نه! دقت کنید که هیچ وقت زمان دقیق به شما نمیدن! هیچ وقت متعهد به انجام کاری در زمان مشخص نیستن و شما هیچ حسابی نمی‌تونید روی زمان تقریبی‌ای که بهتون میدن بکنید!

پ.ن: باید اول چک میشد که سابقه بیمه‌م برای کاری که می‌خوام انجام بدم کافیه یا نه! طبیعتن کارمند سازمان از روی سیستم چک کرده سابقه رو و اوکی داده! چیزی که عقل سلیم میگه اینه که حالا که همه چی اوکیه کارت رو انجام بدن و تو به زندگیت برسی! ولی اتفاقی که توی سیستم مزخرف کاغذبازی اینجا میفته اینه که حالا همین سابقه که توی چند دقیقه چک شده رو باید کتبی بگیری و تحویل بدی تا تازه روال انجام کارت شروع بشه! و خب این کاغذبازی هم که گفتم یه سه چار هفته‌ای طول می‌کشه!

و فقط من می‌دونم نگاه چپ‌چپ رییسم وقتی مرخصی ساعتی می‌گیرم چقدرررررررررر آزار دهنده است.

راستی چه خبر از دولت الکترونیک؟ یا این چیزایی که گفتم ربطی به اون نداره؟!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۸
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۵)

برای همینه به هیج کجا نمیرسیم و نمیرسه این ک ش و ر...
طوفان مایکل بیاد این بروکراسی رو از ما بگیره انشالله :)
پاسخ:
آمین!!!
همه دولت به کنار خود همین سازمان تامین اجتماعی، یه چیزیه در نوع خودش. من بارها توی فضای واقعی و مجازی اعلام انزجار کردم! اصلا آدم میمونه که این حجم از مسخره بازی، چه حضوری و چه از طریق سایتاشون ممکنه واقعا؟! و میبینه که بعله... خیلی هم ممکنه!
پاسخ:
اصلن بیاید دفترچه‌هامونو توی یه حرکت نمادین آتیش بزنیم!!
تا جایی که من دیدم، همه چیز و جای این مملکت بهم ربط داره و در همون حال هیچ جاش به هیچ چیز و جا ربط نداره.
هنر از این بزرگتر؟
پاسخ:
شاهکاره اصلن!
گذر واژه چیه الان؟
چی چی بنویسم توش؟
پاسخ:
همونجا راهنمای ثبت نام داره. یه بار باید ثبت نام کنی و گذرواژه بگیری
۳۰ مهر ۹۷ ، ۰۷:۲۷ آسـوکـآ آآ
دقیقا میخواستم بگم چرا تامین اجتماعی هیچوقت زمان دقیق نمیده که انگار خودتون هم همین سوال رو داشتید.
من واسه هرکاری رفتم هفته ها معطل شدم...
پاسخ:
سیستمشونه!! 

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">