احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

پشت ِ سیاهی های دنیامان سیاهی بود...

پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۵، ۰۵:۱۳ ب.ظ

چه فرق دارد

سیاهی

با سیاهی؟

Darkness

عکس از من

عنوان؛ سید مهدی موسوی: پشت سیاهی های دنیامان سیاهی بود/معشوقه ام بودی و هستی و... نخواهی بود

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۸
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۶)

نخواهی بودش
بدجور تحمل می خواد
ولی عالی نوشته
پاسخ:
آره...بدجور... 

همه ی خواب های عمیقم را بر می دارم

- حتی کودکانه ترین‌شان را از دورترین سالهای زندگی ام -

به بال نسیم می بندم

به ایوان بیا

و همه ی خواب های مرا نفس بکش

عزیز بی نیاز من!

این همه ی بضاعت من است

برای خستگی چشم های تو!


"روشنک آرامش"

پاسخ:
ممنونم از انتخاب های زیباتون :) لذت بردم از خوندنشون
۱۸ آذر ۹۵ ، ۲۳:۵۳ اسپریچو ツ
عکسش ابسترکته؟ :ایکون یک بی اطلاع از عکلاسی
پاسخ:
منم اطلاع زیادی از عکاسی ندارم
ولی فکر نمی کنم این عکس توی شاخه آبسترکت جا بگیره.
۱۹ آذر ۹۵ ، ۰۰:۰۰ فاطمه نظری
معشوقه ام بودی وهستی و...نخواهی بود
چقدر این جملات زیبا بود
پاسخ:
و تلخ...
انگشتم را وارد سایه ام میکنم
همه جا  سیاه میشود.
پاسخ:
چه تصویری 
"پشت ِ سیاهی های دنیامان سیاهی بود..."

وای نه.خیلی بده. همه چی باید خوب بشه اصلا. fairy tale بشه


پاسخ:
همه چی باید خوب بشه...

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">