احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

آه از آن نرگس جادو که چه بازی انگیخت...

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۰۸ ق.ظ

هزار بار می‌گویم نگاه کن به باد، آیلار، نگاه کن! علفزار رو به ما خم شده سبزی‌هاش، باد قاصدک می‌آورد از سمت آن خانه‌ی سفید، ته دور علفزار. هزار بار می‌گویم به پشت سر نگاه نکن آیلار. زن ، نمک شده پشت سر تو، مرد شقه شده و گناه شعله می‌کشد وقتی آدم عشق نمی‌تواند... دستت را به من بده آیلار تا با هم به سمت خانه‌ی سفید برویم. علف‌های سبز پسته‌ای تا زانوهامان رسیده‌اند و قاصدکی به موی تو می‌چسبد. بخند آیلار. تو که می‌خندی فاخته خاموش می‌شود روی کنگره‌ی باروی ویران. دستت را به من بده برویم، چون عطر عرق بناگوشت می‌شود عطر گل‌های بنفش وحشی... هزار بار می‌گویم عشق به خوابم آمده تنهایی، و صدای تو که می‌پرسی چقدر دوستت دارم به خوابم آمده و من آنقدر دوستت دارم که کفشدوزی شده‌ام روی کفش سفیدت و دوستت دارم که در خانه را برای تو باز می‌کنم. خانه فرشش من، خانه، ظرفش من، خانه اجاقش من که...

آیلار / شهریار مندنی‌پور

85

عکس از وبلاگ الی

عنوان؛ حافظ

یادداشت‌های شما (۵)

لحنِ متن منو یادِ دیالوگای ابد و یک روز انداخت :)
و اینکه متن چه مرتبط بود با عکس :))
خوشمان آمد.
اسمم رو ذکر نمیکردید هم مشکلی نبود :)
پاسخ:
آره، خیلی مرتبط بود! انگار برای این متن عکس گرفتید اصلن!

اختیار دارید. کپی رایت باید رعایت بشه :)
نشستم کنار دریا مهندسی صدا و ارتعاش میخونم . ظلم نیس؟؟؟
پاسخ:
هست هست هست!
ولی بهتر از اینه که تو سالن مطالعه بخونی!!
چقد خاک خوردم ولی ، الان ته گلوم و زیر دندونام و تو چشمم خاکا رو حس میکنم 
پاسخ:
ای بابا. هوا بد بوده پس. :(
تو که می‌خندی فاخته خاموش می‌شود روی کنگره‌ی باروی ویران ..


عالی بود :)
پاسخ:
:)
با الی موافقم .
پاسخ:
:)

خوش اومدین به اینجا 

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">