احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

خسته‌ام آه از تمام جهات

جمعه, ۱ دی ۱۳۹۶، ۰۲:۲۱ ب.ظ

گاهی برای او 

چیزهایی می‌نویسی

بعد پاک می‌کنی...

پاک می‌کنی...

او هیچ یک از حرف‌های تو را نمی‌خواند

اما تو 

تمام حرف‌هایت را گفته‌ای

*مورات هان موگان

+دلخوشم به کدام راه نجات؟

+ببخشید کامنتا رو جواب ندادم. ممنونم از بودنتون. 

+کاش آخر این سوز بهاری باشد..

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۱
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۵)

۰۱ دی ۹۶ ، ۱۴:۳۹ هَشْتْ حَرْفى
ما خیلی هامون شبیه همیم :)
پاسخ:
دردهای مشترکی داریم 
۰۱ دی ۹۶ ، ۱۵:۲۷ بهــ ــار..
ایشالا که با یه اتفاق خوب و به موقع همه ی خستگیتون در میره :)))
پاسخ:
کین عمر...اندر امیدواری
۰۱ دی ۹۶ ، ۲۱:۴۸ شادوَرد __
منتظر حال خوب می مونیم:)
پاسخ:
:)
نیایی هم/بهار می‌آید./حفظِ آبرو کُن؛ بیا!....

حال خوب براتو آرزو میکنیم ..
پاسخ:
ممنونم :)
یا امروز

امروز شک ندارم تو شاد میشی. یه جوری، یه کسی... یه کسی که مث هیشکی نیست خوشحالت میکنه
(آیکون داشتی بهت می گفتم کدومش) هاهاها...
پاسخ:
کسی می آید که شبیه هیچ کس نیست...
۰۹ دی ۹۶ ، ۱۱:۴۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
بابا میگه پشت سیاهی حتما سفیدی میاد، حالا شاید ما باشیم یا شاید نباشیم!
پاسخ:
اوهوم...
خستگیت رفت؟
پاسخ:
بهترم :)
گود

همه چیز دنیا فانیست/هرقدر هم بگردی تکیه گاهی همیشگی و محکم تر از خدا نخواهی یافت/کلید خانه ی دلت را به دست او بده/ و/دلت رابه حضورش قُرص کن تا هیچ کمبودی تو را از هم نپاشد...


بسیار عالی بود
یادش بخیر جمعه های پرشین با اون پست ها ....

جمعه با صدای چاوشی و سرلک رو بشنوید ...
۱۳ بهمن ۹۶ ، ۲۳:۴۴ علی امین زاده
دالی موشه

http://veryveryinteresting.com/?p=80

ready up و منتظر حضور سبزتان.

سلام برادر
خوبی؟
چرا نمی نویسی؟
نگرانت شدم
امیدوارم حالت خوب باشه.
پاسخ:
سلام دوست قدیمی
خوبم 
می نویسم ایشالا
من نیز خسته ای بی اراده هستم از تمامی جهات

برایتان اروز های خوشی دارم شاید تسکین دهنده خستگی هایتان باشد.

مرا صبح هست و تنهای، عمیقاً جای تو خالی
ولی چه بی هوا دستم، برایت لقمه می گیرد.

پروانه حسینی
هنوز خستگیت نرفته وگرنه دو سطر می نوشتی پسر جان

پاسخ:
چی بگم...

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">