احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

چیز جذابی برای روایت نیست

يكشنبه, ۲ آبان ۱۴۰۰، ۰۵:۵۶ ب.ظ

چیز جذابی برای روایت نیست

چیز جذابی برای روایت نیست

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۰۲
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۱)

نیست که نیست 🤷‍♂️

چیزی تو کشو نیست

چیزی تو کشو نیست...

پاسخ:
آره. همون :)

نه.

مداد سیاه دادن دستمون میگن نقاشی رنگی بکش ...برای همین چیز جذابی یافت نمیشه 

پاسخ:
اوهوم :(

از روزمرگی ها بگید. از چیزهای کاملا معمولی...

بنویسید لطفا... شما دیگه سکوت نکنید...

پاسخ:
:( 

همه چیز تکراری و مایوس کننده شده ...

پاسخ:
همه چیز :(

:((( خیلی بده

پاسخ:
آره واقعن

شاید رسالت ما روایت ناجذاب‌هاست....

پاسخ:
شاید...
۱۱ آبان ۰۰ ، ۱۷:۵۷ رحیم فلاحتی

گشتیم نبود! نگرد نیست !  

:))

 

راه فراری نیست. باید چیزی پیدا کرد وگرنه گرسنگی در راه است. 

۱۴ آبان ۰۰ ، ۰۸:۲۳ خورشید جاودان

من هنوز کلی چیز جذاب دارم خیلی هاش تلخ بعضی هاش نسبتا شیرین 

میدونی شما ادم بزرگا زود خسته میشین ولی ما ادم کوچولوها همونایی که نخواستیم بزرگ بشیم با دیدن یه سنگم کلی چیز برای روایت پیدا میکنیم

کودک درونت لجباز شده انگار 

 

بهش توجه کن ^__^ 

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">