احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

نگرانم صنما...

يكشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۲۲ ب.ظ

مثل آخرین تاخت سرخپوست در زمین اجدادی

مثل پرچم سپید فرمانده‌ی لشکر

مثل تلویزیون سیاه و سفیدِ گوشه‌ی انبار...

یک چنین حس و حالی دارم.

 

اینکه «گنجشکک اشی مشی» پری زنگنه رو بذارم اینستا و دهه هشتادیا ازش خوششون بیاد، آدمو به زندگی امیدوار میکنه. شمام بشنوید :)


 

لعنت به زمان و مکان نامناسب. #جبر جغرافیا

*چیزی کم است. چیزی که وقتی آسمان ابری می‌شود و نمی‌بارد، نبودش بیشتر احساس می‌شود. شرق  بنفشه/شهریار مندنی پور

یادداشت‌های شما (۷)

۱۶ آبان ۹۵ ، ۱۴:۵۶ اسپریچو ツ
به نظرم جبر جغرافیایی با زمان و مکان نامناسب فرق داره.
زمان و مکان نامناسب ممکنه هر جایی و تو هر موقعیتی پیش بیاد و اون مکان لزوما نامناسب نباشه ولی تو جبر جغرافیایی یه سری نسبت ها و شرایط بهت تحمیل میشه که همیشگیه 
زمان و مکان نامناسب یه لحظه اس ولی جبر میتونه یه عمر باشه
پاسخ:
اگه این نامناسب بودن مکان از جبر جغرافیا باشه چی؟ مثلن باید در یک مکان دیگر می‌بودی ولی(به جبر جغرافیا) نیستی و این منشا یه چیز تلخ باشه؟!
احساس تموم شدن؟:دی
پاسخ:
نه!
گنجشک اشی مشی پری زنگنه رو خیلی وقته دانلود کردم و هروقت دلم برای خاطرات بچگیم تنگ میشه  گوش میکنم  برنامه عروسکی گنجشکک اشی مشی دهه شصتیا رو دیدین؟ نمیدونم چرا هر وقت میدیدمش گریم میگرفت :))
پاسخ:
نه، ندیدم اون برنامه رو!
حس تلوزیون سیاه سفید گوشه ی انبار بودن...هیچی نمیتونم واس توصیف حسش بگم!

اصلا مگه میشه کسی پری زنگنه رو دوس نداشته باشه ؟! :)
صداش آرامش محضه!!💛
پاسخ:
خیلی خوبه :)
اصلن حالت خوب نیست هانی جان... و ایکاش خوب بودی پسر خوب من
پاسخ:
خوب خواهم شد :)
به سن و سال شما قد نمیده این برنامه عروسکی .              میشه سعی کنی خوب بشی لطفا 
پاسخ:
:))
خوبم خورشید گرامی.
جبر جغرافیایی محسن نامجو...
نگران صنما هم ما روبرد به سمت صدای پرواز همای ...
آرزوهاتون بر مدار کائنات...
پاسخ:
:)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">