احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

زمین با چرخش چشمت قشنگ است!

دوشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۴۰ ق.ظ
با این همه
رنگ‌ها فقط بلدند به تو بیایند
وقتی حرف فصل می‌شود،
حرف روز و شب و دریا و آسمان که باشد،
تنها تو خوب می‌دانی چه می‌گویم!
و چشم تو که دچار شب می‌شود
رنگ می‌بازد همه چیز؛
رنگ 
می‌رود از دریا،
رنگ 
می‌پرد از گونه‌ی مهتاب،
سیاه می‌شود روز
و ستاره
فقط پنج حرف تاریک،
فقط پنج حرف مبهم!
گفته بودم که:
دنیا از چشم تو قشنگ است
گفته بودم که:
خواب تو نظم هستی را به هم می‌زند،
گردش سیارات را آشفته می‌کند
و ما
مثل گیاهی که نور نبیند
به انقراض نزدیک می‌شویم!
+تو خوابیدی، جهان خوابه...
عنوان از شریعت رسولی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۴
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۶)

:))کپی با اجازه!^_^
پاسخ:
:)
۰۴ بهمن ۹۵ ، ۱۲:۰۹ امیر بهزادپور
زیبا و با احساس بود
هم متن و هم عنوان.
پاسخ:
مرسی شاعر :)
آفرین...
پاسخ:
:)

چشم هایم را می بندم
   ظاهر می شوی.

پشتِ پلک هام مگر
اتاقِ ظهورِ عکس های توست؟!

پاسخ:
به‌به!

تو پشت پلک‌های من جا مانده‌ای...!
یه ذره تلخ بود با یک دونه قند دوباره خوندمش :))) 
پاسخ:
:)
چه به دل نشست!
پاسخ:
:)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">