احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

هانی هستم

شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۱۳ ب.ظ

یعنی انقد با وبلاگم غریبه شدم که باید توی عنوان یادآوری کنم به خودم که کجا هستم! یعنی بیش از یه ماهه که ننوشتم و نخوندنم شما رو و البته یه چارده روزیش رو در سفر بودم. نه که به نت دسترسی نداشتم اما وقت زیادی برای سر زدن به اینجا نداشتم. و بعدشم مستقیم پرت شدم وسط کار و یک چنین هوا به هوا شدنی دل و دماغ هر چیزی رو از آدم می‌گیره!

خلاصه که سلام!

از یک لطفن نبینید شروع بکنیم؟ لطفن فیلم "ملی و راه‌های نرفته‌اش" رو نبینید. فیلمی از تهمینه میلانی که شخصن هیچی توی این فیلم ندیدم جز اداها و دیالوگای تکراری و لوس و کلیشه‌ای و حتا فیلمنامه و خط داستانی تکراری. هیچ اتفاق جذاب و خوبی توی این فیلم نمیفته به جز خمیازهای کشداری که بغل دستی‌تون می‌کشه. البته اگه با آدم خاصی می‌رید سینما ممکنه اتفاقات خوبی بیفته براتون. بالاخره وسط دیدن یه فیلم چرت باید یه کاری بکنید که حوصله‌تون سر نره. مثبت باشید ؛ مثلن پاپ کورن خوردن!

راستی چه خبر از پاییز؟ راسته که میگن فصل عاشقیه؟ بیاید اعتراف کنید ببینم بعد پاییز چن تا بله‌برون داریم!

abyaneh

عکس از من ؛ ابیانه

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۰
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۱)

سلام:)
دیگه به جایی رسیدین که باید بگیم قبل پست گذاشتن خبر بده گاوی گوسفندی چیزی سر ببریم:/

ای بابا چقد تعریفشُ شنیده بودم...رگ خواب هم خیلی چرت بود و نکته ی مثبتش فقط حضور لیلاحاتمی بود که همینجوری بشینه یه گوشه هم جذابه!
پاسخ:
سلام خانم دکتر
روم به دیوار اصلن :))
شایدم من خوشم نیومده صرفن. اما وقتی یه موضوع تکراری انتخاب میکنی حداقل باید نوع روایتت تازه باشه که من حس کردم نیست.
رسیدن به خیر
آثار قدیمی تهمینه میلانی رو خیلی دوست داشتم، دو زن، واکنش پنجم. اما این سالهای اخیر هیچکدام از کاراش در حد انتظار نبوده. پیش بینی میکردم این فیلمش هم چنگی به دل نزنه.
پاسخ:
ممنونم :)
واقعن با گذر زمان کارگردانان ما را چه می‌شود؟ 
خیلی قشنگ بود عکستون :)
پاسخ:
ممنونم :) قشنگ می بینید 
من ساعت پنج عصر رو که رفته بودم ببینم واقععععن دیگه داشت خوابم می گرفت :/ 
پس خوب شد این ملی هم نرفتم ببینم! 
پاسخ:
بهترررر!! نرید یه وقتا!!
سلام ! 
دیگه واقعا ، جدی جدی باید بهتون خوشامد گفت :) 
خوشحالیم که این نبودن تون با سفر همراه بوده . اون پرت شدن رو هم به موازات طعم خوش سفر بر خودتون هموار کنین .

از این لطفا نبینید ها بی شمارند در سینمای ایران و البته زمینه های دیگه ی ایران !! که متاسفانه در لخت ِ دوم نمیشه با خوردن پاپ کورن چیزی رو جبران کرد !!

بهروز باشید جناب.
پاسخ:
ممنونم :)
شراب مرد‌افکن چی؟ اونم جواب نمیده؟ :)))

خیلی سوت و کور شدن وبلاگا ... یادش بخیر اون وقتا که شلوغ پلوغ بود . پر از خبر و اتفاق و جنجال و دعوای وبلاگی حتی ...

پاسخ:
آره متاسفانه 
ولی 
بازگشت همه به سوی وبلاگ است
انشاءالله!!
سفر همیشه خوبه و بعدش بده

جالبه امروز صبح مهربانو رفته بود این فیلمو و هسته ی داستانو لو داده شاید به همین خاطر که دیگران نرن ببینن وقت و پولشون هدر بره.

هر حرفی و سوژه ای، تکرارش ملامت آوره. بقول تو مگر تغییری، حرجت جدیدی، حرف تازه ای یا... داشته باشه
پاسخ:
دقیقن بیشترین وقتی که آدم به تعطیلی نیاز داره بعد از تعطیلیه!!

آره درسته و این فیلم هیچ چیز تازه‌ای نداشت 
به به ! بالاخره ستاره بلاگ شما هم روشن شد!!

پاسخ:
ممنونم از محبتت‌تون :)
۲۳ آبان ۹۶ ، ۰۶:۵۱ خورشید جاودان
سلام 
دیگه داشتم به فرستادن شازده کوچولو سمتت فکر میکردم شاید مجبور بشی بنویسی اینبارم شانسی اومدم بخونم با خودم میگفتم هانی که نیست 
در مورد پاییز باید بگم هیچ خبری ازش سمت ما نیست و بله برونی هم نخواهیم داشت از اوضاع من که با خبری رفیق:)
پاسخ:
سلام
یعنی دیگه نمی‌فرستی ؟ به غیبتم ادامه بدم؟!
سمت مام خبری نیست!!
۲۳ آبان ۹۶ ، ۱۱:۱۹ خورشید جاودان
یه بار جغده مجبورت کرد بنویسی اینبارم شازده می فرستم فقط بذار از شر این مصیبت خلاص بشم یکم خودمو پیدا کنم چشم هرچی بخوای برات درست میکنم
پاسخ:
تو هی دست بذار رو نقطه ضعفای من :)))

ایشالا زودی روزای بهترت بیاد :)
۲۹ آبان ۹۶ ، ۲۱:۲۰ علی امین زاده
فعلا که بهاریه! پاییز هنوز نیومده!
پاسخ:
:)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">