احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

رویاها نمی میرند...

چهارشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۴۰ ب.ظ

و یک روز

چشم در چشم 

تمام غروب های بی تو را

از عمق اقیانوس 

پس می گیرم


دریا

عکس از من

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۶
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۹)

چقدر زلال می نویسین ، نمی دونستم طبع شعر دارین آفرین بر اینهمه توانایی 

لذت بردم :)
پاسخ:
ممنونم. نظر لطف شماست :)
۲۷ آبان ۹۵ ، ۰۰:۴۱ امیر بهزادپور
زیبا بود.
عکس مربوط به کجاست.؟
پاسخ:
ممنونم
دریای جنوب :) گوشه ای از استان بوشهر
هعی ...
پاسخ:
:)
پسر شاعرم! بهت افتخار می کنم... عجب تصویر روشن و زیبایی!

راستی... قراره یکشنبه تو ذوق زده بشی... دست و روتو خوب بشور، لباس تمیز هم بپوش... خب؟
(خنده)
پاسخ:
بزرگوارید نسرین بانو

بسیار مشتاقم! (لبخند پت و پهن!!)
و عکس نیز عالی بود. تو یک هنرمندی و یک هنرمند هیچوقت تنها نیست. 
شعر جدیدم منتظر نظرته
پاسخ:
ممنونم

حتمن به خوندن شعر زیباتون میام نسرین عزیز 
عکس:))دلم دریا خاست:))شما دریا بودید؟
پاسخ:
من کنار دریا بودم :)
۲۷ آبان ۹۵ ، ۱۶:۱۲ © زهـــــرا خســـروی
:) اقیانوس..
پاسخ:
:)
منم میخوام همچین روزایی رو که گفتی پس بگیرم
سفر خوب بود؟
پاسخ:
خوب بود. و البته کوتاه :)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">