احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

خاطره‌ای در خاطر جهان...

شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۰۸ ق.ظ

طبق معمول همیشه ، خمیازه‌های کشدارم به دکه‌ی بین راهی می‌رسه. دکه‌ای که توی سوسوی سیاه شب زمستون که آسمونشو ابرای گاه‌گاه گرفتن مثل یه منجی زمان‌شناس بهم لبخند می‌زنه. ماشینو روشن می‌ذارم که قهوه‌مو بگیرم و زودتر دل به جاده‌ای بزنم که زیر و زبر و چاله‌ چوله‌هاشو حفظ شدم و گاهی وقتا فکر می‌کنم اونم منو توی حافظه‌ش ثبت کرده چرخای ماشینمو می‌شناسه!

به پنجره‌ی دکه که می‌رسم صاحبش از جا بلند میشه و بعد از سلام به گرمی باهام احوالپرسی می‌کنه. میگه خیلی وقته نیومدی‌ها! و من با خودم فکر می‌کنم چه خوبه که توی دنیای به این بزرگی این دکه‌چی که روزانه شاید بیش از صدها مهمون داره منو یادشه. 

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۵
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۶)

پس حضورتون در فضای حقیقی هم کم رنگ بوده ...!!در خویشتن فرو رفته بوده اید انگار !!بعضی آدمها  خاصند و آدم یادش نمیره و همیشه خاطره ش در یاد می مونه ... روزگارتان شاد..

پاسخ:
:)
۰۵ اسفند ۹۶ ، ۱۶:۱۰ هولدن کالفیلد
سیگار ماجرا رو سانسور کردی؟ :دی
پاسخ:
نه سیگار دوس ندارم :))
۰۶ اسفند ۹۶ ، ۱۲:۰۵ آسـوکـآ آآ
فقط دکه چی و حافظه ش :)
پاسخ:
:)
۰۶ اسفند ۹۶ ، ۱۹:۵۱ علی امین زاده
به تجربه دیدم وقتی چیزی غیر از سیگار از دکه ها بخری یادشون می مونه. من مجله می خرم و همیشه یادشه و مثلاً میگه: شماره ی قبل رو نبردی!
پاسخ:
:))
۰۶ اسفند ۹۶ ، ۱۹:۵۵ علی امین زاده
ولنتاین باس مردونه باشه

http://veryveryinteresting.com/?p=102

ready up و منتظر حضور سبزتان.

آره حس شیرینیه
پاسخ:
:)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">