احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

یک عاشقانه‌ی نسبتن آرام

پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۲۴ ب.ظ

مثلن بهش بگم دیدن تو مثل رسیدن به یه برکه می‌مونه برای یک آدم تشنه که کل بیابون رو پیاده گز کرده. و حالا نمی‌دونه چیکار کنه با اون همه آب! دلش می‌خواد خودشو غرقش کنه. نخوادم این اتفاق میفته. غرق میشه تو اون همه آب، تو اون همه رویا، تو اون همه رسیدن. رسیدنی باورناپذیر و دور و شاید دیر! بعد بهش بگم وقتی هر روز صبح از خواب بیدار میشی هم همین حس هست.  همین حس  دوباره از نو رسیدن، به تو رسیدن ، غرق شدن و سیراب شدن . هر صبح تو، هر صبح تو، هر صبح تو...

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۷
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۸)

آن قسمتی ازصبح را دوست دارم که باید به توفکر کرد ...امیر حسین حسین زاده
پاسخ:
او خورشید است
او صبح است
خورشید
او
صبح
او
او
او
عاشقانه تون بی نظیر بود جناب هانی..

گر مرا هیچ نباشد

نه به دنیا نه به عُقبی

چون تو دارم، همه دارم

دگرم هیچ نباید.


"سعدی"


پاسخ:
ممنونم :)
‏وقتی حصار غربت من
تنگ میشود
هرلحظه بین عقل و دلم
جنگ میشود...

از بس فرار کرده ام از
خویش خویشتن
گاهی دلم برای خودم
تنگ میشود...

عالی بود :)
پاسخ:
:)

چه دلنشین (:

یاد این شعر فروغ افتادم :


دانی از زندگی چه می خواهم

من تو باشم ، تو ، پای تا سر تو

زندگی گر هزار باره بود

بار دیگر تو ، بار دیگر تو

 ...

پاسخ:
عالیه این شعر فروغ

:)

میفهمم . بعضی از ادما همینجوری برکه ی پس یه بیابونن دقیقا ... میفهمم آقا هانی . میدونی ؟ میفهمم

پاسخ:
می‌فهمم می‌فهمم می‌فهمم !
خدا عمرت بده صبح منو هم بخیر کردی پسر جان
پاسخ:
ارادتناکم :)
اهیچ نبود جز یک خیالِ عاشقانه ...
پاسخ:
گاهی کمی خیال...
من بیشترتر
پاسخ:
:)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">