احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

در روزهای آغاز اسفند...

جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۰۶ ق.ظ

یک ) یعنی تا میاد زندگی بیفته رو غلطک یهو غلطک میفته روت! تا میای یه هوایی تازه کنی و یه نفس بکشی باید نفستو حبس کنی که واسه گردنه‌ی بعدی نفس کم نیاری! کی بود می‌گفت خوشبختی فاصله‌ی این بدبختیه تا بدبختی بعدی؟! دمش گرم!!

دو ) ما یه چیزی داریم به نام سلبریتی‌های پوشالی! یا شایدم خود سلبتریتی و اینفلوئنسر پندار! که البته مسلمه ما به اینجا می‌رسونیم‌شون! یعنی همون کسی که یک میلیون نفر فالور داره این یک میلیون نفر ربات که نیستن! یکی مثل من و شمان که اگه دونه دونه طردشون کنیم خودشون می‌مونن و یه پیج توی دنیای درندشت مجازی! 

در تازه‌ترین افاضه‌ی فضل این جماعت بانو صدف بیوتی فرمودن : «متاسفانه چقدر قبلن از لیلا حاتمی خوشم میومد. الانم نه اینکه ازش بدم بیادها ، ولی با این حرفایی که تو آلمان در مورد ایران زد میخوام نصفش کنم. بگو تو اگه آدمی همینجا یه کاری بکن! رفتی چوغولی می‌کنی که چی؟ ننر! » یکی به ایشون بگه شما پولتو بگیر تبلیغتو بکن. نهایتن بتونی درباره فلان برند نظر بدی. در حد نظر دادن درباره‌ی کسی مثل لیلای سینمای ایران نیستی. مسلمه که هر کسی می‌تونه نظرشو ارائه بده اما حق نداره پاشو از گلیمش درازتر کنه! اول به اندازه‌ی خودت نگاه کن بعد در مورد آدمای هم‌قد خودت نظر بده! راستی تو که کلن اینور نیستی چند بار درباره‌ی فضای ایران اظهار نظر کردی؟ تو که از همینم وحشت داری.

سه ) چقدر خوشبختند خواب‌هایی که تو را می‌بینند...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۴
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۲)

با یک و دو کاری ندارم فقط سه :))
پاسخ:
:)
مقدمه:حالتان خوب است باور کنید...
تیتر:اسفند را دوست دارم چون ...
یک:سه شنبه سمینار انگیزشی میخام شرکت کنم شما رو هم ثبت نام کنم؟:))
دو:سلبریتی های بی سواد و ویار تکلم گرفته!!:((
سه:به چه کس باید گفت :با تو انسانم و خوشبخت ترین .../مهدی اخوان‌ ثالث



پاسخ:
دوست دارم باور کنم...!
امیدوارم اسفند مهربون باشه باهامون
یک:جزوه می‌نویسید!؟
دو: بیــــــــــــــــــب
سه: عالی
بیخودی یه عده رو تو اینستا و فضای مجازی بزرگ میکنیم بعدش طرف توهم خود بزرگ پنداری بهش دست میده در مورد همه چی نظر میده
پاسخ:
دقیقن همینه!! از ماست که ...
۰۴ اسفند ۹۶ ، ۱۲:۴۲ فـاطمـه نـظری
آخ این سلبریتی های اینستاگرامی بدجور رو مخ منم هستن!من که جز دو سه نفر بقیه شونو آنفالو کردم. اون دو سه نفرم که دارم دیدم چقدر آدمای درستی ان و مثل بقیه شون نیستن.

پاسخ:
آدم به آدم مسلمم فرق میکنه. سلبریتی خوب و تاثیر گذارم داریم...
سه عالی 
از دیشب کلی دارم شاخ هارو بلاک میکنم 
پاسخ:
کار بسیار نیک و پسندیده‌ای می‌کنی جدن!!
واقعا راست گفتی...من از چندماه قبل تماموشونُ آنفالو کردم و گفتم یکی هم از عددهاشون کمتر بشه بهتره!
پاسخ:
راهش همینه! 
۰۴ اسفند ۹۶ ، ۱۷:۳۱ هولدن کالفیلد
خب آدم اگه بخواد با منطق بند دوم بره جلو که میتونه برگرده به لیلا حاتمی بگه شما بازیگری، همون بازیتو کن! از چیزی که درست نمیدونی و در جریانش نیستی و در زمان اتفاق افتادنش ایران نبودی کلا حرف نزن! البته!!! هرکسی میتونه نظرش رو بگه ها ولی شما پات رو از گلیمت درازتر کردی، مخصوصا که پنج تا جوون مردم به وحشیانه ترین شکل ممکن کتلت شدن و مغز دوتاشون رو به معنای لغوی کلمه با خاک انداز از کف گلستان هفتم جمع کردن!
بنابراین به نظرم بهتره به جای تخریب کاراکتر آدمها در مورد صحبتهاشون و صحت و سقم نظریاتشون حرف بزنیم، اگر غلطه که بگیم چرا و اگر حتی معتقدیم درسته بگیم باز چرا به نظر ما درسته. این روند آنتی دمکراسیه که "تو در فلان مورد حرف نزن چون بیسار" بینش لیلا حاتمی به غائله دراویش گنابادی از بینش صدف بیوتی (که من اصلا نمیدونم کی هست) به لیلا حاتمی خیلی کمتره، روی استدلال شما لیلا حاتمی اصلا نباید حرف نزنه! حالا چه لیلای سینمای ایران باشه اسمش چه هرچیز دیگه ای!
نمیشه از بقیه توقع دمکراسی در مورد خودت داشته باشی، ولی حق حرف زدن بقیه رو براشون خط کشی کنی! ایشون اشتباه گفته؟ باشه، با دلیل بگو چرا! این حرفها چیه؟
پاسخ:
فکر نمی‌کنم بند دوم من چنین منطقی داشته باشه ها! و تاکید می‌کنم من مثل خیلیا نگفتم برو بندتو بنداز ، چیکار به این کارا داری! ارجاعت میدم به پاسخی که به بهار دادم. نوع بیان بسیار مهمه. میشه به اظهار نظر حاتمی نقد وارد کرد اما درست نیست بگی تو آدم نیستی! و تازه دفاع هم می‌کرد از حرفش. و البته!! نقد من به بزرگ کردن آدمای کوچک هم بود. 
لیلای سینمای ایران نظرش را بیان کرد اما برای بیان دیدگاهش تریبون مناسبی را انتخاب نکرد و جملاتش را درست کنار هم نذاشت .لیلای سینمای نباید دنیای سیاست و اختلافات داخلی را وارد دنیای سینما و هنر میکرد..این بماند .برگردد ایران باهاش وارد مذاکره و گزینه های روی میز میشویم
اما
صدف جان هم باز حق اظهار نظر داره اما نه وقتی که توی ایران نیست.قبول دلت برای مرم ایران میسوزه .میتونی به جای حمله به لیلا .مثلا میگفتی درست است راه را اشتباه رفتم و از وطن بیرونم.اما دلم میسوزد برای جوانان سرزمینم که به ناحق و ناجوانمردانه کشته میشوند

کلا هردوتاشون حق نظر داشتند اما اشتباهی تریبون را انتخاب کردن
موافقید هردوتا رو بکشیم پای میز محاکمه و گزینه های روی میز؟
پاسخ:
خب من چندان باهات موافق نیستم. تریبون یک تریبون جهانی و پرمخاطب بود و کجا بهتر از اینجا!
صدف حق اظهار نظر داره اما نه توهین! برعکس من فکر می‌کنم ایشون کلمات مناسبی انتخاب نکرد! بعدم اینکه دلش برای ایران می‌سوزه؟ ایشون تا حالا اصلن نظری درباره‌ی جوون‌هایی که میگی داده ، حرفی زده؟ من که بی اطلاعم شخصن.
برام سواله صدف بیوتی رو دنبال میکنی یعنی؟(((((((:
پاسخ:
نه :))) یه نفر توییتش رو منتشر کرده بود
مخالفم چون ادم باید یه مشکلی داشته باشه تا پشت یک تریبون جهانی مملکتش را خرد کنه..تا حالا کدوم  هنرمند خارجی پشت تریبون جهانی بر علیه کشورش قیام کرده؟.یعنی همه کشورها به جز ایران گل و بلبله؟

حرفهام هم درباره صدف متلک بود..یعنی ادمی که اصلا دلش برای کشورش نمیسوزه و الکی حرف زده..و اینکه صدفی که اصلا دلش برای کسی نمیسوزه پس حق توهین کردن هم نداره چه برسه به اظهار نظر
در مورد اول باید بگم منم اینو شنیدم و فکر می کنم میشه قبولش کرد چون فقط فاصله بین بدبیاری ها و بدبختیاست که آدم یه نفس میکشه تا خودشو آماده کنه واسه سنگلاخای بعدی و فقط اون زمان کوتاه فاصله هست که حس خوبی داره.

دومی رو چون در جریان کاملش نیستم هیچی نمی گم ولی لیلا حاتمی بنظرم هنرمند مسئولیه و من خیلی براش احترام قائلم.
و اما سومی... گاهی یه سطر نوشته اندازه یه کتاب خوب روی آدم اثر میذاره. مثل این جمله ی تو، که مثل آب گرمی بود تو یه فضای خالی و سرد برفی
پاسخ:
درود نسرین عزیز :)
۰۶ اسفند ۹۶ ، ۱۹:۵۴ علی امین زاده
چیزی که من شنیدم اینه که پولهایی که حضرات سلبریتی هم برای زلزله زده ها جمع کردند به هیچ مصرفی نرسیده.
یاد اون جمله ی آژانس شیشه ای افتادم: دوره ات گذشته مربی!
پاسخ:
چی بگه آدم...

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">