احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

تو لحظه سر کن یا کارپه دی یم!

سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۱۷ ب.ظ
راهنمایی که بودم یه دوست خیلی صمیمی داشتم. از اینا که زیاد به خونه‌ی هم رفت و آمد داشتیم و با هم درس بخونیم و از این سر شهر بزن برو اونور شهر که با هم فوتبال بازی کنید و اینطوری. تا دبیرستان هم این مراودات ادامه داشت و کم‌کم کمرنگ شد و از دست رفت. حالا ایناش مهم نیست. این دوست عزیز همون زمان راهنمایی یه دفترچه‌ی یادداشت کوچیک به من داد که خب هیچ وقت دلم نیومد چیزی توش بنویسم. چند روز پیش توی اسباب کشی دیدم بعد از این همه سال دست نخورده باقی مونده.
دانشگاه که بودم توی یکی از نشست‌های کانون شعر دانشگاه ، یه دفترچه یادداشت که من خیلی از سایز و رنگ و کاغذش خوشم میومد به کسانی که اونجا بودن دادیم که حالا چیزی توش یادداشت کنن و خب چون خیلی ازشون خوشم اومده بود خودم دو سه تا برداشتم!{بالاخره صاحب مجلس بودیم ما!!} فقط یکی‌شون رو استفاده کردم و بقیه‌ش توی کیف سامسونت جا خوش کرده و هنوز چیزی توش نوشته نشده. در واقع دلم نیومده بوده ازش استفاده کنم.
و...
و...
و...
اگه بخوایم بگیم زیاده از این نمونه‌ها.
خواستم بگم چیزی رو پس انداز نکنید!!
اون دفتر قشنگه ، اون خودکاره که خیلی خوب مینویسه ، اون لباسه که خیلی بهتون میاد و... همه و همه برای استفاده است. نذاریدشون برای «شاید وقتی دیگر» . وقت دیگری نیست! وقتشون همین الانه!!
شمام دارید از این چیزا؟! همین امروز از کمد بکشیدشون بیرون! وقتی استفاده نشن صرفن یک شی فراموش شده‌ان! نه هیچ چیز دیگری!
اینا حالا به کنار! فقط مثالن! چیزایی‌ان که ملموس‌ترن. خواستم بگم هیچ لذتی ، هیچ حال خوبی رو به تاخیر نندازید! پس انداز نکنید برای بعدن! کدوم بعدن!؟ اگه کاری هست که لذتبخشه ، که حالتون رو خوب می‌کنه همین الان انجامش بدین!
همین الان!

کارپه دی یم ؛ دم را غنیمت شمار.
+انجمن شاعران مرده رو ببینید و بخونید.
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۷
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۲۰)

۲۷ تیر ۹۶ ، ۱۷:۳۸ اسپریچو ツ
منم یه مانتو دارم همین بلا سرش اومده
میخوام به طریقی به سایزش بیفزایم شاید اندازم بشه:|
پاسخ:
:))) تلاشتو بکن!
منم مثه شما D: چهار پنج تا از این دفتر کوچیکا دارم مونده رو دستم الان D:
پاسخ:
:))


هکسره رو رعایت کنیم :) مثِ شما 
انجمن شاعران مرده..
یه چیز مقدسه واسم.

پاسخ:
خورشید! نبودی چند وقت :)
من خدای این کارم!!!
دلم نمیاد خیلی چیزام رو مصرف کنم!
یه جعبه مدادرنگی 36تایی از دوره ی دبستانم دارم که استفاده نشده!! یه بار از چند تا شون استفاده کردم ولی دیدم اگه خیلی باهاش رنگ کنم باید تراشش کنم و تموم میشه!!!! یعنی به خاطر اینکه ممکنه چند ماه دیگه تموم بشه من از کلاس پنج تا حالا استفاده نکردم ازشون!

پاسخ:
عالی بود! :))
منم یه جعبه‌ی پرگار و گونیا و ... فلان داشتم! آخرش بخشیدمش!!
بگذریم که این جعبه‌ی ریاضی جایزه‌ی یک مسابقه‌ی ادبی بود! خدایی چه چرت و پرتایی جایزه می‌دادن بهمون!!
حکم ما که با نو بودن اجسام حال می کنیم چیه حاجاقا؟
پاسخ:
چی گم والا!! چه فایده داره نو باشه بی استفاده باشه خو!!
خب من رفتم بسه های کوکی پس انداز کرده برای یک هفته ام رو بکشم بیرون
اصن چ معنی داره تا جا هست باید چپاند در معده=))
پاسخ:
یعنی سهمیه یه هفته رو یه روزه می‌خوای بخوری؟! رحم کن به خودت!
۲۸ تیر ۹۶ ، ۰۱:۱۱ خورشید جاودان
خدا رو شکر  من از این پس اندازها ندارم 
خب یکی از اون دفترچه خوشگلاتو بده من میخوام یه اسکریپ بوک درست کنم دفتر خوشگل میخوام 
یه استاد روانشناسی داشتیم کلی چیزای خوب خوب ازش یاد گرفتم یکی از این چیزای خوب این بود که می گفت هر وقت چیزی رو بقول شما پس انداز کردین جلو جریان برکت و رزق و روزیتونو می گیرید چون برای نعمت جدید جایی ندارین مثل یه کمد پر که جایی برای وسیله جدید نداره  بفروشید نشد ببخشید ، هدیه بدین و ..... فقط  جلو جریان رو نگیرید خب من خیلی چیزای نویی داشتم که بخشیدم خیلی چیزا هم هدیه دادم از اونایی هم که به نظر خودم مناسب هدیه دادن نبودن یه کار جدید و قابل استفاده درست کردم واسه همین هیچوقت پس انداز این مدلی نداشتم چون میخواستم همیشه برای برکت خدا جای خالی باشه 
حالا برکت خدا میتونه مادی باشه یا معنوی حتی بعضیا تو لبخند زدن به روی ادمم خسیسن 
تو محبت کردنم همینطورو....
پاسخ:
سواد من نمی‌کشه! اسکریپ بوک چیه!؟ :))



۲۸ تیر ۹۶ ، ۰۲:۵۱ نسرین به اسپریچو
می تونید دو نوار پارچه یرنگ متضاد یا همرنگ ولی براق بخرید. دو درز طرف های مانتو رو باز کنید و نوارها رو اونجا بدوزید. بهترین راه سایز بزرگ کردن لباسه.
اگه آستیناشم تنگ شدن، از مچ دست تا زیر بغل و کمر و پایین مانتو ادمه اش بدین

هانی جان باهات موافقم.
محض همینم مقدار طلایی که سالهاست تو جعبه موندن رو می خوام بفروشم و باهاش نخودچی کشمش بخرم و هی نمیذارنم.
اینبار تنهایی و یواشکی میرم به حرفت گوش کنم.
پاسخ:
@اسپریچو


نخودچی کشمش هم خوب فکریه!
کامنتم نمیومد :دی


پاسخ:
درک می‌کنم!
به هر حال نایس تو سی یو اگین و اینا :)
خیلی متشکر ...کما کان بسان گذشته پیام دوستان رو به رسم یادگار در باکس نظرات نگه میدارم ...متشکر و بسیار ممنون ...

واقعن اینقدر به جغد علاقمندید؟؟من که هر وقت جغد میبینم احساس میکنم طلب باباشو ازم مخیاد...
یادگار از ما
http://images2.persianblog.ir/517585_avgg6MTt.jpg

پاسخ:
در مورد این طلب باباش همه هم رای هستن!!

مرسی :)
۲۸ تیر ۹۶ ، ۱۴:۳۰ خورشید جاودان
منم نمی دونستم چیه سرچ کردم 
یه چیزی تو مایه ی دفتر خاطرات تصویری یه همچین چیزی 
البته هنوزم کامل نفهمیدم چیه فقط می دونم  میشه تصویر و نوشته با هم باشه مثل دفتر ارزوهای خودم که سر فرصت عکسشو بهت نشون میدم 
حالا اون دفترچه خوشگله رو بهم بده وقتی درستش کردم بهت نشون میدم تو فیلما ندیدی واسه هدیه یه دفتر پر از تصویر و نوشته عکس بچگی و کلا هر چیزی که براشون عزیزه درست میکنن به هم هدیه میدن فکر کنم همونه 
میتونی به سلیقه خودت تزیینش کنی خیلی چیز جالبیه یه سرگرمی جدید 
پاسخ:
آره جالب به نظر میاد 
حالابه خاطر تلنگری که این پست بهم زد رفتم یکی از دفترچه هام رو آوردم و دارم توش مینویسم. همی الان یهویی!!! یعنی ببینین چقد تاثیر گذار بوده این پست! البته نه در اون حد که برم سراغ مدادرنگیا!!!!
+اسکرپ بوک یه چیزیه تو مایه های دفترچه خاطرات. توش علاوه بر متن چیز میز میچسبونن و نقاشی میکشن و ... این لینک: http://rangirangi.com/scrapbook/
پاسخ:
خب خوبه! راضیم از خودم :))))

+مرسی

نه بابا من عشق و حال همه چیو میکنم بره پی کارش ...

پاسخ:
زنده بااااد
من ازین شی های یادگاری ،دوست داشتنی و خاطراتی خیلی دارم!! که صرفا کارکرد سمبلیک و اینا دارن
برا همینه من خیلییییی وسیله وخرت و پرت دارم!!

واااقعا نمیشه دور انداختشون یا استفاده کرد !
پاسخ:
دور که نه...
۲۹ تیر ۹۶ ، ۱۳:۱۲ بهار پاتریکیان D:
من بعد از خوندن این پست رفتم نوشتم توی دفترم الان پشیمونم :))) حیف بود لامصب -_-
پاسخ:
:)))
۰۱ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۰۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
چه تلنگری بود!! 
حتما باید یه سر به کمدم بزنم:)
پاسخ:
:)
من چنتا کیف این مدلی دارم که تاریخ استفادشون واسه دوران کودکی بود که الان میشه تاریخ مصرف گذشته !
اما از نگه داشتن این چیزا بدم میاد همیشه میگن اون روزای خوبی که ما رو بعنوان سند بودنشون نگه داشتی تموم شده !!
پاسخ:
اوهوم. اینم یه جورشه
عالی بود 
پاسخ:
:)
منم از این چیزا زیاد دارم ولی مدتی هست که به این نتیجه رسیدم که باید از لحظه استفاده کرد و بی خود واسه آینده ای که  هنوز از راه نرسیده پس انداز نکرد.
پاسخ:
به نتیجه ی بسیار خوبی رسیدین!
اینبار اومدم ایران، باید یه نخودچی کشمش با هم بخوریم

پاسخ:
:) ایشالا!

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">