احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

چند پست در یک پست

چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۳ ب.ظ

1- یعنی انقد این سیستم محل کار از وقتی ویندوزش آپدیت شده ترکیده که تا مرورگرش باز بشه محتوای پست از سرت پریده!

2- اومدم اینستام رو روی وب باز کنم یه عکس ازش بردارم برای اینجا که باز نشد. و می‌دونید که سیستم محل کار ما USBش باز نیست. و البته چیزی هم از دست نمی‌دین. [ تلاش می‌کند my camputer را باز کند] به جاش این... [ریستارت می‌کند]

3- بعضیا دروغ می‌گن مث راست! از من به شما نصیحت از آدمایی که ساده دروغ می‌گن دوری کنید! این آدما ممکنه هر کاری بکنن و تهش بخوان با یه دروغ سر و تهش رو هم بیارن. بعدم اصلن به روی خودشون نیارن هیچی! خودِ دروغ گفتن یک چیزه، اینکه طرف تو روت دروغ بگه تاااااااااااابلو و بعد تو رو یک حیوون شریف‌[تر از خیلیا] فرض کنه و جوری باهات رفتار کنه که انگار هیچی نشده یک چیز دیگه! دومی خیلی قباحت و بی چشم و رویی می‌خواد و چنین آدم(؟)هایی می‌تونن خیلی خطرناک باشن. بیان دیگر این قانون میشه: از کسانی که جلوی شما به شخص سومی دروغ می‌گن بترسید!" و اینم اضافه کنم که شاید بهتر باشه به روشون نیارید که متوجه دروغشون شدین مگر اینکه دیگه بتونید جوری بزنید زیر همه چی که بعد از اون هیچ کاری باهاشون نداشته باشید. در غیر این صورت دفعه‌ی بعد جوری دروغ می‌گن که متوجه نشید و قطعن خطرناک‌تر می‌شن. در روابطی که بر پایه‌ی توفیق اجباری هست همون استراتژی نخست بهتر جواب میده احتمالن.

4- مصرف نمک ایرانیا خیلی بالاست! خیلی‌ها! در حدود دو برابر مصرف جهان! یعنی ما آدم‌های سالمِ زیر 50 سال مجازیم در یک روز حدود 5 گرم نمک مصرف کنیم که شامل همه نمک‌های مخفی هم میشه ولی 10.8 گرم نمک می‌‌‌خوریم و در نتیجه مرگ‌های منتسب به نمک در ایران بیشتر از آمار جهانیه!! در خصوص قند و شکر هم وضعیت خوبی نداریم |: و خب تغییر این مسئله کار آسونی نیست و فقط از خودمون برمیاد! [مخاطبان بلند می‌شوند و نمکدان از سر سفره برمی‌دارند]

5- اگر کسی رفتارش با شما بر مبنای عشق و احترام نباشد، موهبتی است که چنین کسی از شما فاصله بگیرد. اگر این شخص فاصله نگرفت، شما مسلمن چندین سال دیگر هم در کنار او رنج خواهید برد. جدا شدن ممکن است برای مدت کوتاهی آزار دهنده باشد، اما سرانجام قلب شما شفا می‌یابد. پس می‌توانید آنچه واقعن می‌خواهید انتخاب کنید. شما درخواهید یافت که برای انتخاب‌های درست بیش از آنکه نیاز به اعتماد کردن به دیگران داشته باشید، نیاز دارید به خودتان اعتماد کنید.(چهار میثاق/دون میگوئل روئیز)

6- یکی از دوستان عزیزی که وبلاگش رو دنبال می‌کنم و الان متاسفانه اسمش در خاطرم نیست گوشه‌ی وبلاگشون یک نکته‌ی خیلی خوب و زیبا نوشتن. اینکه بلاگر حتمن یک نویسنده‌ی خوب نیست. ممکنه یه آدم معمولی باشه که صرفن می‌خواد روزمرگی‌هاش رو بنویسه و خب گل گفتن ایشون. (گذارم به وبلاگشون افتاد اسمشون رو اضافه می‌کنم)

2+ این عکس رو ببینید به جاش.

Irène Jacob

* از فونت عنوان خیلی بدم میاد. یکی به من یاد بده چطور عوضش کنم لطفن |: 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۸
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۲۱)

۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۴:۱۲ گمـــــــشده :)

1) اصولا در محل کار آدم باید به قدری سرش شلوغ باشه که وقت سرخاروندن نداشته باشه تا اتمام تایم کاری

در غیر این صورت خب من اون کارو قبول ندارم همچنان که خودم به درد این کار مبتلا هستم. و الان دارم از محل کارم براتون کامنت می زارم

2)بعدا رفتین خونه پستشو بزارین :دی

3)کلا اینجانب بلد نیست به رو بیاره و این خیلی بد گاهی وقتا باید به رو بیاری

:|

4)داداشم بچه بود می گفتم بهش نمک ندین. بزارین به غذای بی نمک عادت کنه

هزار جور دلیل و بهانه نا فرم آوردن که بدنش نیاز داره و این خزعبلات

الان یکی باید دستشو بگیره که نمک پاشو خالی نکنه تو ظرفش

:(

5)اصولا در عهر رابطه ای دل کندن و رفتن پدر آدمو درمیاره. حالا می خواد دل کندن از خوردن شیر مادر باشه در 2 سالگی یا دل کندن از یه عوضی در 30 سالگی

6)درست گفته خب. غیر این هم هست مگه؟

در مورد فونت باید برین تو ویرایشش سی اس اس  قالبتون. اون جا تو قسمت فایند فونت تیتر رو تایپ کنین. یه سری گزینه میاره. یه کم اون گزینه ها رو دستکاری کنین شاید بشه. البته من فقط برای تغییر رنگ از این روش استفاده کردم. نمی دونم در ورد فونت جواب می ده یا نه.

ولی فونتش خوبه ها. به نظرم از فونت متن بهتره

ولی بازم خدای اینجا شمایی

:))

پاسخ:
1- خب من 12 ساعت سر کارم و اگه قرار باشه یه نفس کار کنم به 30 سالگی نمی‌رسم!!
2- چشم!
3- خب سخته. وقتی دروغ طرف رو به روش میاری یک چیزایی دیگه مثل اولش نمیشه. و اگه مجبور به مراوده با اون شخص باشی ممکنه خیلی عذاب‌آور بشه این رابطه. هر چند می‌دونم شیوه‌ی درستی نیست و باید راه بهتری هم باشد.
4- دقیقن باید ذائقه رو از کودکی شکل داد. وقتی ذائقه‌ی کسی به شوری یا شیرینی عادت کرد تغییر این ذائقه‌ در بزرگسالی سخته. فنلاند بعد از حدود 30 سال کار و تلاش تونسته 1.5 تا 2 گرم از مصرف نمک مردم رو کاهش بده!!
5- درسته ولی بعضی وقتا "باید" این اتفاق بیفته. مثل از شیر گرفتن بچه. بچه رو اگه از شیر نگیری و بهش غذا ندی دچار کمبود میشه. هر چند برای بچه، این اصلن خوشایند نیست.
6- از آدما هیچی بعید نیست! مثلن بیان توی وب خودت بهت بد و بیراه بگن که فلانی این چرندیات چیه می‌نویسی!!!

ممنونم از توضحیتون درباره‌ی فونت. یه چیزایی خوندم توی راهنما اما زیاد سردرنیاوردم. اونجا اسم چن تا فونت هست که نمی‌دونم کدومش فعاله و نمی‌دونم چطور فونتش رو عوض کنم(اون یکی رو فعال کنم.)
۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۴:۱۲ گمـــــــشده :)

راستی عکسه هم قشنگ بود. خوشم اومد

:))

پاسخ:
:)
نظر منم همینه! 
عکس، یکی از صحنه‌های فیلم «قرمز» کیشلوفسکیه.
دروغ میگه عین راست... خیلی خفن بودا !
پاسخ:
:))
۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۵:۴۵ عارفه هستم
1. چه انتظاراتی داری برادر من من که سر کارم با کامپیوتر بود و باید خبر می گذاشتم و کار می کردم کامپیوترمون داغووووون بود. اومدم بگم 12 ساعت سر کار چی کار می کنی بعد دیدم منم خیلی وقت ها همین حدود سرکار می رفتم 9 صبح می رفتم تا مثلا 8 شب این طور ها تازه به اضافه کار هم حساب نمی کردن بقیه اش رو برای رضای خدا می ماندیم.:)))

2. چون من خیلی فوضولم عموما دست خیلی ها برایم روئه و می فهمم که دروغ می گن. گاهی مجبور بودم خود خوری کنم و چیزی نگم و گاهی هم با تیکه جوری که بقیه نفهمن بهش حالی می کردم من رو خر حساب نکن.

4.کلا تو خونه ی ما خواهر و داداشم خیلی نمک مرف می کنند. یعنی غذا نمک معمولی داره قبل از این که بچشن نمک می ریزن. خدا رو شکر این یه عادت غذایی و دیگه من ندارم. من تو تنها چیزی که کمی نمک می رزم سالاد و خیاره

5.می دونی بسیار خوشحالم که بر خلاف احساساتی بودنم تو دانشگاه و سر کار و ... با کسی وارد رابطه ای نشده ام . چون برای من حتی وقتی می دونم با وجود اون آدم اذیت می شوم قطع یه ارتباط خیلی خیلی مشکل است. برای همین چه کاریه داریم زندگی امون رو می کنیم وارد شدن تو یه رابطه واقعا به دپرس بودن و حال خراب وایناش نمی ارزه
پاسخ:
1- کار مفید خانم! 12 ساعت کار مفید! 

2- کاش میشد زمین دهن باز می‌کرد و دروغگوها رو می‌خورد! در حد سانتریفیوژ می‌چرخوندشون و قی‌شون می‌کرد بیرون! و باز که دروغ می‌گفتن بازم همین |:

4- تا تعریف شما از "کمی" چی باشه! :دی نکن خواهر من! نمک اضافه نکن!!

5- موافقم که طرف یک رابطه باید خیلی عاقلانه و هوشمندانه انتخاب بشه تا امکان آسیب دیدن توی اون رابطه به حداقل برسه اما نمی‌تونم بپذیرم توی خیابون نریم چون ممکنه ماشین بزنه بهمون و بمیریم! یک رابطه‌ی سالم و انتخاب درست دپرس بودن نداره که!
۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۶:۲۸ اسپریچو ツ
مورد شیش منم:دی
 اتفاقا امروز غذا کم نمک بود منم تصمیم گرفتم بهش نمک نزنم. از سر تنبلی هم نبود  8)

+ اصن به فونت عنوان دقت نکرده بودم. البته الان هم که دقت کردم مشکل خاصی نداشت:|
پاسخ:
خوشبختم!!

از تنبلی نبوده؛ به خاطر آب و هوای پاییزی بوده! ولی خوب کاری کردین! مرحبا!

+مشکل نداره ولی خب دلبخواه نیست! من یه چیزی مث «ستاره»، «کامران» یا «خودکار» می‌خوام!! 
۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۷:۳۱ جلبک خاتون
1.  ینی موجودی روکه لپ تاپش میترکه....کیبوردش میترکه....خودشم با دوازده ساعت شیفت‌کاری در روز درآستانه ی ترکیدنه و با یک چونین سیستم ترکیده ای میاد وبلاگ و پست میذاره رو باید با اب طلا گچ گرفت گذاشت تو‌ موزه :) خدا قوت پهلوان  :))

3. در یک چنین مواقعی لبخند خیلی ملیحِ ضایع طوری میزنم همیشه به طرف در حین لاف زدناش و سپس در نهایت یه جوره لبخند به لبی میگم عه واقعا که طرف تا جد و ابادش میفمه تا ته شو بلت شدم و دیگ‌ادامه نمیده  :)) 

4. وبلاگ دنبال میکنه بعد اسم نویسنده ش یادش نیس  :|  خدایا  :|
من کی ام؟ اینجا کجاست؟

5. بلایی مونده که سر " احتمال اینکه خودم باشم" ‍ه ما درنیوردی؟جابجاش میکنه‌ همه چیزشو به هم‌میریزه فونت عنوان پستاشو عوض میکنه.....چه گناهی کرده این وب بیچاره اخه گیر شما افتاده...ظالم ! فرعون !
پاسخ:
1- لپ‌تاپم هنوزم ترکیده‌س!! گچبریش قشنگ باشه فقط لطفن! + مچکرم. همه‌ش به عشق شماهاست :B

3- لاف زدن که خوبه! قابل تحمله و میشه بهش خندید حتا!! دروغای دیگه رو منظورم بود. و البته بعضیا اگه به پهنای صورت هم لبخند معنادار بزنی کلن نمی‌فهمن!

4- خو یک جایی دیدم بین بچه ها! اتفاقن رندوم باز کردم ولی توشون نبود! ریلکس باش! تو جلبکی...چیز... تینایی، اینجا هم صدای جمهوری اسلامی ایران.

5- وای عالی بود! خیلی خندیدم تینا آخر وقتی!! خدا خیرت بده!! میدونی روزی که اومدم سر کار چیکار کردم؟ حدود 3 هزار تا فونت دادم به IT گفتم نصب کنید برام!! حالا میتونی درک کنی سه تا فونت وبلاگ ، اونم این زشتا راضی کننده نیست اصلن یا ادامه بدم!؟! 
چقدر جالب امروز این دومین مطلبی بود که به وبلاگ نویسا اشاره شده توش. دیگه رسما منو بردین تو فکر حساااابی!!!

با نکته ای که عنوان کردین کاملا موافقم 
پاسخ:
من از بچگی آرزوم بود یکی رو ببرم توی فکر! آیکون ذوق!!

:)
۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۸:۱۴ جوجه تیغی
استراتژیتون در مورد اونجور آدمها خیلی کاربردیه اما کاش میشد یه روز برخوردی قاطع باهاشون داشت!
هنوز این فیلمو ندیدم اما تعریفشو شنیدم...three colours: red

برای تغییر فونت هدر هم:
اگر هنوز قالبتون رو تغییر ندادید در بخش "ویرایش css قالب فعلی" به خط 198ام برید. اگر تغییر دادید عبارت  " .header .hdr_l " رو جستجو کنید. 8 خط پایین تر به این میرسید:
font-family: "b titr""Times New Roman",Arial,Helvetica,;
اگر دوست دارید فونت هدر مثل پرشین بلاگ بشه به جاش این رو بزارید:
font-family: "Times New Roman",Arial,Helvetica,"b titr";
این هم فونت پیشنهادی من اگر دوست داشتید:
font-family: "b traffic",Verdana,"Times New Roman", serif;
البته بنظرم yekan فونت زیباتریه اما اول باید اون رو وارد قالب کنید. شاید آموزشهای این وبلاگ هم مفید باشه:
erfanwd.blog.ir
پاسخ:
خیلی وقتا نمیشه شوربختانه!

این سه گانه‌ی کیشلوفسکی مسلمن یکی از بهترین فیلم‌های عمرتون خواهد شد و جادوی موسیقی پرایزنر تا همیشه با شما خواهد بود!!

خیـــــــــــــــلی سپاسگزارم که وقت گذاشی و توضیح دادی. راستش عنوان وبلاگ زیاد برام مهم نیست هر چند بهش فکر کرده بودم و امتحان می‌کنم تغییرش رو، عنوان پست‌ها منظورم بود.
من راهنمای بیان رو خوندم اما به نتیجه‌ی درستی نرسیدم. سوالم اینه. فرض کنید من بخوام عنوان پست‌هام B Setareh باشه مثلن. این فونت توی فونت‌های تعریف شده نیست، درسته؟ چه جور باید اضافه‌ش کنم؟ آپلودش کنم توی بیان؟ کدوم قسمت بیان؟ بعد آدرس URL رو بذارم توی قالب؟ کجای قالب؟ مثلن توی قسمت فونت h2 که مربوط به عنوان پست هست اسم سه تا فونت هست. الان کدومش فعاله؟ من URL رو بذارم جای اسم اون فونت؟ یا اسم یه فونت رو بنویسم؟! هووووووووف چقد سوال |:
۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۹:۱۳ جوجه تیغی
راهی که من بلدم اینه:
باید از اون فونت فرمتهای ttf و woff و eot رو دانلود کنید و بعد از آپلود کردنشون در صندوق بیان، url اونها رو در قسمت @media screen قالب وارد کنید همون شکل که بقیه ی فونتها برای قالب تعریف شدن. بعد از این میتونید از اسم فونتی که برای قالب تعریف کردید با همون استایل استفاده کنید. اولویت نمایش فونت هم با اونیه که اول نوشته میشه. مثلن در کد "b traffic",Verdana,"Times New Roman" فونت b traffic نمایش داده میشه.

البته یه راه دیگه هم از سایت fontonline.ir پیدا کردم اونم اینه که url فونت رو از همین سایت بگیرید و و اون رو در کد HTML قالب قرار بدید تا فونت برای قالب تعریف بشه مثلن برای فونت B setareh این آدرس رو به کد HTML اضافه کنید (مثلن بعد از خطی که نوشته "پایان چاپ") :
<link href='http://www.fontonline.ir/css/BSetarehBold.css' rel='stylesheet' type='text/css'>
بعد میتونید از این کد برای تغییر فونت قسمت های مختلف وبلاگ استفاده کنید:
font-family: BSetarehBold,'BSetarehBold',tahoma;
پاسخ:
خیلی لطف کردی که این‌همه وقت گذاشتی. بی نهایت ازت ممنونم. 
امتحان می‌کنم ببینم چی میشه :)
ایرن ژاکوب : - )) بینوشُ تو آبی بیشتر دوست داشتم.
+ از اون پُستای آموزنده بود. : - ))
پاسخ:
شاگردی می‌کنیم!

من فقط یه بار دیدم سه گانه رو، سختمه انتخاب کنم!!
پستای چندتایی رو خیلی دوست دارم..
بیشتر از اون کامنتایی رو دوست دارم که راجع به همه ی مواررد حرف میزنن..
حتی اگه راجع به ستاره بیاد بنویسه نمی دونم
خیلی شیرینن اصلا
پاسخ:
درود خورشید گرامی :)
اگه عرفان بود بلد بود الان..

پاسخ:
متاسفانه سعادت آشنایی با ایشون رو نداشتم...
در جواب خط آخر! :)
طبق گفته تون فونت دلخواهتون B Setaresh است دیگه ؟! :)
خب! اول برید به قسمت "ویرایش ساختار قالب فعلی" و یه جایی بین تگ <head> و <head/> این لینک رو قرار بدید:
<link href="http://www.fontonline.ir/css/BSetarehBold.css" rel="stylesheet" type="text/css">
واسه سایر فونت ها هم فقط توی آدرس؛اسم فونت رو جایگزین کنید؛مثلا :
<link href='http://www.fontonline.ir/css/BNazanin.css' rel='stylesheet' type='text/css'>
برای Bnazanin

بعد که بخش html رو تغییر دادی،به بخش css برید و دنبال استایل های مربوط به هدر بگردید(احتمالا با #header مشخص شده باشند)
font-family مربوط به h1 را به این شکل در بیارید:
font-family: BSetarehBold,'BSetarehBold',tahoma;
برای سایر فونت ها هم طبیعتا اسمشون رو جایگزین کنید :)

فقط اون بخش که گفتم #header ؛ واقعا نمیدونم بیان چه id ـی واسه اینها تعیین کرده باشه؛ولی طبیعتا باید همین شکلی باشه :)
 
 
 


پاسخ:
ممنونم :)
من کد قالب های بیان رو ندیدم تاحالا ولی یه نگاه بندازم میتونم بهت بگم کجاش رو تغییر بدی
پاسخ:
رو کمکت حساب می‌کنم پس طودی :)
۲۹ مهر ۹۵ ، ۰۰:۱۱ عارفه هستم
یا ابالفضل دقیقا چی کار می کنی مگه بعد عموما کارت می زنی چند ساعت کار می کنی یعنی؟ ببین بیا با داداش منم دوست شو شاید مثل تو کاری شد. من بیشتر از اون کار می کردم:| 
تو گوش نمی دهی ولی من پرو ام بازم می گم با کار پدر خودت و در نیار به ابعاد دیگه ی زندگیتم بپرداز

نه خب به نظر من رابطه ای معقول که با هدف به نتیجه رسیدن باشه نه صرفا خوش گذرونی و خب وقتی من برنامه ام برای سه سال آینده ازدواج نیست طبیعیه بی خودی خودم و وارد رابطه ای نمی کنم تا سه سال
این سه سال هزاران اتفاق ممکنه بیفته عاقلانه اش اینه وارد رابطه ای نشوم
پاسخ:
کارت میزنم/12 ساعت بعد دوباره کارت میزنم :دی!! بابا بذار داداشت زندگیشو بکنه! چیکارش داری!!
منم موافقم که زندگی ابعاد دیگری هم داره. ولی مجبورم اونارو بذارم واسه بعد از ساعت کاری! البته وبلاگ‌نویسی هم یه بعده که توی ساعت کاری بهش می‌رسم! کتابا هم تو همین 12 ساعت خونده میشن گاهی!

خب بعضی وقتا ممکنه در شرایطی که میگی یک رابطه فقط انرژی بگیره و از اولویت‌هات دورت کنه که خب منطقیه درگیر نشدن.
چه نظرای چاق و چله ای 😂😂
پاسخ:
ما بلاگرها به کامنت دوستامون زنده‌ایم!!
redپسر حسرت خوردم این سه گانه رو ندیدم هنوز

دروغ اصلا بد نیستا اصلا. فقط تحملش سخته وگرنه اصلا بد و خوبی در کار نیست

من زیاد پیش اومده اسم یه وبلاگ یادم نمونه. اتفاقا باحالم هست به نظرم :/
پاسخ:
دروغ یکی از خط قرمزای منه! یعنی اگه دوستم بهم دروغ بگه اون آخرین دیالوگش با من خواهد بود!


:دی
مورد ۳ رو خط به خط وکلمه به کلمه میفهمم.اصلا دارم با همچین آدمی زندگی میکنم.دروغ میگه مث چییی!!! اون اوایل دروغاشو متوجه نمی شدم ولی یه مدت که گذشت دیگه دستش برام رو شد.خیلی هم تابلو دروغ میگه هااا،ینی چون دیگه شناخت دارم ازش سریع راست و دروغشو تشخیص میدم.خیلی هم سختم میشه وقتی دروغ میگه،احساس میکنم خرم! آخه چیزی هم نمیشه گفت،امیدوارم خودش از قیافه م بخونه!  چند باری هم پیش اومده جلوی من به دیگران دروغ میگه،خیلی تخصصی دروغ میگه لامصب!

پاسخ:
درد این ماجرا اونجاست که "چیزی هم نمیشه گفت!". اگه میشد یه بار که دروغ آنچنانی تحویلت میده برخوردی باهاش بکنی که هیچ وقت یادش نره دیگه حل میشد همه چی! البته من طرفدار خشونت نیستم اصلن!!
تصویر قند مکرر است ...در وبلاگ قبل دیده بودم اما فیلم روندیدم 
پاسخ:
آره اونجام گذاشته بودم اینو. لینک به واژه‌ی قرمز! چه خوب یادتونه!
نه نمیشه برخورد کرد.ویژگی خوب هم زیاد داره آخه
پاسخ:
ببین اگه لاف زدن باشه بحثش جداست. ولی اگه دروغ ناجور میگه اون یک رذیلت اخلاقیه که با هیچی یر به یر نمیشه!
من از دروغگوها می ترسم. چون می دونم شخصیت ندارن. همیشه به پسرم میگم:
 آدم ممکنه دروغ بگه و  دلیل کارش دو چیزه: ترس یا خجالت از کار بدی که کرده و می دونه نباید انجامش می داده.  ولی اونی که عادت داره و مث سگ دروغ میگه، مریضه روانیه. باید بره مداوا کنه.

سالهاست کمی نکم موقع پختن غذا می زنم به مواد و بقیه ی ترشی غذا رو موقع کشیدن غذا با آب لیموی تازه جبران می کنم. قلیه ماهی باشه که تمبر جان زحمتشو میکشه... وای کاش یه کاسه قلیه ماهی بوشهری اینجا بود... دستو دراز می کردی طرفش، ممکن بود بزنم پشت دستت... خب کاسه ی به اون بزرگی جلوته چرا چپ به کاسه ی من نیگا می کنی پسر؟

دو سال بعد از طلاق دادن همسر بهتر از جانم چنین حسی داشتم: بهتر که رفت! شانس آوردم درینمورد!

شاید اونم همین احساسو بمن داشته. نمی دونم.
البته ما هیچوقت در عرض هشت سال هیچ بی احترامی به همدیگه یا خونواده های همدیگه نکردیم که انگار تفریحه و مسابقه تو بعضی خونواده ها.
ما خیلی خوبیم، بقیه هم بد نیستن!!!

پاسخ:
دسته بندی خوبی بود از دروغگوها. 

من قول نمیدم به قلیه ماهی کسی دست درازی نکنم! وسوسه برانگیزه خیلی!!

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">