احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

روز خوبی که هیچ وقت نمیاد

دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶، ۰۳:۴۷ ق.ظ
چرا بعضی از آدما متوجه نیستن که بعضی تصمیما و بعضی کاراشون چقد روی زندگی دیگرانی که از قضا نزدیک‌ترین‌هاشون هستن تاثیر داره؟ چرا نمی فهمند دارن با انجام یا حتا عدم انجام یه کار گه میکشن به زندگی یکی دیگه و آینده‌شو نابود میکنن؟ چطور می تونن انقد بی خیال باشن؟ چطور می تونن انقد خونسرد غیر منطقی و خنثا و بی تفاوت باشن؟ شده ساعت ها با یکی حرف بزنی و تمام حرفاش و تصمیماش نشون دهنده ی این باشه که اصلن گوش نمیده تو چی میگی و فقط داره حرف خودشو میزنه؟ 
این زندگی هیچ وقت روی خوش نداشت. ما الکی دلمونو خوش کردیم. گه گرفته سر تا پاشو و داریم بی خودی دست و پا می زنیم فقط. دلم فقط یه غار میخاد که برم بمیرم توش و چشم‌ این دنیا و نکبت هاش رو نبینه. دلم میخاد فقط دور شم از آدما و تمام تظاهرهاشون. تمام بی تفاوتی و تمام خودخواهی هاشون.


در روز و روزگاری،
که مردم قلمرو وحشت
همچون کبوتران مهاجر بودند،
و خانه ی خودم، تبعیدگاه قلب خودم بود
من خویش را،
بر روی صفحه ها مچاله کردم:
گاهی،چون خرده نانی،
بر سفره های خالی کفترها،
بسیار بار،اما،
چون شیشه ای شکسته
       پراکنده
                بر روی ریگ های بیابان ها
از من شکسته تر کسی آیا هست؟

رضا براهنی


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۷
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۷)

دلمون بیشتر گرفت ...
۲۷ آذر ۹۶ ، ۱۰:۴۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
میگن حتما میاد! ولی کی میاد رو نمیگن!
۲۷ آذر ۹۶ ، ۱۲:۴۰ شادوَرد __
کی گفته قراره زندگی لذت بخش باشه؟ مجموعه ای سراسر عذاب و رنج بعلاوه مقدار قابل توجهی حماقت. خیلی وقته دیگه از زندگی انتظاری ندارم، مفتش گرونه!
پووووووووووف ... گه زدنو خیلی خوب گفتی واقعا! مخصوصا ببخشیدا آقایون !
زندگی بنده با یکی از حماقتای اینمدلی فنا شد 
ینی دلم میخاد برم بشینم بالا یه کوه و از ته دلم فقط جیغ بکشم
هی جییییییییییییییییغ بکشمااااا

هانی جانم
عزیز دلم
چی شده؟
یا اصلآ جای سوالی هست پسرم؟
اینطور آدما خوادخواهی و تنگ نظری رو به حد اکثرش رسوندن، فقط همین. فقط خودشونو می بینن و براشون مهمه.
بنداز دور این ها رو. دستتم بعدش بشور. اگه هم خیلی فامیل نزدیکیه، فقط نگاش کن. براش حرف ذلتو نزن وقتی می دونی گوش شنوایی نیست عزیز دلم.

دیروز یه پیام خوب داشتم:
بیشتر از هفت بیلیون آدم رو زمین زندگی میکنن، نذار یکیشون روزتو خراب کنه.

البته انجامش بعضی وقتها خیلی سخته و بنظر نشدنی میاد... راستش بهترین کارت این بود که نوشتیش. آدم کمی آروم میشه
۰۱ دی ۹۶ ، ۱۶:۰۵ علی امین زاده
می تونم درک کنم.
ولی خب می دونی، یه جا نوشته بود اگه حالت با یه قطعه موسیقی یا یه فنجون چای خوب میشه، مطمئن باش هیچ چیزی توی این دنیا نمی تونه اذیتت کنه.


پاسخ:
فعلن شراب مرد افکنم خوبش نمیکنه
از من شکسته تر کسی آیا هست؟

هست خیلی از آدما توی این دوره زمونه میشکن و بعضی ها تاب مشکلات ندارن و .....
ولی نمی تونم بهتون بگم که زندگیتون به خاطر یه فرد نابود نکنید افکارتونو درگیر نکنید چون چند روز پیش برای منم یه اتفاقی افتاد که فک می کردم دیگه جای هیچ امیدی نیس خودم خودمو آروم کردم
خودتونو با کارهای خوشحال کننده آروم کنید زندگی جریان داره نزارید یه عده شما رو از جریان زندگی منحرف کنن.

یه عالمه اتفاقاهای خوش براتون ارزومندم
پاسخ:
:)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">