احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

آدم باشیم!

پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۵ ب.ظ

اصولن ما دوست داریم درباره‌ی هر چیزی نظر بدیم! این یک مصیبته که ما دچارشیم!

مصیبت بزرگ‌تر اینه که به طور بی‌شعورانه‌ای رک نظر می‌دیم!!

یعنی اصلن فرق بین رک بودن و بی‌شعوری رو که از پل صراط باریکتر‌ه نمی‌دونیم و رعایت نمی‌کنیم!

و هر نظر شخصی با ربط و بی ربط خودمون رو به خورد طرف می‌دیم!

تاکید می‌کنم اصلن نیازی نیست که آدم بدی باشیم که این رفتار رو از خودمون بروز بدیم! اتفاقن خیلی وقتا از کسی از حلقه‌ی دوستان‌مون هم این رفتار رو می‌بینیم که در ادامه یه مثال عرض می‌کنم خدمتتون!

حتا به خودمون زحمت نمی‌دیم اون ظاهرن انتقاد رو یه کم به گل و بلبل آراسته کنیم و بکنیم تو چش و چال یارو و به همون شکل زمخت و زشت می‌پاشیم تو صورتش! و مهم نیست که اون بدبخت دوست،پارتنر،همسر یا فلان و بهمان ماست!

اما چرا این حرفا رو زدم؟

من خودم رو حامی محیط زیست می‌دونم و ابایی ندارم از چیزای ظاهرن دورریختنی استفاده کنم. چند روز پیش به مناسبتی بهمون گل دادن توی محل کار. منم دو شاخه از اون گلا رو گذاشتم توی شیشه‌ای که توی تصویر می‌بینید که یه چند روزی سالم بمونه. بعد یه همکار عزیز که دوستمم هست از مرخصی برگشته و گل رو دید. گفت به‌به چقد قشنگ ولی چرا توی این شیشه گذاشتی! خیلی زشته! گفتم بعله. و وارد مباحث محیط زیستی نشدم! و با شوخی و خنده رفتش. امروز دوباره اومده میگه این شیشه چیه گذاشتی اینجا ، عوضش کن و ...! اولن که من از کسی نظر نخواستم. دومن حتا اگه زشتم باشه کسی حق نداره اینطوری بکوبدش توی صورت من. اینا در حالیه که من فکر می‌کنم این شیشه خیلی هم قشنگه و کلی گلدون چند ده هزار تومنی دقیقن همین شکلی من دیدم توی بازار! حتمن باید اونقد پول بدم که اسمش گلدون باشه!؟

خلاصه که نکنید عزیزان من! با انسان‌های اطرافتون مهربون‌تر باشید!

گل


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۲
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۴)

۱۲ مهر ۹۷ ، ۱۳:۰۹ علی زیرایی
به امید خدا میباشیم
۱۲ مهر ۹۷ ، ۱۳:۱۸ خورشید جاودان
حماقت در حد المپیک
اگه یه سرسوزن سلیقه داشت طرف عمرا این حرفو نمیزد 
دوستم کلی گل و پیچک تو شیشه های این مدلی نگه میداره واقعا هم قشنگه 
البته من یکم بیکاریم از شما بیشتره شیشه هامو رنگ میکنم
پاسخ:
من امکانات ندارم :))
هه! این خیلی باحاله که! 😊

پاسخ:
نمی‌دونن که!
۱۲ مهر ۹۷ ، ۱۴:۰۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
مگه این شیشه چشه آخه؟ o_0
استفاده از وسایل دورریختنی نه تنها عار نیست که خلاقانه و هنرمندانه ام می‌تونه باشه و حتی میشه باهاش پُز دادD:
پاسخ:
والا! همینو بوگو!!
http://img1.tebyan.net/Medium/1392/11/c1b12e5373bc45c296e7548d0ddf434d.jpg
پاسخ:
والا!!
این شیشه به نظر من مشکلی نداره اصلا. یعنی شما حساب کن اگر شیشه فرضا شیشه نوشابه بود و کاغذ آرم نوشابه روش بود میشد گفت زشته. الان که خوبه!
و آره خیلیا فرق بین رک بودن و بی شعوری رو اصلا نمیدونن چیه. تا ناراحت هم میشی میگن من رک ام. عزیزم تو بی شعوری، رک نیستی!!! والا!!! (عصبانی شدم آخرش!) یه متن خوندم راجع به تفاوت این دو الان دقیق یادم نمیاد چی بود ولی فک کنم این میشد که توی مسائل شخصی و خصوصی هر کس اگر اظهارنظر کنی رک نیستی بی شعوری! 
پاسخ:
Calm down yalda!! :))
ما این شیشه هارو هی نگه میداریم واسه جای ابلیمو و ۰۰
فکر کنم همکار شما مشکلش با اون نوار فلزی زرد روی در شیشه بوده وگرنه به قول خودتون گلدون این سبکی زیاد هست :دی
پاسخ:
اونم نوار تزئینیشه دیگه!! :دی
۱۳ مهر ۹۷ ، ۰۲:۲۵ محمدمهدی طاهری
آدم حس می کنه گلا رو گذاشتین تو عرق نعنا :)))
پاسخ:
:)))
۱۳ مهر ۹۷ ، ۲۱:۵۳ اسپریچو ツ
منم همیشه فکر میکنم نباید یه حرفی رو هرچقدر هم حقیقت داشته باشه بکوبونن تو صورت ادم ولی کیه که درک کنه:|
این همکارت رک نیست، فضوله. چون نه تو نظرشو پرسیدی نه بهش ربط داشته. خودش اگه خواست دو شاخه گل را بذاره تو قابلمه یا گلدون کریستال، بذاره.
نظرمو نخواستی وگرنه حتمآ می گفتم که چقدر از سلیقه ات خوشم اومد. با همون حلقه، با همون بی رنگیش... محشره.
اگه بازم دیدیش پیشنهاد می کنم یا ازش بپرس: نظرتو پرسیدم؟
یا اصلآ فکر کن یه پشه تو هوا داره از کنار میزت رد میشه!
ززززز

۱۶ مهر ۹۷ ، ۰۹:۳۶ بانوچـ ـه
چرا بعضیا بدون اینکه ازشون نظر بخوایم نظر میدن؟ بدتر از اون اینکه انتظار دارن نظرشون هم موثر باشه؟
۲۰ مهر ۹۷ ، ۰۸:۳۲ آسـوکـآ آآ
به نظرم خیلی هم قشنگه
اتفاقا من از اینا تو مدرسه مون هم بردم گذاشتم کنار پنجره هامون
بعضی از همکارامونم انتقاد میکردن اولا، اما متوجد دغدغه زیست محیطیم و رسالت رسوندن این دغدغه به بچه ها شدن و حالا خودشون میان و میگن که شیشه نوشابه ندارین؟شیشه آبلیمو ندارین؟
واقعا گیلان این روزا شده زباله دونی، اگه همین دغدغه ها هم نباشه زیر زباله دفن میشیم.
۲۴ مهر ۹۷ ، ۱۰:۲۴ اجاره آپارتمان مبله در تهران
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
به قول به بنده خدایی ما مردم ایران گاد آو بی فکریم ... من بهش گفتم کاش فقط همون بوده گاد آو قضاوت هم هستیم ...
***************************
***** ******** **** ** *****
*********************

دود بر شما وقلم شیوایتان
فرصتی شد تعدادی از نوشته هایتان را خواندم.سپاس از نوشته های متین تان.
و دیگر اینکه گل و گلدان شما بسیار ها زیباست.
وبنظرم نوعی به "آن همکار گوشزد می فرمودی که زیبایی نسبی ست و از دیدگاه هر کس زیبایی به گونه ای تعریف می شود.
شما می توانید گلهای روی میزتان را آنطور که خود مایلید در گدان مورد علاقه تان قرار دهید.
پاسخ:
درود دوست عزیز
ممنونم از لطف‌تون به من و وبلاگ.
برقرار باشید :)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">