احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

حضور تو هندسه‌ی اتاق را عوض می‌کند!

دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۴۱ ق.ظ

آفرینش تو

الفبا را به هم ریخته ؛

حرف‌ها سردرگم،

واژه‌ها 

رقصان در میان سپیدی کاغذ...


شکل اندام تو

پیچ می‌خورد شعر.


+25  اردیبهشت ؛ روز بزرگداشت فردوسی

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۵
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۷)

میدونم میدونم (در جواب تیتر) :دی
پاسخ:
:)))
کاش کسی بود واژه هامون رو به هم می ریخت
پاسخ:
اوهوم


بیا یک تنه به هم بریز وزن عروضی را...
تمامِ لحظات من پر از حضور توست...(مرتبط با عنوان)

+فردوسی عزیز


پاسخ:
:)
۲۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۴۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
واژه ها کم می آورند..
عنوان امان
شعر خودته؟:) بسی زیباست
مخصوصا
شکل اندام تو!!
پیچ میخورد شعر!!!
یوهووووو ینی قشنگ تصویر سازی میکنه ادم
پاسخ:
با اجازه تون. مرسی لطف دارید :)


خیلی دلنشین بود شعرت! بسی هم بهت غبطه خوردم که میتونی انقدر قشنگ بنویسی!
پاسخ:
مرسی :) نظر لطفته

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">