احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

مثل گوشه‌ی کتاب‌های مدرسه!

چهارشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۴۹ ق.ظ

وقتی تو در جزیره‌ی خصوصی‌ات دراز کشیده‌ای و از رادیو آهنگ اسپانیایی گوش می‌کنی من به تو فکر می‌کنم!

مهم نیست جزیره‌ای به نامت نباشد ، آهنگ اسپانیایی دوست نداشته باشی یا حتا رادیو آهنگ اسپانیایی پخش نکند ؛

مهم این است که من حتا در جهانی از ناممکن‌ها تو را دوست دارم و به تو فکر می‌کنم!

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۵
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۸)

 هدف از خلقت دنیا این بوده همدیگرو دوست داشته باشیم.. دوست داشته باشیم.. دوست داشته باشیم.../

پاسخ:
اگر بگذارند...!
۱۵ فروردين ۹۷ ، ۱۰:۲۱ فرزند انقلاب
زیبا...
پاسخ:
سپاس :)
زیبا بود
پاسخ:
ممنونم :)
شما فقط دوست بدارید بقیه را با اعمال و حرفهایشان تنها بگذارید ...:)
پاسخ:
باشه قبول! 
فوق العاده بود فوق العاده...
پاسخ:
مرسی از نظر لطفت :)
سلام سال نو شما مبارک باشه سالی پر از شادی داشته باشید.
متن بسی زیبا بود :)
پاسخ:
سلام
ممنونم :)

لطف دارید 

همه جا فک کردن بهش می چسبه :)
پاسخ:
یسسس
حتی ممکنه در یه جهان موازی دونفری در جزیره شخصیتون که سه دنگ سه دنگ به اسم هر کدومتونه مشغول گوش دادن آهنگ اسپانیاییی باشین. 
پاسخ:
اینظوری که خفن‌ناکه!

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">