احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

1+ دیشب رو نخوابیدم تا صب ، صبح خوش خوشان اومدم سر کار و روزبه نعمت‌اللهی پلی کردم! خوبه دفتر کارم توی یه پستوی دوره که صدای کامپیوتر ازش بیرون نمیره! توقع ندارید صب آدینه رو با کار شروع کنم که؟! تازه این پست تموم بشه می‌خوام برم کانال رو آپ کنم! بعله! قرار نیست من یک تنه میزان کار مفید یک مملکت رو جابجا کنم که!! پریشب هم یکی دو ساعت خوابیدم فقط! یه جای کار یا می‌لنگه یا زیادی خوبه که کلن خوابم این شکلیه چند وقته و سر پام! به قول بچه‌ها امیدوارم بدنم یهو خالی نکنه!

2+ پریشب با سر رفتم توی در شیشه‌ای یه مغازه! ابروم دقیقن همونجاش شکست که توی خردسالی(!) موقع آب خوردن شکسته بود! تاریخ تکرار میشه! حالا رفته بودم یه آب معدنی بخرما! آب مایه‌ی حیاته میگن!! آخرش اگه من سرمو به باد ندادم موقع آب خوردن! بگذریم که طالع‌بینی (!!!) میگه من توی راه دستشویی می‌میرم! اونم بی‌ربط به آب نیست به هر حال! فکر کنم اعتصاب خشک کنم بیشتر عمر می‌کنم!!

3+ پس پریشب اتفاق خاصی نیفتاد. همینطوری برای خوش‌آهنگ شدن عنوان نوشته بودمش! چیه خب!

4+ خدایی هنوز عضو کانال نشدین!؟ آها! مرسی. پس نفری 11 نفر رو به کانال دعوت کنید دور هم شعر و آهنگ بخونیم و بشنویم! چی؟ یازده + یک سیاسیه!؟ انتخابات تموم شده؟! خب من چیم از اونی که فکر میکنه انتخابات تموم نشده کمتره!؟ باشه حالا! شما ده نفر رو به کانال دعوت کنید! والا!

5+ میگفت اسیر شدیا! گفتم من از اون روز که در بندم آزادم! حالا کارتو بکن و نطق اضافه ممنوع!!

6+ حالا که تا این جا اومدین یه آهنگ خوب از «بمرانی» گوش کنید. بعد می‌ریم پپرونی، دل خون، شاد و خندون / بعد می‌ریم تاب می‌خوریم، تو شهر آب می‌خوریم، زیر بارون / بعد می‌ریم نوکِ کوه قاف، اون بالای بالا با تِله کابین / بعد می‌ریم  سُر می‌خوریم، تو شهر دور می‌خوریم، توی ماشین!


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۲
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۹)

حال دیشب پریشب پس پریشبت رو کاملا درک میکنم چون منم همینطورم اینم اضافش کن بی خواب بد غذا دکترم  مونده چطور زنده موندم  اونقدر بدغذام که خودمم وحشت میکنم و نگران خودم میشم نگران نباش حالا که من هفت سال دوام اوردم تو هم چیزیت نمیشه:)) اگه وزنمو بگم تعجب میکنی ولی تا الان زنده موندم 
پاسخ:
زنده و سلامت باشی خورشید جان :)
احتمالا عاشق شدی هنوز داغی خبر نداری :)))))

بی خوابی حافظه کوتاه مدت رو نابود میکنه ... 
پاسخ:
شایدم! میگن دوپامین باعث کم خوابی میشه!
بگیر بخواب سیبیلات ریزش میکنه ها! ای بابا!

آهنگ چه ماهه :)
پاسخ:
سبیل پیوسته پا بر جاست!!

:)
این طالع بینی خفن ادرسش کجاست؟((((:
پاسخ:
یادم نمیاد که!
خب الان همین الان اومدم تو کانال 
آهنگای تو دماغی بزاری شعرای کشکی بنویسی عکسای الکی بزنی در میاماااا 
گفته باشم 
تهدیدو دارییییییییییی :))
پاسخ:
یا خود خدا!!

{تند تند کانال را بالا پایین می‌کند}


مرسی از حضورت :)
۱۲ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۵۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
واقعا دلم می خواد، که کم خواب باشم!!! 
پاسخ:
چیز خوبی نیست بابا! کل سیستم بدن رو به هم می‌ریزه و موجب امراض گوناگون می‌گردد!!
آیا میدانستید من جز کانال شما از هیچ کانال دیگر موسیقی دانلود و گوش نمیکنم
کانال فالش برای پیر و جوان
:)
پاسخ:
بسیار باعث افتحاره دوست خوبم

آیا میدونستی از برگشتت به بلاگ چقد خوشحالم؟! آدم باش نرو دیگه!! مرسی اه
خیلی دلم می خواد یه چیزی بنویسم ولی نمی شه.. نمی تونم
مدتیه اصلآ نمی تونم هیی بنویسم حتی در حد کامنت

پاسخ:
منم دچار این دوره‌ها شدم
امیدوارم زودی بگذره دوره‌ی این ننوشتن نسرین بانو :)
اتفاقاً پست خوبی بود
آهنگ هم تکمیلش کرد ...
ممنون .....

منم مدتیه مثل نسرین جان شدم، شاید اقتضای هیجده سالگی باشه !!!
پاسخ:
ممنون :)

شاید هم :))

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">