احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

وقتی من نیستم که روحت زیر پوستم گرم بمونه...

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۵۸ ب.ظ

چند روزه باز وقتی میخوام خودمو گم کنم توی یک آهنگ، مستقیم میرم سراغ هادی پاکزاد...

هادی پاکزاد رو نخستین بار سالای حدود 88 یا 89 شناختم و کلی از پیدا کردن چنین خواننده‌ای با اون شعرهای خوب خوشحال و ذوق زده بودم. و از اون روز تا الان یکی از محبوب‌ترین‌هام بوده.

و تمام این حس و حال خوب از شنیدن این صدا و شعرهای ناب، ختم میشه به 7 خرداد 95 و شنیدن پایان اختیاری زندگیش. خیلی حیفه که از اون روز تا الان آهنگ تازه‌ای ازش نشنیدم... خیلی...

آلبوم «تاریکی» دست‌چینی از آلبوم‌هاش بود که دی ماه 94 به صورت رسمی منتشر شد. بشنویدش.


+تاریک اما افسوس تو نیستی در برم...

+فالش!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۸
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۳)


میخواهم با تو آن کنم 
که بهار میکند ، با گیلاس بُنان 

پابلو نرودا
دقت کردی هیچ اهنگش تکراری نمیشه ؟؟؟
چند وقت پیش داشتم به همین فکر میکردم... که موزیکاش معجزه است ... روز به روز روشن و روشن تر میشه..
و دقت کردی وقتی ی جا صداشو میشنوی یا ی چیزی ازش میبینی یه هو هوس میکنی کللل اهنگاشو یه جا گوش کنی ؟(هشتگ منم الان رفتم دوباره تو کف هادی... بیرون اومدن ازش مشکله !)

پ ن : جالبه... منم همون سالا باهاش آشنا شدم...
بعد دیونه شدم...
بعد هی هی هی هی سرچش کردم
بعد دونه دونه با هر موزیکی که می اومد بیرون تصویر سازی کردم..
وای از دست هیچ چیزی بهتر نمیشه...
از انقراض نهنگ هاش
از توربین گناش
از تن صدای مایوسش .... و گفتن : همه چیز خوب میشه....

و اون روزی که البوم تاریکیش اومد بیرون... با ذوق گذاشتمش توی وبم... و اونقد خوره ی گوش دادنش بودم که اصن برام مهم نبود که یه سری از اهنگاشو قبلن شنیدم! و میخواستم به گوش همه برسونم...
البوم Vertical Cemetery
البومی بود که منو نابود کرد... باید دونه دونه پشت سر هم گوش بدی... و بعد لال بشی..

بهت بند crows in the raine رو پیشنهادمیکنم-ایرانیه-.... به شدت به شدت درونیه.. اگ خواستی بگو فول البومشو برات بفرستم...
پاسخ:
بعد این همه سال من هنوز مثل روز اول گوشش میدم! و فکر می‌کنم جدای از موسیقی این به خاطر نوع کلامشه. 

crows in the rain رو هم تازه آشنا شدم باهاشون. دوسشون می‌دارم.

:)
یادمه همون زمانی هم ک توی وب قبلی در مورد هادی پاکزاد نوشته بودین :(
خدا رحمتش کنه
دانلود کردم مرسی ک گذاشتین دارم گوش میدم..
پاسخ:
خواهش می‌کنم. لذت ببرید :)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">