احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

The lorax

دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۵۲ ق.ظ

وقتی یه نفر یه بار کار احمقانه‌ای رو انجام میده خب به خاطر اینه که آدمه دیگه، اشتباه می‌کنه. اما اگه این کار احمقانه رو دو بار انجام بده معمولن میخواد خودشو واسه یه دختر لوس کنه!

lorax

-تو اینو (نقاشی درخت) کشیدی؟

-ازش خوشت میاد؟

-شوخی می‌کنی؟ معلومه که خوشم میاد! اینا معرکه‌ن! حالا چی هستن؟

-اینا درختن. درخت‌های واقعی! درخت‌ها قبلن در سرتاسر این شهر وجود داشتن. میگن برگ اونا از هر چیزی لطیف‌تر بوده... حتا لطیف‌تر از ابریشم! و تازه یه رایحه‌ی بی‌نظیری هم داشتن.

-واو! حتا نمی تونم تصورشو بکنم!

-می‌دونم. خیلی باحاله! بزرگ‌ترین آرزوم توی دنیا دیدن یه درخت زنده‌ی واقعیه که تو حیاط پشتی خونه‌مون رشد کرده باشه...

 

لوراکس انیمیشنیه که با دغدغه‌ی محیط‌ زیستی ساخته شده. داستان شهری در آینده رو پیش روی ما می‌ذاره که آخرین تکنولوژی‌ها رو داره و مردمش به خیال خودشون در رفاه کامل به سر می‌برن. توی این شهر همه چیز مصنوعیه و دیگه خبری از درخت‌ها نیست. شهری که حتا هوا در اون خرید و فروش میشه و همین مافیاست که رشد درخت‌ها رو به ضرر خودش می‌بینه و ... . دور این شهر یه دیوار کشیدن که کسی دنیای بیرون رو نبینه و همه هم از این زندگی مصنوعیِ در رفاه رضایت دارن.  و تصور کنید توی چنین شهری "تد" درباره‌ی درخت‌ها کنجکاو میشه و حالا باید یه درخت واقعی پیدا کنه...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۵

یادداشت‌های شما (۱۳)

۰۵ مهر ۹۵ ، ۱۰:۳۳ جلبک خاتون
مهد کودک هانی و دوستان !  :))

عمو عمو از این انیمیشن ها دوست میداریم...بازم بذار  ^_^
لینک کانال سوکا رو هم کاش دوباره زیر این پست میذاشتین ! شمایی که هی‌چیزای متناسبو کنار هم‌میچینید آقای تناسب باز‌!
پاسخ:
اگه بچه‌ی خوبی باشه می‌ذارم :پـی

تناسب‌باز! جالب بود! نخستین باره کسی بهم میگه :))
سلام.
طرح جدید وبلاگت مبارکه.
پاسخ:
خونه‌ی جدیده ;)
راستش الان دیدم که دوتا وبلاگ داری و من فکر کردم که ظاهرش عوض شده. در هر حال برات بهترین ها رو آرزو می کنم.
پاسخ:
پاندای عزیز دیگه توی پرشین نمی نویسم و کلن اینجام. 
مرسی از حضورت
و همچنین من برای تو :)
من عاشق این انیمیشن هستم :)
پاسخ:
منم خوشم اومد ازش. هر چند خیلی ساده به نظر میاد و توقع حادثه‌ی آنچنان خارق‌العاده‌ای نداریم

بعضی از کارتون ها مخصوص بزرگسالانه. 
چون توی کارتن میشه هر کاری کرد و شخصیت داستان رو دقیقن همون شکلی که می خوای در بیاری و درست کنی. هر کاری شدنیه، حتا پیدا کردن یه درخت و خرید و فروش هوا که مشخصه معنیش چیه؟
چیز دیگه ای بزودی برای انسان نمی مونه که بخواد ابراز آدمیت کنه. 
اشرف مخلوقات دیگه انسان نیست. و می دونی که خیلی وقته فصلش شروع شده.

حیف. لایق اون عنوان نبودیم... اشرف مخلوقات!
پاسخ:
حیف... شدیم هیولایی که داره زمینو قورت میده!!
۰۵ مهر ۹۵ ، ۲۲:۵۶ گمـــــــشده :)
منم دیدمش...

پاسخ:
:)
۰۶ مهر ۹۵ ، ۰۳:۳۲ هولدن کالفیلد
دو سه میلیون فیلم و سریال و انیمیشن ندیده هست که دارم :|
معرفی نکنید لطفا :|
پاسخ:
:)) پس من که کمتر دارم خوشبخت ترم! دست کم امید دارم بتونم ببینمشون!!
عالیه!خوب کرد اوخمدی اینجا
دکور جدید مبارک!
پاسخ:
ممنونم
و مرسی از حضورت :)
اون دغدغه محیط زیستیش به کنار خوشم میاد شما هم اهل  کارتون دیدن هستین حداقل تو دنیای وبلاگستان یکی مثل خودم پیدا شد :))
دیدمش اونم چهار پنج بار
درست حسابی ترین  حرفها رو همیشه از کارتونا شنیدم باور کن از هزارتا نصیحت و وصیت اطرافیانم تاثیر گذار تر بوده
پاسخ:
:)

من این انیمیشنو دیدم...خیلی خوبه :)) وقتی اون درختای مصنوعی رو می دیدم خیلی می رفتم تو فکر...
پاسخ:
برای ما که درخت ها رو دیدیم حتا می تونه ترسناک باشه دنیای توی این انیمیشن ولی در عمل اگه یه نگاه به دور و بر بندازیم می بینیم همینقد درگیر زندگی مدرن و به دور از طبیعت شدیم
لازم شد ببینمش
پاسخ:
پشیمون نمیشید مطمئنن 
:))))))))))) اخی چه قشنگ بود
پاسخ:
:)

این انیمیشنه خیلی گوگولیه =)))))

مخصوصا درختاش ... @.@

پاسخ:
آره عالیه :)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">