احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

از دلتنگی

شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۶:۲۱ ب.ظ

وقتی دوری از خونه هیچ چیز جای صدای عزیزانت رو نمی‌گیره. من وقتی دلم تنگ میشه و از عزیزانم دورم گوشی تلفن رو بر‌می‌دارم و بهشون زنگ می‌زنم. کمی حرف می‌زنیم و حال و احوال می‌کنیم و دلتنگی رو حداقل یه کمی و حداقل برای مدت کوتاهی از دلمون دور می‌کنیم.  یه همکار داریم که لاله و دست کم ماهی بیست روز از خانواده‌ش دوره. 

همین

نقطه

موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۸
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۳)

تماس تصویری برای این افراد با ارزش تره
پاسخ:
اوهوم
وای...
و چقدر احساس خوشبختی میکنید در مقایسه با دوستتون ...
سایه ی والدین بر سرتون مستدام ...حیف که ما بچه ها ناچاریم به واسطه جبر زندگی این دور روز دنیا رو ازشون دور باشیم ...
پاسخ:
ممنونم 
دلتنگ که می شوی وزن یک آه چقدر است؟...شاعر ...؟؟
پاسخ:
نمی‌دانم من نیز


قشنگه :)
۱۰ مهر ۹۶ ، ۱۰:۱۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
امروز چندتا پست دلتنگی خوندم، دلم تنگ شد! نمیدونم برای کی؟!
پاسخ:
:(
زندگی بدون صدا چقدر ترسناکه ... این روزها با وجود اینهمه اپلیکیشن دیگه دلتنگی باید به حداقل رسیده باشه چون از هر جای دنیا میشه با عزیزانت حرف بزنی و ببینیشون :))))
پاسخ:
اوهوم 
همچین بدم نیس. دوری و تنهایی ام خوبه. البته هر چیزی وقتی روتین میشه ملال آوره. ولی تنهایییی بی نظیره
پاسخ:
تنهایی خوبه. ولی وقتی کسی رو داری که دلتنگش میشی اوضاع فرق می‌کنه
بعد از مدتها سلام بر هانی عزیز
امیدوارم که حال و احوال خوب باشه انشاالله ...

منم با لادن جان موافقم
یا مثلاً پیامهای نوشتاری ...
اگرچه هیچی جای صدا رو نمیگیره ...
پاسخ:
سلام نگین بانو
ممنونم :)
۱۳ مهر ۹۶ ، ۱۰:۲۹ کنت دراکولا
هیچ جا مثل خونه ی خود آدم نمیشه:))
پاسخ:
بله مسلمن :)
الان دقیقا تو این حس دلتنگی هستم، چقدر دوری و خوابگاه بده
پاسخ:
اوهوم.
۱۷ مهر ۹۶ ، ۱۶:۰۴ هولدن کالفیلد
این اس ام اس میده خب :|
پاسخ:
آره مسلمن. اما صدا چیز دیگریست، نیست؟
۲۳ مهر ۹۶ ، ۰۸:۵۶ ابرارغوانی
چه خوب وعالی...که شاکر موهبت تکلم و سمع بودن هستید ....
(خدایا شکرت)
واینکه ؛
عطر بوی عزیزانم  میتونه دلتنگی رو ....
(که میرم  چادر مامانم رو نفس میکشم)
البته ؛
هیچ چیز جای صدا رو نمی گیره....
(توذهنم بادو بیشه ابی پلی شد)
بگذریم ؛
سلام و درود بر شما آقای هانی 
همراه عزیزان عزیز تون، سلامت بمانید و شاد...

پاسخ:
درود بر شما
و ممنون از حضور گرمتون :)
۲۸ آبان ۹۶ ، ۰۹:۲۲ خانم کریمی
شایددنیافقط بادیدن زیباییهای خدازیباست نه صداها،دلتنگی شماباشنیدن آواهاکم میشه ایشون بادیدن،دنیاخیلی زیبامیشداگرهرکس دقیقتربود....
پاسخ:
اینم میشه گفت:)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">