احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

هشتگ : رضایت شغلی در ایران

سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۳۱ ب.ظ

طرف طرز فکرش اینه که کارمند / کارگر * اگه سرش شلوغ نباشه حاشیه درست می‌کنه و باید هی فرت فرت کار بدی دستش که نفس نتونه بکشه 

و افتخارش اینه که از یک نفر اندازه‌ی پنج نفر کار می‌کشه.

برادر اون اسمش کار نیست ؛ بیگاریه!

و این شیوه‌ی مدیریت نیست ؛ برده‌داریه.


*ضمن احترام به قشر زحمت‌کش کارگر، ایشون کلن فرقی بین کارمند و کارگر قائل نیستن و اگه مرتب باشی و عرق از سر و روت نریزه و کفشت واکس خورده باشه یعنی کار نکردی یا کارتو درست انجام ندادی. کلن باید مثل قاطر بدویی. یکی نیست بگه اگه می‌خواستم اینطوری کار کنم خودمو نمی‌کشتم کنکور یه رشته‌ی خوب و یه دانشگاه عالی قبول شم و بعدش چار سال شب‌بیداری بکشم که مدرک بگیرم. همون اول می‌رفتم بغل دست استاد بنایی نجاری چیزی کار یاد می‌گرفتم که دلم نسوزه بعد از چار سال درس خوندن باید کار سخت داشته باشم. 

+فعلن نه حال رمز‌دار نوشتن دارم ، نه تغییر آدرس. هر کی می‌خواد بخونه و به هر کی می‌خواد بگه. خسته‌تر از این حرفام فعلن.

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۳۱
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۷)

۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۰۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
هر کی می خواد بخونه و به هرکی می خواد بگه:-))
پاسخ:
والا :))
فهم چیز خوبی است که در بعضی از اشخاص داره چیزی میشه در مایه ی غیرممکن ها
فقط امیدوارم یه کار خوب که دوستش داری رو پیدا کنی.
پاسخ:
فهم انتظار زیادیه از بعضیا نسرین بانو...
بیخیال!  راحت باش
اینجور آدما وبلاگ میخونن مگه
پاسخ:
خودش که به ورد میگه اکسل ولی آدم فضول خودشیرین همه جا هست!!
ادامه ی پست از این روزهای ن چندان دلپسند؟

بااینکه من اون طرف و ندیدم ولی ب طرز وحشتناکی ی حالت نفرت بهش پیدا کردم...احساس میکنم از اون کثیفای روزگاره
پاسخ:
ادامه‌ی روزهای نه چندان دلپسند ممتد...
مشت نمونه خروار است.
این حال و روز اکثر شرکتهای خصوصی و یا گاها دولتی است.
حال ما هم خوشتر از اینها نیست، خیلی هم محترمانه میگن خانمها نیروهای انسانی با دستمزدپایین هستند.
دیگه یارو از حسادت نمی تونه قبول کنه که بابا سوادش از من بیشتره.
پاسخ:
متاسفم فقط!
واقعا واسه طرز تفکرش متاسفم که البته تاسف فایده ای نداره، تاوان فکر اونو ملتی داره پس میده
پاسخ:
آره متاسفانه...
من اینجا بس دلم تنگ است.
و هر سازی که می‌بینم بد‌آهنگ است.

بیا ره توشه برداریم،
قدم در راه بی‌برگشت بگذاریم،
ببینیم آسمان ِ «هرکجا» آیا همین رنگ است؟
پاسخ:
فکر نمی کنم یک رنگ باشه

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">