احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

دلبر که جان فرسود از او ...

يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۵:۵۱ ب.ظ

میگه می‌دونی چقد دوسْت دارم وقتی میگی «دلبر»؟

میگم همین جا وایسا من هفت آسمونو بردرم وز هفت دریا بگذرم و برگردم!

#رادیو چهرازی طور


+ خورشید یه کار قشنگ داره انجام میده. آخرین پستش رو ببینید.


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۴
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۷)

صد تایی شدنتون مبارک :)
پاسخ:
ممنونم :)
اصلا خورشیدا همه آدم حسابین و کارشون درسته ;)
پاسخ:
بر منکرش لعنت!!
من انفالو کنم باز بشه نود و نه تا؟:دی
پاسخ:
نههه اینکارو نکن با من :)) :دی
وقتی پایین پستت اسم خودمو دیدم کلی خوشحال شدم که ازم حمایت کردی  تا الان که جز یه نفر کسی چیزی نگفته اما بالاخره اون پولو جور میکنم نمیذارم بچه ها سختی بکشن 
والا به من بگن دلبر به هفت اسمون نمی رسم چه برسه هفت دریا ولی نامرد نمیگه دلبر فقط میگه فرشته خب اینم کلی ایهام داره :))))
پاسخ:
کارت خیلی خوب و قشنگه و البته راه بسیار درازی در پیش داری که می‌دونم موفق میشی. برات بهترینا رو می‌خوام توی این راه!

فرشته به این خوبی! ایهامش کجا بود!
من هربار اینو میشنوم از ته دلم گریه میکنم فقط...
پاسخ:
:(
خورشید چی میگه؟
پاسخ:
کدوم خورشید؟!
ایهامش رو خودم فقط می فهمم :))
راه درازی در پیش رو هست اما برای خورشید کار نشد نداره بالاخره به ارزوم می رسم و لبخند رو لب بچه ها می شینه و دنیای قشنگی براشون می سازم


پاسخ:
مطمئنم از پسش برمیای :)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">