احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

من وبلاگمو می‌خوام آقای سردبیر!

پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۲۵ ق.ظ
چند وقت پیش مدتی پس از ترکیدن پرشین‌بلاگ خواستم وارد پروفایلم بشم که دیدم نمیشه. خب حضرات لطف کرده بودن یه ایمیل داده بودن که هر کس نمی‌تونه وارد بشه باهاشون تماس بگیره و البته مسلمه که اون ایمیل دکوری بود و کسی پاسخ نداد و دسترسی من به وبلاگم مسدود شد. گفتم خب من که دیگه اونجا نمی‌نویسم و مهم نیست. مهم اینه که آرشیوم رو دارم. برای اینکه به عمق فاجعه پی ببرید باید بگم که من به مدت یک سال هر روز وبلاگم رو آپ می‌کردم. برای خودم یه آرشیو ساخته بودم از شعرهایی که دوست داشتم ، بریده کتابایی که خونده بودم ، عکس ، فیلم و یادداشت‌های روزانه‌م و ... . و حالا دیگه نیست! یعنی پرشین بلاگ وبلاگ من و خیلیای دیگه رو حذف کرده. و همه‌ی اینا به کنار! حالا سردبیرش اومده یه پست گذاشته با عنوان دوباره بنویسیم!! باشه! بشین تا دوباره بنویسیم! من وبلاگمو می‌خوام آقای سردبیر! می‌فهمی؟ وبلاگمو!!

+اونقد کاربرا از خجالتش دراومدن که من دیگه سکوت می‌کنم!!
per

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۳
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۴)

۰۳ اسفند ۹۶ ، ۰۸:۳۵ هولدن کالفیلد
سندروم علی شیرازی به پرشین بلاگ هم رسید پس...
پاسخ:
به اینجا نرسه صلوات!
سلام وبلاگ منم حذف شد ولی چه میشه کرد :(

پاسخ:
هیچ!! کاری که بعد از ترکیدن بلاگفا کردیم!
این خیلی افتضاح هست که وقتی برای خودت یه جایی مینویسی یهو نوشته هات بپرن... ولو توی نوت گوشیت باشه... واسه خودم که تصورش میکنم میبینم خیلی ناراحت کننده هست... حتی عصبانی کننده هست.
سر دبیر کم توقع کی بوده یعنی؟ کم توقع کی بوده ه ه ه ه ؟؟

پاسخ:
بگو سردبیر پرو!! از رو که نمیرن! مردمو چی فرض کردن آخه!! تو که نمی‌تونی ساپورت کنی...
وبلاگ من وجود داره، اما فقط دو تا پست اولش هس! بعد نمیتونم وارد پنلم بشم! :| درنتیجه همینجوری به فنا رفت.. محیطشم شبیه یه شبکه اجتماعی شده بیشتر، نه وبلاگ. یه روز اگه بیان هم بترکه وبلاگ ‌نویسی رو میبوسم میذارم کنار!
پاسخ:
آره توی کامنت‌ها دیدم از محیطش شاکی بودن... خدا بیان را برای ما حفظ نماید!!
۰۳ اسفند ۹۶ ، ۱۰:۵۰ کنت مونت کریستو
واقعا دردناکه.
پاسخ:
اوهوم...
یاد بلاگفا افتادم:'(

بنظرم همون بریم تو دفترچه یادداشتامون بنویسیم سنگین تریم!
پاسخ:
یادش بخیر بلاگفا... اونم مصیبت بزرگی بود!
بازگشت همه به سوی دفترای کاغذیه!!
۰۳ اسفند ۹۶ ، ۱۲:۱۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
و کلی خاطره که دیگه قابل دسترسی نیست!
اینجاست که وقتی می بینم هنوز دست نوشته های پدربزرگم که سال 56 فوت کرده هنوز هست، می فهمم روش سنتی چقدر برتره نسبت به تکنولوژی!
پاسخ:
آره واقعن. 
دقیقا همین اتفاق چند سال پیش توی بلاگفا افتاد خدا ازشون نگذره انگار یه دفتر خاطرات با ارزش رو گم کرده باشی
پاسخ:
من توی بلاگفا دو تا وبلاگ داشتم که جفتش نابود شد :|
پرشین، سال هشتاد و هشت وبلاگ روزانه ی پنج ساله ی منو ری موو کرد...
یادمه که یک ربع زل زده بودم به پیغامی که میگفت اصلا صفحه ای با این نام وجود نداره...
هعی...
...
بلاگفا هم که نصف آرشیوم پرید... از بهترین شعرهایی که طی سالها جمع کرده بودم...


پاسخ:
بیا سوته‌دلان گرد هم‌ آییم...
۰۳ اسفند ۹۶ ، ۱۶:۳۲ خورشید جاودان
وبلاگ قبلی من بلاگ اسکای بود که هنوز سر جاشه 
الانم که بیانم 
اگر روزی بیان ترکید از همینجا اعلام میکنم من رو می تونید بلاگ اسکای پیدا کنید 
راستی هانی من هنوز رو حرفم هستما سرسره بازی رو مخ رو میگم پس اگه بری ومثل قبل ناپدید بشی با من طرفیا :)) 
صرفا جهت یاد ادوری گفتم
پاسخ:
کلن توی این سیستم باید از هر چیزی یه بک آپ داشت!!
به به !!خوشحال شدیم ...البته از نوشتن مجدد نه از این بلای پرشین که سر همه آورده ...منم به پنل دسترسی ندارم ...برگشته بودم خاطرات رو چک کنم در بسته بود و خاطرات من هم انگار گم شد..:(
فکر میکنم مدیر پرشین هی این شعر معماریان رو مرور میکنه:بیا پاهایمان را تکان دهیم/شعرهایمان را بخوانیم/ اصلاً به ما چه شمعدانی ها روزی چند لیوان آب می خواهند!:(((


پاسخ:
به‌به دوست قدیمی. ارادت داریم خدمت شما :)
شعر بسیار به جا بود! به ما چه که یک نفر دارد می سپارد جان اصلن!!
نه تنها وبلاگ من هنوز هست, بلکه پست های خصوصیم عمومی شده, فایل هایی که پاک کردم برگشته, دسترسی ویرایش هم ندارم:))))
قشنگ کارم از گریه گذشته ست بدان می خندم:))

نمی تونیم وبلاگمونو هک کنیم حتی. نمیشه کد قالب رو حذف کنی متنا دیده نشن حتی. عملا هچ کار نمیشه کرد. من همینجا از پرشین بلاگ ممنونم که به صورت اختصاصی هر کدوممونو با بدترین روش ممکن به فنا داد. 
پاسخ:
در مقابل اتفاقی که برای تو افتاده من سکوت میکنم فقط!!

حالا آدرست چیه برم پست خصصوصیاتو بخونم؟  :)))
هموطن عوض اینکه یه هکرِ کلاه سفید با قیمت مناسب معرفی کنی آدرس میگیری؟ :))
پاسخ:
:))) چیزی ندارم تو بساطم :دی
۰۶ اسفند ۹۶ ، ۱۹:۵۰ علی امین زاده
آخ. خیلی حیفه
پاسخ:
اوهوم

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">