احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

بازنویسی یک نامه‌ی عاشقانه

چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۴۷ ب.ظ

1- و فکر کردم یه درخت باید حتمن عاشق بوده باشه یا یه عاشق بهش آب داده باشه یا دست کم یه روزی یه عاشقی زیرش یه نغمه ‌ی عاشقانه خونده باشه که تو زندگی بعدیش بشه بلیتی که یه عاشق رو به معشوقش می‌رسونه. زل زده بودم به بلیت توی دستم و تو همین فکرا بودم که اتوبوس پرت شد ته دره...

2- محبوب من! امروز که این نامه به دستت می‌رسد دقیق نمی‌دانم چند روز از تبعیدم می‌گذرد. ما اینجا روزها را با صدای گلوله‌ها می‌شماریم. عادت کرده‌ایم. هر روز یک گلوله... هر روز یک قلم بی صاحب... هر روز یک نامه‌ی نانوشته. دیگر برایم نامه‌ای نفرست. بگذار کسی که نامه‌اش بی جواب می‌ماند من باشم ، نه تو ...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۲
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۴)

۰۲ اسفند ۹۶ ، ۱۴:۱۷ خورشید جاودان
حالا نمیشد اتوبوس نره ته دره ؟
پاسخ:
شاید توی بازنویسی بعدی سرنوشت بهتری براش اتفاق بیفته
افلاطون معتقده: وصال مدفن عشقه
شاید بی علت نیست که ته همه ی قصه های عاشقانه نرسیدنه واسه اینکه عشق همچنان بمونه و ایضا عاشقی
پاسخ:
چندان با افلاطون موافق نیستم!
دومی رو خیلی دوست داشتم. 

نظریه ی جدید در مورد عشق رو شنیدی؟ 
عشق رو یه حس واهی و غیر حقیقی می دونن. چون کسی که عاشق میشه دیگه خودش نیست. سعی می کنه به بهترین شکل شبیه چیزی بشه که معشوق می خواد و خودشو گم می کنه. خود اصلی فراموش میشه و برای دیگری زندگی می کنه.
و من اینو قبول دارم. روراست باشیم، برای تآیید شدن از سوی یار اینکار رو نمی کنیم؟


پاسخ:
نه نشنیدم...
قابل تامله!
۰۳ اسفند ۹۶ ، ۰۴:۵۳ هولدن کالفیلد
حامد جان افلاطون علاوه بر نظریات خوب فلسفیش، زر هم زیاد میزده :| :))
پاسخ:
:دی

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">