احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

یک خطی

شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۳۹ ب.ظ

چی شد که انقد خسته شدیم که نای نوشتن یه پست هم نداریم؟

#این پست ، ناله نیست.


+خوبه که تو هستی.

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۸
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۴)

والا وبلاگ من که داره خاک میخوره D:
پاسخ:
اوهوم
به خودت بیا ای هانی!!!
(آیکون ندای سرزنشگر درون)
پاسخ:
:)))))
بااااااشهههه(ندای گویا)
شاید دوباره نای نوشتن پیدا کردین :)
پاسخ:
آره ایشالا :)
یه مدت طولانی نیاز دارید که ریکاوری بشید :)))
بریدا م :)
پاسخ:
عههههه بریدا کجااااااییییی!!
خوشحالم می بینمت بعد سالها!!
شعر وزن و آهنگ و قافیه می خواهد /شاعر اما تو را /فرشید فرهادی

انگیزه و بهانه ی نوشتن  پیدا خواهد شد ...
پاسخ:
ایشالا :)
خوبه که کی هست؟ 
چرا ما از اینا نداریم؟
:دی
پاسخ:
یه دونه ازش بود من برداشتم :دی
من یه مدت خواستم مقابله به مثل کنم هر کی نیاد به وبم به وبش سر نزنم نصف مردم یا وبشون رو بستن یا مثل شما نای نوشتن ندارند یه چیز بنویس منم نیام سر نزنم یه ذره بی حساب بشیم :)))))
پاسخ:
وای که چقد شما همیشه لطف دارید. مرسی که سر می زنید :)
البته ناگفته نمونه وب شما رو معمولن می خونم از بس نابه انتخاب هاتون اما خب.... در سکوت . باشد که گویاتر شویم :)
نمیدونم که چی میشه که نای یه دونه پست هم ندارم... فقط وقتی اینجوری هستم، میزارم دوره ش بگذره، و خودم رو مجبور نمیکنم که خوب شم و اوضاع مثل قبل شه.
پاسخ:
آره باید بگذره
حالا باز خوبه "او" هست... 

لبخندت قشنگه.
پاسخ:
آره واقعن.

:)
هر چی هم نا نداشته باشی باید به یه سوال آری یا نه جواب بدی... بیا وبلاگم ببینم همونقدر جنتلمن که فکر میکنم هستی ، هستی یا بیشتر؟
پاسخ:
چشم همین الان میام!! 
آقا گاهی آدم حوصله ی یه خط زندگی کردن هم نداره چه رسد به یه پست نوشتن...
سخت اش نکنین !

همون 4 تا کلمه ی آخر کافی نیست برای " ادامه دادن "؟ 
سلام :)
پاسخ:
حق با شماست
چرا! کافیه!
سلام :)
۱۹ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۵۷ علی رضا عظیمی راد
سلام
عرض 2 تبریک ویژه خدمت شما وبلاگ نویس محترم و همچنین بنده حقیر

1- تبریک به مناسبت بزرگ عید غدیر خم، عید ولایت

2- تبریک به مناسبت قرار گرفتن وبلاگ شما و بنده حقیر در لیست 100 وبلاگ برتر بیان در سال 95

موفق و منصور باشید در سایه حق تعالی
پاسخ:
درود
۱۹ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۱۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خسته نباشید!
به قول بابام که میگه: دست مردِ و چشم نامرد!
هرکاری قبل از انجام دادنش سخته!
خلاصه اینکه بنویسید.
پاسخ:
چشم.
داشتن دوستان خوبی چون شما بسیار ارزشمنده :)
بعد سالها؟!!! :دیییی

پاسخ:
خیلی وقته نبودی خب :))))

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">