احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

ای که چون رخ می‌نمایی...

سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۵۲ ب.ظ

می‌دانی...

حتا آینه‌ها

برای این قد می‌کشند

که شاید یک روز

تمام زیبایی‌ات را

در آغوش بگیرند!


#تماشا کردنش توی خواب

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۵/۱۱/۲۶
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۰)

یه شب تو خواب وقت سحر..
پاسخ:
:)
۲۶ بهمن ۹۵ ، ۱۷:۴۲ علی امین زاده
سرتا سر خیال من
نقاشی های کاشی هاش
سرد میشن و ناز می کنن....
پاسخ:
:)
۲۶ بهمن ۹۵ ، ۱۷:۴۳ علی امین زاده
آیا این رکورد هندی هم چاخان است؟
http://www.pocket-encyclopedia.com/?p=1640
ready up و منتظر حضور سبزتان
پاسخ:
میام زوودی!
۲۶ بهمن ۹۵ ، ۱۷:۵۶ اسپریچو ツ
دیگه ما بریم با بزرگترمون بیایم اینجا:دی
پاسخ:
انقد؟! :دی

  شب را به خواب‌دیدنِ تو روز می‌کنم با روزهای تلخِ ندیدن چه می‌کنی/مژگان عباسلو



پاسخ:
آخ آخ عالی
جسارتاً فعل "قد می کشد" نباید جمع بسته میشد؟
پاسخ:
چرا حق با شماست. من حواسم نبوده. در واقع اشتباه تایپی بوده. ممنونم که گفتید
حتا رو واسه چی اینجوری می نویسین ؟ آئین نگارش کلمات عوض شده گویا !!!

شعر عالی بود :)
پاسخ:
اینطوری بهتر نیست؟ حرفی که خونده نمیشه رو چرا بنویسیم؟
یه نگاه به این پست قدیمی بندازید :)


مرسی. لطف دارید :)
چه شعر قشنگی :)
پاسخ:
لطف دارید :)
وبلاگ نویسی رو از بقیه شبکه های اجتماعی بیشتر دوست دارم بقیه جاها فک و فامیل حضور دارن هرچی بنویسی باید بازخواستت کنن 
شعر بسیار زیبایی بود
پاسخ:
آره. وبلاگ بهت فرصت میده غریبه باشی و راحت‌تر...

ممنونم :)
این عالی بود
پاسخ:
ممنونم از نظر لطف تون :)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">