احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

بستنی کیم

چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۳:۲۰ ب.ظ

از نظر روحی نیاز دارم نشسته باشم یا لش کرده باشم لب دریا و یه آهنگ آروم گوش بدم

اما سر کارم و کاری که می‌تونم بکنم اینه که آلبوم تازه‌ی «گروه او و دوستانش» رو پیش خرید کنم تا آخر اردیبهشت که منتشر شد و بازم سر کارم گوشش بدم و حس کنم کنار دریام و دارم فحش می‌دم به این زندگی ... صنعتی

#انسان_معاصر!!

آهنگ بستنی کیم از آلبوم کنار ماه

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۰۱
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۱)

چه باحال...

البوم بخریم ...

پاسخ:
عالی هستن این گروه

اینا چیه گوش میدین آخهههه !!!! O__O 

 

تا قبل از این پست 100 درصد سلیقه تون رو قبول داشتم الان شد 99.99 درصد .. :| 

 

خدایی یاده قرض نداشته و بدهی نداشته ترم افتادم .. دوتا آهنگ گیلکی شاد گوش کنین می خواین بفرستم براتون 100 درصد تضمینی .. تا خوده 130 سالگی به زندگی امیدوار میشین   :))

پاسخ:
گروه او و دوستانش به نظر من از بهترین گروه‌های حال حاضر‌ موسیقی ایرانه! 
اینکه اون موقع‌ تو حال و هوای این آهنگ بودم بماند، بقیه کارا و آلبوماشون رو گوش کنید. دوست خواهید داشت
البته جای آهنگای گیلکی شاد محفوظه و من ارادت ویژه دارم بهشون!

می چومانِ سر ( به روی چشم ) :))

 

ولی سلیقه ی موسیقیایی مثل اثر انگشت می مونه و برای هر کسی می تونه منحصر بفرد باشه و گاهی نمیشه تعمیمش داد به همه .. چون شما فرمودین چشم می رم گوش میدم ولی 25 تا آهنگ گیلکی باید بعدش گوش کنم بشوره ببره ^__^ 

پاسخ:
به‌به یه اصطلاح گیلکی یاد گرفتم!

آره درسته سلیقه‌ی هر کس متفاوته و ما فقط پیشنهاد دهنده‌‌ایم به دیگران در این زمینه :)

تا حالا نشنیده بودمشون، مرسی از معرفی، دوستشون داشتم :)

پاسخ:
خوشحالم دوست داشتی :) 

خیلی غصه می خورم که تو عزیز دلم و تمام مردم در ایران تو این وضعید. 

هر چی کلیک می کنم روی اسمهای قرمز اتفاقی نمی افته!

پاسخ:
نسرین‌ عزیز ❤

فدای سرتون! لینک یه آهنگه. 

ولی لااقل بستنی کیم را بخور، خوشمزیه

پاسخ:
آره بستنی همیشه‌ جوابه!

:( نشنیده بودم اسم این گروهو تاحالا

پاسخ:
امیدوارم دوست داشت باشی :)

برای اولین بار در برابر این گروه ایستاده ام. و از عجایب سال جدید برای من بود این مواجهه :))

پاسخ:
این یعنی اینکه دوسشون داشتی یا برعکس؟

یک مواجهه ی عجیب بود. برای من کمی سخته این نوع خوندن رو موسیقی بدونم . البته سلیقه ی منه . نسل من شاید اینطور یاد گرفته که بدترین حرف ها رو به قشنگ ترین شکل به طرف مقابلش بگه و همینطور بشنوه . صدا ، شعر و یا حتی ...س شعری که خونده می شه ...  این فقط و فقط عقیده ی یک سلیقه ی شکل گرفته است و متفاوت و این تفاوت ها می تونه به تعداد آدم های روی زمین باشه :))

پاسخ:
آره درست میگی. سلیقه‌ی هر فرد می‌تونه کاملن متفاوت از دیگری باشه. :)

البته این آهنگ انتخاب خوبی برای معرفی این گروه نبود. اما در حال و هوای من بود

متوجه شدم هانی جان اما معمولا وقتی روی آدرس لینک شده کلیک می کنیم موسیقی پخش میشه. این یکیا نمیشن. 

پاسخ:
آهان
این لینک سایت‌شون رو باز می‌کنه. اونجا باید آهنگ رو پلی کنید

بستنی آی بستنیییی

کیم داریم آی کیم داریییییم

نبود؟

پاسخ:
مگر با بستنی کام‌مون شیرین بشه دقایقی

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">