احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

خوابآلودگی

يكشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۱۵ ق.ظ

صبح که از خواب پا میشم ترجیح میدم به جای اشرف مخلوقات ، یه گربه باشم که می‌خوابه زیر یه ماشین گرم و کسی هم کاری به کارش نداره! 

خدایی این چه وضع ساعت کاریه!؟ ساعت کاری باید از 9 شروع بشه که بشه راحت خواب صبحتو داشته باشی و وقتی میای سر کار توی چرت نباشی! نه اینکه با چشای بسته لباس بپوشی ، با چشای بسته سوار سرویس شی ، توی سرویس تا مرز خواب بری ، با چشای بسته صبونه بخوری و بعدشم بری آفیس! دست کم توی این فصل که پتوها پیام‌آوران راستینی هستن که بهشت دنیوی رو وعده میدن!! 

دو :) شما خوبید؟

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۹
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۷)

نه٬ ما‌خوابیم.
پاسخ:
خوش به حاااااااااااالت!
ای هانی دلاور! حمایت! حمایت!
پاسخ:
مچکرم از حمایت شما :))
۱۹ آذر ۹۶ ، ۱۱:۵۱ هَشْتْ حَرْفى
گربه ها هم اتفاقا دیگه صبحا آسایش ندارن. سر صبح یکی از همینا که داره میره سر کار، مدرسه  و دانشگاه، از زیر ماشین صداشون میکنه: مجید، مجید!
پاسخ:
:)))))))))
من هم خیلی دوست می دارم که  ساعت کار البته با احترام نسبت به نظر شما بنده فکر می کنم می بایست از ساعت 10 شروع بشه چون با انگیزه بیشتری از خواب پا میشم :)

و پتو چقد دوست داشتی هست :)
پاسخ:
ساعت ده دیگه بهتر! من کف مطالبه رو گفتم!
نه والا افتضاحم 
پاسخ:
چراااااا؟
۱۹ آذر ۹۶ ، ۱۷:۳۳ آقای دیوار نویس
خدا شکر خوبیم.... شما خوبین؟  حالا جدا از قضیه سر صبح هاتون
۱۹ آذر ۹۶ ، ۱۸:۲۶ آسـوکـآ آآ
والا به خدا :D
۹ که زوده!من کلاسا ۹ صبحم برام عذابه-ـ- 
عه خب والا ! با این نوناشون !! 
:))

من خوبم . ( من ساعت 7 صبح تازه می خوابم ..یا بهتر اینکه می تونم بخوابم! )
عقد ازدواج نامزدی سه سال زندگی پرید...
صبحی که این یادداشتو خوندم، خواستم بهتون بگم که من همیشه فکر کردم این ظلم بزرگی ه به نیمی از آدمها... کل کارها تو این دنیا بر اساس زندگیه آدمهای روزه و نه آدمهای شب...
واقعا نباید ادارات و مراکز خدماتی و تجاری و مدرسه ها و دانشگاه ها، شیفت شب هم میداشتن؟!...
واقعا رواست؟!...
آره... صبحی داشتم همین حرفا رو براتون مینوشتم که گوشی به دست خوابم برد...
۲۰ آذر ۹۶ ، ۰۷:۱۱ جوجه تیغی
چه خوش گفت آن هانی راستگوی
صباهنگام از پتو دوری مجوی
صباهنگام=زمانی که باد صبا می وزد
هر چند جوجه تیغی ها شب کارن اما دوری از پتو؟ آخ آخ آخ
اما من ترجیح نمیدم گربه باشم حالا اگه ژاپن بودم یه چیزی. جوجه تیغی فور اِوِر!
و دیگه اینکه ممنون که می پرسید :))) شما چطورید؟
یک :مشکل بر میگرده به اینکه همه چی از پای بست ...

دو : هوای حوصله اندکی ابریست !! 




اصلا من کلا با این قضیه ساعت کاری 7 صبح مشکل دارم!
والا بخدا راندمان نداره
حتما دنیا یه چیزی می دونسته که ساعت کاری رو از 9 گذاشته البته که ما بهتر از همه دنیا و کشورهای پیشرفته می فهمیم. قشنگ بیدار میشی دوش می گیری حتی ورزشم می کنی و با آرامش میری سرکار!
یه شب هم که مهمونی بری یا مهمون داشته باشی و یکم طول بکشه استرس نداری که وای فردا باید 6 پاشم و همه خستگی به تنت بمونه!
خلاصه که به شدت هم دردم تو این زمینه باهات:)
۲۲ آذر ۹۶ ، ۱۹:۰۵ اسپریچو ツ
منم کم خوابی مزمن دااارم 😢😢
من حاضرم ساعت کار 6 باشه بجاش 12 بیام خونه و بقیه روز رو به کارایی برسم که دوست دارم. 
نه اینکه 4 باشه که رسیدی خونه اونم توی زمستون شب شده باشه و دو ساعت استراحت و شام و خواب و روز بعدش روز از نو روزی از نو.

هاهاها... ای تنبل

من از مادرتم مسن ترم ولی هنوز ساعت پنج و نیم بیدار میشم و از شش شروع میکنم.
البته یادمه موقع جوونی بخصوص زمستونا خیلی زورم می اومدم بیدار بشم و از توی رختخواب گرم و نرم برم بیرون

جوونی کجایی که یادت به خیر

راستی هانی جان
اینجا هم که نه شروع میشه، پسر من با چشمای نیمه بسته از در میره بیرون. هر ساعتی بگی، بدن عادت میکنه

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">