احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

جبر جغرافیا!

جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۲۴ ق.ظ

همکارم می‌گفت تمام سازمان‌های دنیا تمام تلاششون اینه که استرسی به کارمند وارد نشه و اون با خیال راحت کارشو انجام بده اما سازمان(!!؟؟) ما یه اتاق فکر دارن که می‌شینن تصمیم بگیرن که خـــــــــــــــــــب! این ماه چیکار کنیم که حال کارمندا حسابی گرفته شه؟ و هر روز که میای سر کار باید منتظر یه خبر بد تازه باشی. یه روز کارانه کم میشه، یه روز اضافه کاری، یه روز مرخصی، یه روزم میای انگشت بزنی یهو ممکنه ببینی دستگاه انگشتتو نمی‌خونه! تازه اگه خوش‌شانس باشی و تصویرتو نداده باشن حراست که «لطفن از ورود نامبرده جلوگیری شود»!! یا «به محض مشاهده منهدم گردد"!! که البته با مسائلی که پیش میارن روزی چند بار منهدم می‌شیم و باز سر هم می‌کنیم خودمونو!! یک چنین جایی کار می‌کنم، بعله!!

+بعد از چارسال جون کندن و درس خوندن توی یکی از سخت‌ترین دانشگاه‌های کشور حالا باید ... لعنت به این سیستم.

+ترانه‌ی علیدوستی گفته در اعتراض به محدودیت ویزایی امریکا برای ایرانی‌ها، توی مراسم اسکار شرکت نمی‌کنه. باید یه فرقی باشه بین هنرمند مردمی و ... . دستش درد نکنه. حرکتش ستودنیه. ایرانی(؟)هایی هم بودن که به ترامپ نامه نوشتن که تحریما رو تمدید کن. البته همه‌ش حدود 30 نفر بودن اما هنرمند(؟؟) هم بین‌شون به چشم می‌خورد. 30 نفری که اعتبار اسم سیاسی و هنرمند و فعال حقوق بشر رو زیر سوال بردن با این کارشون. #برای_ثبت_در_تاریخ

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۸
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۲۱)

چقدر سازمان شما شبیه اداره ماست اما مال ما دولتیه مال شما احتمالا خصوصی باید باشه  :)))


اینقدر که هر روز خودمون رو سرهم می کنیم لگو ساز حرفه ای از آب دراومدیم .. هییییییییییییییییییییی
پاسخ:
همه‌شون یکی‌ان...
هـــــــــــــــــــــــــی
واقعن چرا ما اینجا وایسادیم ؟ همه چی معیوبه ...هیچی سر جای خودش نیست .
 برگزیده خوارزمی و المپیاد ریاضی رو به صنعتی شریف معرفی میکنند میگن جا نداریم !!!ما کجاییم ؟؟
پاسخ:
ناکجا! 
۰۹ بهمن ۹۵ ، ۱۱:۲۷ اسپریچو ツ
اگر یه وقت خواستی عملیات تروریستی تو شرکتتون انجام بدی من پایه ام:دی
پاسخ:
نگو میان می گیرنمون!!
آقا ایشون شوخی میکنن،جدی نگیرید!! 
در مورد قسمت اول اینجا ایران است آقای هانی..توی کشور جمهوری اسلامی ما هر چیزی ممکنه..

+یا مث نماز جمعه دیروز تهران توی خطبه ها گفتن ب وعده هات عمل کن :/
پاسخ:
چی بگم والا 
عمری دگر بباید بعد از وفات ما را!
ادارات اونجا یه جور شاهکارند، کاری که ترانه علیدوست کرد شاهکاری دیگر.
این از اون دست اون از این دست

حالا پیدا کنید پرتقال فروش را
پاسخ:
شایدم شاهکار ماییم که دووم میاریم!!
۱۰ بهمن ۹۵ ، ۱۷:۵۸ هولدن کالفیلد
من اگه هولدن فرهادی!!! بودم نمیرفتم آمریکا
پاسخ:
من به این حس میهن پرستی تو افتخار میکنم هولدن!!
سلام
حال و احوال
خوبید؟
خیلی وقته اینجا نیومدم
اما مثل همیشه اینجا پره از مطالب ناب
دلم برای نوشته ها تنگ شده بود
امیدوارم بازم چالش عکس و نوشته بزارید مثل .بلاگ قبلی
ن.شته های دوستانتون واقعا عالی بود .
پاسخ:
به به دوست قدیمی. سلام :) حالتون چطوره؟ من که خوبم :)
لطف دارید شما. خوشحالم می بینمتون باز 
الان یعنی هستید اما نیستید ؟:)
سلامت باشید
پاسخ:
اینبار لپ تاپم ترکیده! و احتمالن یک سفر چند روزه هم در پیش خواهم داشت. 
مرسی از احوالپرسی شما :) همچنین شما، برقرار باشید و خوش 
۱۱ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۰۸ گمـــــــشده :)
الان یعنی اخراج شدین خدای نکرده
:|
تعداد مرخصیای مجاز برای یه کارمند چقدره؟
پاسخ:
نه اخراج نشدم خداروشکر 
30 روز در سال مرخصی استحقاقی!
۱۲ بهمن ۹۵ ، ۱۴:۴۶ وارش بارانی
ب نظرم جهنم اگه وجود داشته باشه یه حسی مثل سیکل اداری ایرانه، معلوم نیست چی از جون هم میخوایم اون بالا دستی هم ک حال مارو میگیره خودش از ی جای دیگه خورده، هرکی ی آقا بالا سری داره ک لذت میبره از آزار زیر دستیش..واقعا فرسوده کننده است
پاسخ:
واقعن فرساینده!
اونکه درش شکی نیست پسرم
پاسخ:
:))
نمیخوای یه پست جدید بذاری آیا؟!!!!!
پاسخ:
چرا چرا!
سفرت بخیر اما ....
و
به امید بهبودی کامل لپ تاب
پاسخ:
ممنونم :)
هانی کجاست؟
پاسخ:
احتمالن همینجا!

ارادتناکم 
کجایی برادر؟
دقیقا کجایی؟
چرا نمی نویسی؟
پاسخ:
چی بگم پاندای عزیز.
هستم
می نویسم به زودی :)
۱۸ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۲۱ جلبک خاتون
هانیِ عصبانی؟  به‌ هم‌ نمیان اصلا  :)

سلام جناب.
پاسخ:
به به ببین کی اومده بعد از یک قرن!
خوش برگشتی!
سلااااام 
سلام هانی جان روزتون بخیر و شادی

بلانسبت شما، پوستمون تو این مملکت عین کرگدن کلفت شده!!!!
بقول شاعر : هر دم آید غمی از نو به مبارکبادم ...

بازم زندگی میکنیم و میگیم: یارب مباد که از بد بتَر شود ...

هععععععععی روزگار ......
پاسخ:
سلام نگین بانو 

هیییی روزگار!
۱۹ بهمن ۹۵ ، ۱۴:۲۴ علی امین زاده
تازه کارت رو شروع کردی....
پس منتظر باش که صحنه هایی به مراتب شگفت آور تر از آنچه در ذهن داری بر تو اتفاق بیفتد!!
پاسخ:
منتظرم!!
قبلا اسم هانی رو چند جادیده بودم ولی فکر میکردم اسم خانم هست(پوزش)

 متنتون جالب بود،ما ملت پوست کلفتی هستیم!
پاسخ:
خیلیا این فکرو می‌کنن و همیشه کلی ماجرا داشتم با این داستان!


واجب شد این ترانه رو یه بار دیگه بشینم چند دور دل ِسیر گوش کنم. اینطور نمیشه.
پاسخ:
:)
متاسفانه تو کشوری زندگی میکنیم که تو هیچ سازمان و شرکت و اداره ای مدیریت وجود نداره ولی بنا به وضعیت کشور ناچاریم تحمل کنیم برای اینکه کارمونو از دست ندیم
و چقد ناراحت کنندس وقتی ادم لایقی مثل شما هم اونجاییکه بلید قرار داشته باشه نیست..
پاسخ:
شما به من لطف دارید 
اما وضعیت متاسفانه همینه که گفتید...

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">