احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

میم مالکیت

پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۳۸ ب.ظ

میگن این میم مالکیت اونقد مفهوم نازنینیه که حضرت سعدی هم گاهی خودش رو لوس می‌کرده و می‌گفته : جان برافشانم اگر سعدی خویشم خوانی! و خب می‌دونیم که واقعن هم همینه! بحث اجتماعی اینکه هیچ‌کس مالک کسی نیست و آدما حتا بر فرض اینکه اسمشون توی شناسنامه‌ی همدیگه هم باشه بازم «مال» هم نیستن و همچنان دو شخصیت مستقل دارن و اینا جدا ، کیه که بخواد انکار کنه قند تو دلش آب میشه وقتی با میم مالکیت خطاب میشه و این حس تعلق حالی به حالیش می‌کنه؟ حداقل من یادم نمیره روزی که مثلن روز مرد بود و وقتی پیام داد « روزت مبارک مرد » ، این جمله‌ی نیمه تموم چه جانی از من گرفت و جای خالی یک «من» یا یک میم مالکیت ساده با من و روزگار من چه کرد! که حالا که دیگه می‌تونم با میم مالکیت خطابش کنم هنوزم وقتی اون جمله رو می‎‌بینم دلم می‌لرزه!

قدر این میم‌هایی که بهتون می‌چسبه رو بدونید!

دلیل نوشتن این چند خط ، تیتر این پست بانوچه بود. و چه خوب نوشته بود. عاشقانه‌ای برای یک شهر...




موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۴
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۷)

چقدر قشنگ آخه، چقدر :))))
پاسخ:
:)
۲۴ اسفند ۹۶ ، ۱۵:۲۹ جلبک خاتون
به به به....بعد مدتها به وبلاگ دوستان سر بزنی و چُنین عاشقانه....
تلطیف شدیم رفت :)
پاسخ:
جلبککککککککک
 آیکون قلبی شدن چشم و ذوق و شوق و اینا
حقشو ادا کردی...
با این نوشته ت...

پاسخ:
:) 
۲۴ اسفند ۹۶ ، ۲۰:۰۰ هولدن کالفیلد
اصلا به این سبیل ها نمیاد اینقدر رقیق القلب باشی :|
پاسخ:
:))))
من همونم که ابی میگه سبیل تو شیر اما قلبت قلب گنجیشک!!
این میم مالکیت میتونه وقتی که داری نفسای آخر رو میکشی و جونی برات نمونده که زندگی رو ادامه بدی... دقیقا جون بده بهت و دوباره زنده بشی
خیلی مهمه این میم مالکیت
پاسخ:
خیلی زیاد... 
مرسی از پست قشنگت
چه احساساتی!! باور کنیم آیا؟ پسر و اینهمه احساس؟! هرچند داداش خودم بدتره
پاسخ:
بابا پسرا اسمشون بد در رفته :))
۲۵ اسفند ۹۶ ، ۱۱:۲۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
روایت داریم از شعرا:
"صدا بزن مرا..
مهم نیست ب چه نامی!!فقط "م" مالکیت را آخرش بگذار..
میخواهم باور کنم مال توام.."
پاسخ:
به‌به!
۲۵ اسفند ۹۶ ، ۱۲:۲۸ آقای دیوار نویس
زیبا بود واقعا...
پاسخ:
ممنونم :)
خواهش میکنم مرسی از شما بابت لینک.
پاسخ:
:)
۲۵ اسفند ۹۶ ، ۲۰:۲۷ هانی زعفرانی
منم هانی هستم :))
پاسخ:
خوشبختم ؛)
۲۶ اسفند ۹۶ ، ۰۸:۱۳ کنت مونت کریستو
حضرت سعدی هم مثل تو لوس بوده!
پاسخ:
:|
۲۶ اسفند ۹۶ ، ۰۹:۱۳ نعیمه بانو
 داد بـــزن مــرا !!!  مـهـم نـیـسـت بــه چـه نـامـی …  فـقـط مـیـم مـالـکـیـت را آخـرش بـگـذار … مـیـخـواهـم بـاور کـنـم … مـال تــــــو هـسـتـم

بسی زیبا نوشتید دیده شده بعضی افراد به خاطر میم مالکیت جان خود را از دست داده اند :)

پاسخ:
:)
۲۶ اسفند ۹۶ ، ۰۹:۳۵ نعیمه بانو

چه کیفی دارد کسی باشد

که وقتی نام کوچکت را از ته دل صدا میکند

لبخندی روی لبانت نقش ببند

و تو آرام بگویی جانم؟

به گمانم اینطور که باشد…

تو حتی عاشق نامت میشوی

که از طرز صدا کردنش بفهمی

اسمت که هیچ، حتی وجودت

مالکیتش به اشتراک گذاشته شده

بین تو و اوی زندگیت!

چه لذتی دارد صدایی مدام

نامت را تکرار کند

و تا تو جانم بگویی،

بگوید امان از حواس پرتی

یادم رفت چه میخواستم بگویم

دوباره نامت را تکرار کند

و تو بدانی این بار هم

به شوق شنیدن جانم از زبانت صدایت کرده!

همیشه ابراز علاقه با گفتن

جانم، عزیزم، عشقم، نفسم نیست!

گاهی تمامی شیرینی یک حس

در گفتن نام

آن هم با “میم” مالکیت

خلاصه میشود…

تو هیچ میدانی

با همین سادگی های کوچک

اما دوست داشتنی

میشود خوشبخت بود و زندگی کرد…؟

 

پاسخ:
مرسی. حس قشنگی داشت این نوشته
میم مالکیتی شامل حالم نشده که قدرش رو بدونم D:
[طعنه به یکی از کامنت ها]:
عشق و علاقه لوس بازی نیست!انسانی که توی وجودش مهر و لطف نیست اینگار که اصلا زندگی نکرده!:)
پاسخ:
انشالا بشه :دی

موافقم :)
۲۶ اسفند ۹۶ ، ۱۹:۱۸ جلبک خاتون
آه راجوووو !
:))
عجالتا شما رو که با این هیکل_ماشالا هزارماشالا_ نمیشه...صاحبِ عزیزِ میم مالکیت رو تله پورت کنین در بغلمون :)) جای شما. بغلی از عزا در بیاریم :)
پاسخ:
هندی شد یعنی؟

نه دیگه  اون بغل اختصاصیه! به کس کسونش نمیدیم!
۲۷ اسفند ۹۶ ، ۱۰:۳۹ گمـــــــشده :)
تمام دعواهای احساسی این روز هام سر نداستن همون میم مالکیته
چقدر خوب گفتی

-چقدر قشنگ:)! آدم همینجوری دلش قنج میره!

-من همچنان منتظرِ شخصی ام کِ مردونگیش برام ثابت بشه تا دلم قنج بره وقتی میم مالکیت بزاره تهِ اسمم:)!

-درسته دلم خواست،و فعلاً هنوز پیدا نشده اون شخصی کِ بخوام،ولی بِ خودمم افتخار کردم کِ واقعی بِ انتظارِ کسی نشستمُ قلبمُ روحمُ نگه داشتم تا بهتر از تَهِ دل بگم «جانم!» 

پاسخ:
انشالا آدمش پیدا بشه. هر وقت که وقتشه!

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">