احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

+عکس!

يكشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۳۰ ب.ظ
به دوستم می‌گفتم کار ، لامصب چیزی نیست که اگه دلخواه نبود بشه بی خیالش بشی و بگی خب زندگیمو می‌کنم و بقیه بخشای زندگیم رو مطابق میلم می‌گردونم. چون اونقد با جنبه‌های گوناگون زندگی آمیخته شده که هیچ مرزی با زندگی روزمره‌ت نداره و خواه ناخواه تاثیرشو همه جا می‌ذاره. در واقع چیزی جدا از «خودت» و زندگیت نیست که خط‌کش برداری و بگی اوکی ؛ این کارم ، اینم زندگیم. 
اینا رو واسه این گفتم که می‌خواستم یه عکس از شمال بذارم و بگم آخه انصافه دوستای ما میرن شمال و مسافرت و عکسشو برای ما می‌فرستن؟ به دوستم گفتم عکست رو می‌ذارم اینستا و زیرش می‌نویسم فحش آزاد!! بعد دیدم به این دلیل من الان باهاش نیستم که کارم عوض شد و هر چی برنامه برای مسافرت ریخته بودیم از هم پاشید و نشد با این دوستم که با کلی دردسر مرخصیشو با من تنظیم کرده بود سفر بریم!! این یه آمیختگی و تاثیر خیلی کوچیک و معمولی کار روی زندگیه. قرار بود این پست فقط یه عکس باشه اما ... می بینید دیگه. روی پست‌های وبلاگ هم تاثیر مستقیم داره و قابل سانسور نیست!!
عجالتن یه نفس عمیق بکشید و از این تصویر و اکسیژنش لذت ببرید. 


Gildeh

آهنگ رستاک و آبان ؛ شمال رو بشنویم.


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۹
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۹)

میگن خواستن توانستن است، کافیه اراده کنی تا به دستش،بیاری!
غلط کرده هر کی گفته، 
من الان شرایطم جوریه اراده هم بکنم نمیتونم الان شمال باشم، شما کار و پول و وقت ازاد  و از این دست مسائل رو هم فاکتور بگیر!
پاسخ:
دقیقن غلط کرده!! اون واسه قدیما بوده احتمالن!
اصن عکس داره هوای تازه رو منتقل میکنه (:
پاسخ:
چه جورم!
اصن هوای تازه داره از عکس میزنه بیرون؟
+ من دوتا کامنت نوشتم اینجا؟ احساس میکنم این دومیه، یادم هست اومدم پست رو دیدم ولی یادم نیس کامنت گذاشتم D:
پاسخ:
شما اصلن سه تا کامنت بذار
ما خوشحال تر میشیم!
به به  چه خوووب بود این عکس و متن و  کامنت یک و پاسخ شما و رستاک ..:)بسی حظ وافر بردیم 
نمیدونم چرا بعضی افراد از تکنولوژی اکثر اوقات برای دل سوزوندن استفاده میکننن؟؟؟:(
شمال با صدای معین هم خیلی خوبه ...
پاسخ:
درود یاقوت عزیز. دوست با وفای قدیمی:)
واقعن چرا؟ البته نیتشون خیره :))

شمال با صدای معین هم خیلی خوبه!!

اکسیژن نوش جونتون ولی یه گوشه هم می نوشتین زباله هاتون رو توی طبیعت رها نکنید ..  :))

جاتون خالی اون هفته ما رو سیل برده بود :)))
پاسخ:
آخ آخ نگم... :((

ایشالا همیشه در امن و امان باشید :)
کیه که دلش شمال و دریا و هوای پاک نخواد؟ البته اینجا که ما هستیمم خیلی خوبه ولی شمال یه چیز دیگست!
پاسخ:
شهر شما هم عاااالیه بابا!!
پس حرف من بازم مصداق پیدا میکنه:
خواستن ، توانستن است 
اگر شرایط جور باشد!

آخیییش یه نفس عمیق
پاسخ:
به شرط ها و شروط ها!!
یه جاده ی اینطوری با همین شکل و شمایل میشناسم و نزدیکمونه که سمت چپش قبرستون آدماییه که سنگ قبر نداره و آخر جاده م منتهی میشه به خونه و متروکی که میگن روح آدمایی که توش زندگی میکردن هنوز اونجان!:)
پاسخ:
:| دکمه ی غلط کردم کجاست؟
بفرمایین! اینم سومی (:
پاسخ:
:))

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">