احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

چنین گفت استاد یا «از آن جهان بازآمده»!!

شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۱۶ ب.ظ
استادمون می‌گفت دلیل اینکه شما یه توصیه‌ای (توی فیلد تخصصی خودمون) به مردم می‌کنید ولی خودتون بهش عمل نمی‌کنید اینه که شما دانش دارید ولی به دانشتون ایمان ندارید. می‌گفت وقتی دانش به عمل تبدیل می‌شه که به ایمان برسه و باورش داشته باشید. که خب به نظر من کاملن درست می‌گفت.
اما چرا یاد استاد افتادم؟
همه‌ی ما «می‌دونیم» که کار کردن با گوشی موقع رانندگی-مثل پیام دادن- بسیار اشتباهه و یا خودتونو می‌کشید -یا ناقص می‌کنید- یا یکی دیگه رو. اتفاقن همین چند روز پیش بود که یه کلیپ دیدم که برای فرهنگ‌سازی درباره‌ی همین موضوع ساخته شده بود. از چند نفر پرسیدن موقع رانندگی از گوشی استفاده می‌کنید؟ و چرا؟ و هر کدوم دلایلِ مثلن منطقی خودشون رو داشتن برای استفاده‌ی گوشی. و بعد اونا رو با دختری روبرو کردن که زندگیش توسط یکی از همین آدمایی که سرشون توی گوشی‌شون بوده زیر و رو شده... . اما آیا این «دانستن» به تنهایی کافیه؟ مسلمن نه! وقتی اثر خواهد داشت که واقعن بپذیریم اینو و کاملن متوجه خطرش باشیم.
اما چرا این پستو نوشتم؟
خب من هم می‌دونم موقع رانندگی نباید پیام داد. همیشه هم به دوستام این رو گفتم وقتی دیدم استفاده می‌کنن. اما دیروز سه بار به خاطر پیام دادن از جاده پرت شدم پایین و اگه زود نمی‌جنبیدم تصادف بدجور می‌کردم. نتیجه اینکه نکنید این کارا رو!
+واقعن آیا من ایمان ندارم به اینکه پیام دادن موقع رانندگی خطرناکه!؟ پس چرا اینکارو کردم؟
موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۴
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۳)

مسئله اینجاس که ایمان رو از کجا بیاریم؟ حتما باید اون اتفاق واسمون بیوفته تا ایمان حاصل بشه. افتادن اون اتفاق هم ینی فاجعه. بعدش دیگه ایمان به درد عمه مون میخوره :/
پاسخ:
موافقم :)))
هاهاها...
ولی از خنده گذشته دلیلش رو با تجربه میگم: آدما همیشه فکر می کنند که اتفاق های بد و حادثه ها برای دیگران پیش میاد. 
مزدک موقع رانندگی منو با اینکارش تا جنون می رسونه. ولی باور کن من خیلی وقته خودم اینکار رو نمی
کنم. فکر میکنم بعدآ جواب میدم یا ده دقیقه دیگه براش می نویسم.
می بینی چقدر ایمان از سرم سر رفته؟
پاسخ:
همون داستانِ "مرگ برای همسایه است"!! 


چه جالب و قابل تامل
این عمل نکردن به دانسته مورد زیاد داره
پاسخ:
اوهوم. متاسفانه
دقیقآ
چرا به من سر نمی زنی؟ میرم کمیسری شکایتتو میکنما
پاسخ:
شرمنده نسرین عزیز.
توی یکی دو هفته‌ی اخیر دسترسیم به نت خیلی کم شده.
من یبار بابام اومد ببینه رانندگی دخترش چجوریه گفت گاز بده برو ببینم بعد سرشو انداخت به گوشیش گفتم نه پدرم من آروم با کلاج میرم گفت نه پاتو بردار بررررو منم رفتمممممم این شد که از پشت زدم به دوچرخه یه پیرمرده. باباهه سرشو از گوشی آورد بالا گفت پیاده نشو ببینم چی میگه. پیرمرده داشت نق نق میکرد و غر میزددددددد بابا منم هی معذرت که ببخشید معذرت میخواییم و داد نزن و اینا ،هوچی بازی کامل! ترسیده بودم م چی ولی با شجاعت کامل و سر بالا و باد به غب غب و مغروووووورپیاده شدم گفتم چیه چته وسط خیابون جا دوچرخه س مگه:دی یهو آورم شد اونم
 بابام الان دیگه بکشیش موقع رانندگی دست ب گوشیش نمیزنه منم چهار پنج ساله دست به فرمون نزدم از همون ترسی که برام موند... حتی دوسه بار الکی به زور مجبورم کردن بشینم پشت فرمون ولی بیفایده... 
پاسخ:
بر ترس خود غلبه کنید :)))
نکن از اینکارا! نه خودتُ بکش نه بقیه رو. این تنها وبلاگیه که من می خونم. 
شاید منصفانه نباشه ولی از طرفی هم خیلیا بهتره بمیرن. گند مملکتُ برداشته. قضیه فقط پیام دادن موقع رانندگی نیست، خیلی بی فرهنگ شدیم تو همه زمینه ها، منم که هیتلر!!!!!! خیلی زمان می بره اصلاح شیم. چون تا تک تک آدما بخوان ایمان بیارن چی درسته چی غلط عمر تموم شده :(
پاسخ:
لطف دارید شما به اینجا :)


۰۷ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۴۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
شاید علمش رو داریم ولی عقلش رو نداریم!
پاسخ:
احتمالن همینه!
خوبه که میدونید اشتباه است و خطر آفرین و مثل افرادی که گوشی روی فرمون  جاساز کردن و مدام چشمشون به گوشی  نیستید ...این یکبار رو به خیر گذشت ه اما  تکرار نشه ...
مواظب خودتون باشید لطفا و خواهشاً
پاسخ:
حالا خوبه گوشی من بزرگه جا نمیشه روی فرمون!! 

چشم! :)
راستش تا سرمون نیاد نمیفهمیم ینی نمیفهمیم که دیگه نباید انجام بدیم وگرنه خوب میدونیم همه چیزو 
پاسخ:
موافقم!
بعضی تجربه ها با گرفتن جون آدم به دست میان... نکنید این کار رو
پاسخ:
چشم چشم
درست میگید کاملن
پست جدید بینیوس دِ زای! کویه ایسایی آخه توو!
پاسخ:
هستم همین دور و بر
:)
همه مون گاها اینجوریم، تا وقتی اتفاقی برامون نیفته درس نمیگیریم!
پاسخ:
آره درسته متاسفانه 
۱۷ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۵۸ دل‌آرام محمودی
من با یه وضعیت بغرنج مواجه شدم اونم اینکه مجبور شدم در حین رانندگی نقشه رو چک کنم. کنار بزرگراه هم نمی‌تونستم بزنم کنار و نهایتا چراغ خطر رو زدم و نقشه رو چک کردم ولی کاملا احساس می‌کردم دارم کار خطرناکی می‌کنم!
پاسخ:
خوشحالم که دارید از این دنیا کامنت میذارید :دی

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">