احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

از خواب چو برخیزم اول تو به یاد آیی!

پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۲۷ ق.ظ

اتفاق تازه تویی

که افتاده‌ای میان الفبا!

اتفاق تازه چشم توست

که هر روز شعر می‌شود

و گرنه این سطرهای هر جایی،

و گرنه این روزها و مناسبت‌ها

تنها یک قرارداد کهنه‌اند

که عشق مرا جار بزنند!

تازه تویی

نه این شعر!


+دنیا چقدر همه چیز زیاد دارد که آدم با تو ازشان حرف بزند یا از تو بپرسدشان چون نو شده اند با تو که هستند و هست آدم. شرق بنفشه (آیلار) / شهریار مندنی‌پور

#عنوان از مولانا


یادداشت‌های شما (۵)

چه حس خوبی داره این کلمات
و چه رنگ خوبی داره باز کردن چشم ها با عشق به کسی :)
پاسخ:
:)
اوففف
تازه کل شب هم خوابشو ببینی بعد بلند شی بیاد تو یادت:))
پاسخ:
مرا صبح و سپیده بیداری چشم توست
۲۸ بهمن ۹۵ ، ۱۱:۰۳ هولدن کالفیلد
آیا فال این لاو گشته ای؟
پاسخ:
بخاطر همین نوشته‌ها؟ =))
راوی صرفن نویسنده نیستا!
هانی من با شرق بنفشه کنار نمیام..
خیلی رویاییه..
اون قصه ی خواجه ماه نهال.. له شدم من.
چه کاریه خب؟؟ 
پاسخ:
وای وای ماه‌نهال! نابودم کرد!

فکر می‌کنم هست این قصه‌ها دورمون! 
این پست فوق العاده ست.
پاسخ:
ممنونم :)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">