احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

409

شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۰ ب.ظ

بگذار بگویم

آنکه سیب را چید 

من بودم 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۰
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۶)

عه! واقعا؟
خب پس چرا اینهمه سال انداختی گردن حوا؟؟!!
پ.ن: اشکالی داشت که من الان حس طنز داشتم تا جدی؟ آخه یکم سخته شوخی اینجا! البته که خیلی حس و حال نوشته هاتونو دوست دارم
پاسخ:
یعنی انقد جدیه فضای اینجا؟؟ من همیشه سعی کردم دوستام راحت باشن
۱۰ مهر ۹۵ ، ۱۹:۲۸ امیر بهزادپور
تو به من خندیدی و نمی دانستی که من به چه دلهره از باغچه همسایه سیب را دزدیدم..
پاسخ:
:)
:)
پاسخ:
:)
اشکالی نداره که، سیب هم واسه چیدن و خوردنه دیگه، غصه نخور پسرم
:))
پاسخ:
:دی
دارم به مفهوم عمیقش فکر می کنم.
+ زیبا بود : - ))
پاسخ:
ممنونم، لطف دارید :)
منم گازش زدم
خرررچ

پاسخ:
هیچ چیز مثل یک شریک جرم خیال آدم عاصی رو راحت نمی کنه!! مرسی از این گاز!!

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">