احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

یک روز به شیدایی...

دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۴۶ ب.ظ

اینکه من تو را دوست دارم

قصه نیست

آیه ی مقدسی است که در هیچ کتابی نیامده


یک روز ظهور خواهم کرد

و این آیه را

در گوش جهانیان 

خواهم سرود‬‎

شیدایی

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۴
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۴)

یک روز به شیدایی در زلف تو آویزم ..
یک روز دو چشمم خیس
یک روز دلم چون گیس،
آشفته و ریساریس
پاسخ:
بردار دگر، بردار،بردار به به دارم زن....
عالی بود 
پاسخ:
لطف دارید :)
عه این عکسه یه زمانی پروفایل یکی وبلاگام بود
یک روز به شیدایی...
با صدای محسن نامجو قشنگه
پاسخ:
عالیه با صدای نامجو...! 
چیز زیادی نمی خواهم!

 تو را
یک غروب آبان را
یک کوپه از قطار خیال را

که من دستور زبان عشق بخوانم
و تو کار دل را تمام کنی... 

پاسخ:
به به،لذت بردم یاقوت گرامی

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">