احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

شانزه‌لیزه

يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۸ ق.ظ

آزاده مهدوی آزاد یه آلبوم داره به اسم شانزه‌لیزه. اگه ساز دهنی دوست دارید می‌تونید از بیپ تونز ( اینجا ) به صورت قانونی بخریدش و حالشو ببرید. امیر حسین نوری هم یه آهنگ داره به اسم شانزه‌لیزه که می‌تونید ته همین پست گوشش کنید. « امیر حسین نوری رو دوست دارم اما به جز چار پنج تا آهنگ اونم سال‌های پیش خبری ازش نیست! چرا آخه!» یه دوست هم داشتم که می‌گفت من اگه برم شانزه‌لیزه قدم بزنم ، تا برسم تهش چند ده تایی نظریه‌ی ادبی صادر می‌کنم! از بس که هر چی نظریه و مکتب هست از کافه‌های شانزه‌لیزه شروع شده! و خب این سه تا موضوع هیچ ربطی به هم ندارن. صرفن شروع یه پستن برای کسی که چند روزیه ننوشته و نمی‌دونه چطور شروع کنه پستشو! و البته خسته‌ی اسباب‌کشیه!


همین مورد بالا نمی‌تونه پستشو چطوری ادامه بده. شما عجالتن آهنگو گوش کنید!


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۸
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۹)

۱۸ تیر ۹۶ ، ۱۰:۳۵ BaHaRiSm ‌‌‌‌
چه خوبه این آهنگه :-"
پاسخ:
آره! دوسش میدارم!
اتفاقا من پستهای این مدلی رو دوست دارم :))
پاسخ:
:)
با این همه ندونستن و نتونستن هم خوب آغاز کردین و هم خوب به پایان بردین :)

درود برشما . خسته هم نباشین راستی.
پاسخ:
ممنونم از نظر لطف شما

مرســــــــــــی :)
Nice song 👌
پاسخ:
:)
۱۸ تیر ۹۶ ، ۲۰:۴۶ مهیار حریری
:))
وقتی دو سطر ابتدایی نوشته رو میخوندم فکرشم نمیکردم اینطوری تموم شه
پاسخ:
:))
خسته نباشین از اسباب کشی ..

آهنگش هم عالی بود :)))
پاسخ:
مرسی :)

خوشحالم که دوست داشتید 
۱۸ تیر ۹۶ ، ۲۱:۴۷ دل‌آرام محمودی
به نظرم در ادامه از مقایسه‌ی توانایی‌های دوستتون در نظریه دادن فارغ از مکان بگید. ؛)

گند به بیان بزنن با این فشرده‌سازی‌هایی که روی فایلای صوتی‌ش انجام می‌ده! :S
پاسخ:
:))
من از طرف بیان پوزش می‌خوام!
عاشق ساز دهنی ام
مرسی

اسباب کشی؟
کجا؟

پاسخ:
جای دوری نرفتم؛از این خونه به یه خونه دیگه!
آهنگ های ساز دهنی محشرند... مرسی هانی جان

پاسخ:
قربون شما نسرین عزیز

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">