احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

قارچ زمانه‌ات را بشناس!

سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۸، ۰۶:۵۹ ب.ظ

من قارچ خیلی دوس دارم!

جایی که کار می‌کنم توی وعده‌های غذاییش قارچ آبپز (یا بخارپز؟) هم هست. بار اولی که خوردم دیدم این خیلی با تصورات و انتظارات من از قارچ فرق داره. و مثلن قارچ سوخاری یا حتا کبابی کجا و این کجا؟! اصلن ماهیتش رو زیر سوال برده بودن و یه چیز دیگه بود اصلن! خب طبیعتن من دیگه نباید قارچ این شکلی بخورم. اما هر بار که می‌بینم دامنم از دست میره و باز یه ناخنکی میزنم. به این امید که شاید با ادویه‌ای چیزی طعمش فرق کرده باشه. اما نه! همون چیز بدمزه‌ی دل‌نخواه هست که بار اول تجربه کردم! ولی باز هم و باز هم و باز هم میرم سمتش و یکی دو تا ازش امتحان می‌کنم. چرا؟ چون من قارچ دوس دارم!

حکایت علاقه‌ی ما به بعضی از آدمای اطرافمون این شکلیه. حالا می‌تونه توی هر رابطه‌ای باشه. مادر/پدر فرزندی ، زن و شوهری ، دوستی. و بدیش اینه که توی روابط نزدیک این اتفاق میفته. که نمی‌تونیم ازشون بگذریم.

این داستان می‌تونه ابعاد خیلی گستره‌ای داشته باشه که در این لحظه وقت ندارم بیشتر بنویسم و باید به ادامه‌ی کارم برسم!

بقیه‌شو شما بگید. بسطش با شما!

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۰۷
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۷)

چطوره درباره ی هویجای زندگیمون فکر کنیم؟ تازه ش ترد و شیرینه، بخارپزش هم نرم و لطیف و شیرینه. توی سوپ و خوراک و... هم طعم دهنده ی خوبیه. :))

 

ولی اگه بخوام راجع به متن بنویسم، چیزی که به ذهنم میرسه اینه که نمیشه همیشه از قارچ هامون انتظار داشته باشیم باب میل ما سوخاری یا کبابی باشن. گاهی شرایط قارچا رو بخار پز و آب پز میکنه و این شاید تقصیر هیچ کس نباشه. 

 

پاسخ:
اصلن آب‌هویج بستنی رو بگو!!

مثل تو تله افتادنه...

یا... چسبیدن به تصویر ذهنی...

یا... فراموش کردن... 

یه جورایی برعکس اینایی که میگن: میبخشم، ولی فراموش نمیکنم... نمیبخشی ولی فراموش میکنی...

همه مون کلی از اینا عین قارچ دور و بر زندگیمون سبز شدن!

مارسل پروست میگه وقتی ناراضی هستیم اخلاقی می شویم ...درست میگه ...!

قارچ... منهم خیلی دوست دارم. ولی بخارپزشو حتی آبلیمو هم زدم و فلفل سیاه بازم نشده بخورمش. 

 

در مورد نوشته می تونم بسطش بدم که: شاید بخاطر اینکه قارچ ریشه نداره. بی بنه... 

پس افرادی که مثل قارچند، نمی تونن تو قبل آدم پایدار باشند، میذاریم شل و ول بمونن!

من فکر کنم به خاطر کاریزمایی هست که اون شخص(قارچ) برای ادم داره هرکاری کنه نمیشه ازش کند

البته برعکسش هم هست یه چیزهای خوشمزه که هرکاری کنی نمیتونی بری طرفشون

۱۷ آبان ۹۸ ، ۲۳:۲۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

منم قارچ خیلی دوست دارم ولی توی لیست خرید خانواده‌مون نیست! همین میشه که من جایی غیر از خونه و جایی غیر از کنار خانواده دنبال قارچ می‌گردم:-)))

 

درود بر شما---جهان اطراف ما را دقت می سازد-----زیاد روی موضوعات نا دلپذیر دقیق نشوید

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">