احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

اولین پست از پشت عینک! + عکس!

دوشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۳۱ ب.ظ

یک) یه شکلاتایی هست مارک مِرداس، ایرانی هم هست. توی بسته‌ش میکسی از انواع طعم‌ها رو داره. از اینا بخرید. بعد اونایی که قرمزن رو یواشکی جدا کنید. از بسته خارج کرده و در دهانتان نگه دارید! روحتون شاد میشه از جلز ولز این شکلات! البته نارنحکی و نمی‌دونم بمبی و اینا نیستا!! [شکلاتش را به گوشه‌ی دیگر لپ برده و به عنوان فکر می‌کند]

دو) شد آقا/خانم! بالاخره ما هم به جرگه‌ی عینکی‌ها پیوستیم و این پست را از پشت عینک می‌نگاریم! یعنی اگه بدونید چقد پول دادم جای این دو تا چشم تازه، بدون کامنت از اینجا نمیرید بیرون!! خوبه که امسال قرار نیست برم نمایشگاه کتاب و گرنه باید فقط تماشا می‌کردم!! من برم کمرمو یه ماساژ بدم برگردم!!

سه) سفر شیراز تموم شد و فاینالی سووییت هوم!! در ادامه‌ی همین مطلب می‌تونید چن تا عکس از این سفر کوتاه ببینید. تا جایی که میشد حجم عکسا رو کم کردم. الان روی هم رفته یه 14 مگابایتی هستن فکر می‌کنم.

sh1

مدرسه خان

اینجا ، همون جایی بود که از تابلوی ورود ممنوع گذشتیم و رفتیم طبقه‌ی بالا! به دیدنش می‌ارزید! 

مدرسه خان 2

اینجا هم منظره‌ی جایی بود که آقاهه می‌گقت محل تدریس ملاصدرا بوده و یواشکی راهمون داد بریم بالا!

مدرسه خان

و اینجا نیز بخشی از طبقه‌ی بالا بود. 

مدرسه خان3

و  بخشی از حیاط مدرسه‌ی خان

نصیرالملک

دیدن مسجد نصیرالملک یکی از بهترین قسمت‌های این سفر بود. جایی که برای نخستین بار بود می‌دیدم. جایی که رنگ‌هاش جادو می‌کنن آدم رو. و البته ما توی زمان مناسبی نرفتیم و البته بسیار شلوغ بود. پیشنهاد میکنم نه فقط اینجا بلکه هر جای دیدنی دیگری رو خارج از فصل توریستیش ببینید!

نصیرالملک 2

و باز هم نصیرالملک

نصیرالملک3

و می‌خواستیم کوچه‌های اطراف مسجد رو که یه جورایی بافت قدیم حساب میشن رو کشف کنیم که بهمون اخطار دادن که اینجا نچرخید! ما هم اصلن دلمون نمی‌خواست اتفاق بدی برامون بیفته که! مث بچه‌های حرف گوش کن راهمونو کج کردیم!!

مسجد

توی مسجد یه امامزاده هم هست به اسم امامزاده زنجیری که البته نمی‌دونم دلیل این اسم‌گذاری چیه ولی حیاط قشنگی داره.

مسجد

اینجا هم بخش دیگری از نصیرالملکه.

مدرسه خان

این عکس از مدرسه‌ی خان جا مونده بود.

ارم

ارم هم رفتیم!

ارم

جادوی بهاری شیراز در ارم.

نارنجستان قوام

شیراز داره شلوغ‌ترین روزهاش رو می‌گذرونه اما یه گوشه‌ی خلوت اینجوری هم پیدا میشه میون اون همه شلوغی. نارنجستان قوام

جهان نما

و آخرین عکس... شب... بیرون باغ جهان نما

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۱
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۲۵)

یه عمررره عینکی هستم :| و کلا هم سر جمع توی یکسال یک ماه عینک نزدم،  امروز فرداس کور بشم :( 
عینک دوست ندارم :|
رسیدن بخیر هانی 
عجب عکسای قشنگی :) یکی از یکی قشنگ تر :) چقدر زاویه ی دیدت جالب و خلوت هست 
دنبال شلوغ پلوغی نیستی،، این باعث میشه عکسا جذابتر و پخته تر باشه 

پاسخ:
منم بعد از مدت‌های طولانی که چشام یه کم ضعیف شده بود یهویی راهمو به سمت عینک فروشی کج کردم! یعنی اگه عینک فروشی سر راهم نبود عمرن پیگیرش نمی‌شدم!!!

ممنونم :)

مرسی از نظر لطفت. قشنگ می‌بینی. خلوت بودن عکسا احتمالن بخاطر اینه که قلبن (!!) به مینی‌مال تمایل دارم.
عکساتو دوست دارم میشه ذخیرش کنم هر وقت دلم خواست از زیباییش لذت ببرم ؟
دو چشم جدید مبارک بیشتر از من که ماهیانه چشمام داره ضعیف وضعیفتر میشه پول ندادی که :))
 سه  برگشتم خونه اما باز می رم شیراز
چهار اقا وقتی قول میدی بستنی بخوری فقط بستنی بخور نه اون خوراکی بعدم عکس قشنگ ازش بگیر :)) 
پنج اینم کامنت 
شش بابا خان سبیلوی بنده رفت برام همون روزی که دور همی بود و من فکر می کردم داری جای من بستنی میخوری برام خرید با کلی نقشه مادر جان رو فرستادیم به بهانه خرید پی نخود سیاه اما نتونست از پنجره ردش کنه تو چون ظرفش بزرگ بود نامردی نکرد جلوم خوردش و من مثل یه حبس ابدی از پشت پنجره نگاش کردم شما جای من بودی یه قدمی بستنی زعفرونی چیکار می کردی؟

پاسخ:
آره! چرا که نه :)

مرسی

خونه خووووبه :). ایشالا این بار که رفتی بتونی یه گشتی توی  شهر بزنی و زیبایی‌هاشم ببینی

=))) بستنی خوب نداشت خب! تازه فالوده بستنی چیزی از بستنی کم نداره‌ها!!

از کامنت شما متشکریم!!

من جای تو بودم خودزنی می‌کردم :دی
به به، خیلی خووب 👏👏
امسال نرفتیم شیراز ولی حال کردیم
پاسخ:
خوشحالم که برای لحظاتی شریک این سفر بودین آقای دکتر :)
یک)باید مینوشتین قرمزاشو جدا کنین و قایم کنین ب کسی هم ندین :دی اونوقت یدونشو بذارین گوشه ی لپ تا روحتون شاد شه :))

دو)آقا مبارکههه :)

+نظر منو هم ک در مورد عکساتون میدونین... همیشه بی نظیرن و فوق العاده هنری :) همشونو دوسداشتم عااالی بودن..مرسی

موفق باشین جناب هانی
پاسخ:
یک)آره اینم میشه!! خلاصه یه جوری احتکار کنید اونا رو!!

دو) مرسی :)))

ممنونم از نظر لطف شما. زیبا می‌بینید :)

ممنونم. شما نیز :)
عکسا خیلی زیبا بودن
مدرسه ی خان چه جای آروم و دنجی بود .من نرفتم اینجا رو...

درباره ی عینک هم خدایی عینک خیلی الکی گرونه.ولی خیره ایشالا ،چشم کمکی مبارک :)

پاسخ:
مرسی مریم :)
آره خلوت بود حسابی. دنج و آروم
خیـــــــلی :|  مرسی!
چه خوب بودن عکس‌ها. یک سفر شیراز بردید ما رو این چند روز. :)
پاسخ:
خوب می بینید شما :)
عجب عکس‌هایی شده، لااایک👌👌👌
پاسخ:
لایک به وجودت 😉 
مرسی که حوصله کردی من عکس بگیرم
۱۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۷:۲۱ وجیهه احسانی
سلام هانی خان ..

رسیدنا بخیر من که نرفتم تاخالا شیراز ولی خیلی دوست دارم دانشگاه اونجا قبول بشم

البته اگه قبول بشم :)

در باره هنر عکاسی تون هم باید بگم از عکاسی سر رشته ندارم ولی به نظر من مقبول اومدن و اینکه

از صحنه های خاص و شیک و زیبایی تصویر برداشته بودین

در یک کلام عالی بودن موفق باشید هانی خان :)
پاسخ:
سلام 
شیراز عالیه برای دانشجویی. ایشالا قبول بشید. اومدین شیراز یادتون باشه دورهمی های ما هم بیاید :)))
منم چیز زیادی از عکاسی نمی دونم. خوشحالم که دوست داشتید عکسا رو
ممنونم، شما هم موفق باشید :)
یعنی چهارسال اونجا دانشجو بودی و نرفتی مسجد نصیرالملک??حقیقتا وای بر تو!!!!

شیراز خیلی خوبه،قسمت بشه واسه ادامه تحصیل منُ بطلبه;)
پاسخ:
من پشیمانم! منو شطرنجی کنید! 

ایشالا قسمت بشه :)
چه جای خوشگلی بوده...
حیاط امامزاده عالیه این عکسا
پاسخ:
مرسی بانو :)
عه آدم سیبیلوئه چه ساعت قشنگی داری. زیادم از اون شکلاتا نخور عریض تر میشیا. عکساتم قشنگن. از خودت بشمر به دهمی که رسیدی اون عکس رو خیلی دوست دارم :)
پاسخ:
قابلی نداره :)
من عریض نیستم 
من عریض نیستم 
من عریض نیستم 

مرسی، قشنگ می بینی
بححح بحححح =واسه شکلاتا


بحححححح بححححححححح = واسه عکسا:D


بحححح بححححح = واسه عینک =منم ی عمره عینکی ام اما همیشه عینکم روی سرمه... یک کلاسی داره D:



پاسخ:
:)))))

چه شیک و با کلاس = واسه عینک روی سر :دی
عکسهاتون عالی بود  :)
پاسخ:
لطف دارید :)

باز فخر عکسای خفن قشنگ دلبرتو فروختی؟ باز؟ 
پاسخ:
اینایی که گفتی نظر لطفته!
+منو فخر؟ :)))
1- طعم میوه با روکش شکلات خیانت است به کاکائو...:) فقط کاکائو!!!
2-با همین هزینه نمیشد لیزیک کنید ...بنظر میرسه بهتر باشه؟! ...اما عینک شکل و شخصیت و پرستیز رو به مراتب مثبت تر از گذشته نشون میده  ..شما هم که قبل عینک متفکر و فرهیخته  ...چه شود!؟
3-ممنون که ما روهم دخیل در سفر کردید واین تصاویر زیبا و دلنشین رو به اشتراک گذاشتید ...اصفهان تشریف بردید پشت مسجد امام در بافت قدیم داخل کوچه ی ای فوق العاده ,دوچرخه ای تمام فصول تکیه زده به دیوار ..و  دوچرخه ی دیگر  پای پل شهرستانی ...خیلی خوبه ...
4- چقدر تی شرت های مردانه امثال زیباست ...کی پسر من بزرگ میشه ....؟!!
5-همواره آرام و شاد باشید


پاسخ:
1- کاکائو تکه ای است از بهشت اصلن!
2-والا فکر نمیکنم این مشکلی که من دارم لیزیک بشه.  من؟ متفکر و فرهیخته؟ :))))
3-خواهش میکنم. مرسی از نگاه زیبا شما. خدا قسمت کنه اصفهانم بریم!
4- به زودی!
5-ممنون و شما نیز :)
خب دلمان بگی نگی سوخت که نشد بیام دورهمی!
ولی خوشحالم به شما خوش گذشته
نصیالملک عالیه
کنارش خانه زینت الملوک و نصیرالملک هم رفتید؟
حیف و صد حیف که بافت تاریخی شهر از شیرازی های اصیل داره خالی میشه و به جاش کسانی میان اونجا که اهمیتشو درک نمی کنن و دلشونم به حال بافت نمی سوزه! و خب امنیتش هم کم شده دیگه
عکس هاتون زیبا بود.
خیلی جالبه که تونستید برید داخل مدرسه خان چون اونجا هنوز حوزه هست بازدید عموم نداره فک کنم

پاسخ:
جات خالی بود :) 
خیلی خوب بود نصیرالملک. زینت الملوک رو  پیشترها رفته بودم دیگه فرصت نشد بریم. 
خونه نصیرالملک؟ نمی دونستم چنین جایی هست.

مرسی

حالا هم در حال بازسازی بود. فکر کنم موقتن تعطیلی چیزی بود. چون خلوت بود. هیشکی نبود
اولا عکسا خیلی قشنگن
دومن عاقای هانی فاینلی! " آ" نداره (آیکون زبون )
پاسخ:
مرسی،قشنگ می بینید

آخ آخ ببخشید خانم معلم :)))
من یه کتاب از شما طلب ندارم؟ :دی
همه ی عکسا عالی 
حس و حال خوبی دارن 
پاسخ:
مرسی :) 
مرسی برای این عکس ها. واقعا واقعا مرسی:) خیلی چسبید
پاسخ:
نوش روحتان!

قابلی نداشت :)
اقا ساعت و انگشترت چشم منو گرفت:))))
اخ اخ من چشمم و گم کردم باید برم یه جفت چشم جدید بخرم تازه بازم ضعیف شده اولش از این که همه چیز بهتر می بینی خوشحال می شوی ولی چشم و خسته هم می کنه
همیشه به سفر هایخ خوب خوب
پاسخ:
قابلی نداره!؟
آره منم علاقه ی زیادی به عینک ندارم...مجبورم ولی!

مرسی :)
عاقا من شرمنده ایمیلتو دوباره بزار سه سوت بفرستم :)
پاسخ:
دشمنتون شرمنده :)
چشم
به و به به این عکسا
پاسخ:
:)
۱۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۲۵ گمـــــــشده :)
عکس ها فوق العاده بودن
لذت بردم از دیدنشون
مث این که دکتر میم رقیب پیدا کرده
خیلی ارامش بخش بودن عکس ها
ممنونم
پاسخ:
لطف دارید شما :)

نفرمایید! من پا توی کفش دکتر میم یا دوستان عکاس نمی‌کنم!!

:)
ورودتون رو به فرقه ی ما عینکیان تبریک عرض می نماییم :))
پاسخ:
متشکرم!! امیدورام بتونم عضو مفیدی باشم :دی
عکسات محشر بودن

پاسخ:
مرســـــــــــــــــــــی . زیبا می‌بینید شما نسرین بانو

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">